Wat een heerlijke zaterdagochtend....

23-08-2014 09:31 57 berichten
Om zeven uur mijn medicijnen ingenomen, zoals iedere dag. Ik dacht ik ga er zo uit, want Appie zal zo wel voor de deur staan. Toch weer in slaap gevallen, om vervolgens wakker te schrikken van de deurbel. Met mijn haar alle kanten op snel naar beneden om de deur open te doen. Tijdens het lezen van het topic "zo blij met mijn man!!", keek ik verliefd naar mijn man. In het weekend maakt hij altijd het ontbijt. Mijn blik werd opgemerkt .



Tijdens het ontbijt heerlijk lezen en genieten van mij kopje thee. En toen werd mijn dag nog beter: het werd hier heel donker en het regent nu heel hard! Zalig.



De herfst komt eraan! Wat een zalige ochtend zo met deze belofte in t vooruitzicht. Ik kijk er echt naar uit en nog meer naar een echte winter!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Hangmat. Goedemorgen allemaal!

Ik hoop ook Cateautje weer gauw te zien!

Fijne dag, iedereen!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Ja ik mis cateautje ook al even, hopen dat het goed gaat met haar.



Hier een rustige zaterdag, even met man naar tuincentrum, kijken voor wat nieuwe spullen.



Iedereen een fijne zaterdag!
Hallo allemaal.



Nooit gedacht dat ik gemist zou worden, geeft me een goed- en thuisgevoel.

Ik ben de afgelopen twee weken lekker druk geweest met mij, een Vivapauze ingelast en wat dingen gedaan voor mezelf die ik wilde.

Veel gedaan om het huis helemaal klaar te krijgen. Ben gestopt met suiker en volledig afgekicked en ik heb mijn dampertje weer voor de dag gehaald en alles dat met tabak te maken heeft de deur uit gegooid.

Heb ook wat banden aangehaald en ben veel buiten geweest.



Ik heb zo nu en dan wel even gekeken op het forum, maar kwam niets tegen waar ik op wilde reageren. Vind het een beetje komkommertijd,dus tot de scholen weer beginnen ben ik hier niet veel te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Cateau! Dat doe je goed!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Joepieee Cateautje je bent weer even terug!! Leuk om weer wat van je te lezen zal straks even op je reageren sta in de bieb hihi.
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te horen cateautje. Leuk dat je even komt reageren, en geniet van je viva vrije weken en alle goede en leuke dingen die je in de tussentijd doet!
Alle reacties Link kopieren
Het is vast het beste om te doen maar op dit moment voel ik alleen maar verdriet en een soort spijt zelfs. Ik belde mijn moeder net en die zei dat ik ook geen type ben om echt hoteldebotel te zijn van iemand. Misschien is dat wel waar. Kortom, ze vind het geloof ik ook nog eens heel dom van me dat ik het uitgemaa kusst uitgemaa hebheb...



Goed bezig Cateautje!
Alle reacties Link kopieren
Tablet doet eraar, kan niet meer normaal typen
Dank je Kanon.



Is best wel wat, een leven.
Alle reacties Link kopieren
nou hier is het nog droog .hopelijk blijft het zo ik ga vanmidag naar de stad.gisteren spontaan besloten op stap te gaan was er.g gezelig nu even wakker worden en dan straks nog even ..winkelen
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal



Hier staat de achterdeur lekker open en regent het hard met onweer. Nu net trouwens de deur maar dichtgedaan, komt nu wel heel dichtbij:P



Wat gaan jullie allemaal doen vandaag? Ik ga straks even wat boodschappen doen voor mijn moeder en vanmiddag naar een vriendin
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
quote:sandt2.0 schreef op 23 augustus 2014 @ 10:04:

Ik heb cateautje even geloept vanmorgen. Ze is sinds 8 augustus niet meer hier actief. En zal toch niks ergs zijn? Ik hoop dat ze lekker met vakantie is en daar geen internet heeft ofzo.Mooi Sandt dat je er nog bent.
Alle reacties Link kopieren
En de zon schijnt alweer
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Ik was al eerder wakker want vriend moest eruit om een kamer te spuiten in Utrecht. De kat kwam even kijken en met poezenbeest weer in slaap gevallen. Als vriend vandaag redelijk op tijd terug is gaan we nog naar de film. Anders wordt dat morgen. Ik ga mijzelf in ieder geval trakteren op een kopje koffie en de seizoensfinale van Legend of Korra. Daarna verder met Hart of Dixie. Heerlijk.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
voor Hangmat
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Merisi schreef op 23 augustus 2014 @ 11:09:

[...]





Mooi Sandt dat je er nog bent. Hu? Je bedoelt mijn nieuwe nick. Tja het was er ineens tijd voor! Herkenning enzo!
Alle reacties Link kopieren
Na mijn mislukte hardlooppoging van vanmorgen ben ik nu in afwachting van een pakketje. Beetje irritant, op de pagina van PostNL staat dat de chauffeur onderweg is, maar dat zegt natuurlijk niets over hoe laat hij komt. Hij kan de hele dag onderweg zijn. IK WIL MIJN NIEUWE JURKJE



Alleen dat kan mijn dag nog goedmaken
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 23 augustus 2014 @ 10:52:

Hallo allemaal.



Nooit gedacht dat ik gemist zou worden, geeft me een goed- en thuisgevoel.

Ik ben de afgelopen twee weken lekker druk geweest met mij, een Vivapauze ingelast en wat dingen gedaan voor mezelf die ik wilde.

Veel gedaan om het huis helemaal klaar te krijgen. Ben gestopt met suiker en volledig afgekicked en ik heb mijn dampertje weer voor de dag gehaald en alles dat met tabak te maken heeft de deur uit gegooid.

Heb ook wat banden aangehaald en ben veel buiten geweest.



Ik heb zo nu en dan wel even gekeken op het forum, maar kwam niets tegen waar ik op wilde reageren. Vind het een beetje komkommertijd,dus tot de scholen weer beginnen ben ik hier niet veel te vinden.Even een andere vraag, maar hoe bevalt suiker-vrij leven? En merk je zelf dat je beter in je vel zit? Ben benieuwd!
quote:Twentysomethingg schreef op 23 augustus 2014 @ 11:39:

[...]



Even een andere vraag, maar hoe bevalt suiker-vrij leven? En merk je zelf dat je beter in je vel zit? Ben benieuwd!Ik zit inderdaad beter in mijn vel,ben veel fitter, zo fit dat ik tegenwoordig uren later naar bed ga en toch heel fit weer opsta in de morgen en wat me vooral opvalt is dat mijn huid enorm opknapt en ik zelfs weer kleur krijg. Een aanrader, zeker weten.
Alle reacties Link kopieren
Hier schijnt het zonnetje. Heerlijk.
Cateautje, je hebt zelfs het Napraattopic gehaald met je afwezigheid!



Nie meer doen nie he, zonder afscheidstopic zomaar wegblijven!
quote:Doreia schreef op 23 augustus 2014 @ 11:46:

Cateautje, je hebt zelfs het Napraattopic gehaald met je afwezigheid!



Nie meer doen nie he, zonder afscheidstopic zomaar wegblijven!

Meen je dat nou?



Nou, ik wilde ook vakantie hoor, moet kunnen.
Mensen kunnen niet zonder je Cateau. Je bent het zaterdagmorgen topic. Je kan niet zomaar verzaken he, dat is zoiets als dat de wekelijkse column opeens zonder opgaaf van redenen uit de krant of het tijdschrift is verdwenen. Worden mensen zéér onrustig van
quote:Doreia schreef op 23 augustus 2014 @ 11:53:

Mensen kunnen niet zonder je Cateau. Je bent het zaterdagmorgen topic. Je kan niet zomaar verzaken he, dat is zoiets als dat de wekelijkse column opeens zonder opgaaf van redenen uit de krant of het tijdschrift is verdwenen. Worden mensen zéér onrustig van

Heb eventjes gelezen in het napraattopic en daar blijk ik zelfs last te hebben gehad van moodswings. Me nooit van bewust geweest, integendeel, maar dan was het blijkbaar hoog tijd voor een pauze.



Voel me zeer vereerd dat je dat denkt, maar als duidelijk wordt waar ik zit, dan ben ook ik zo weer vergeten hoor.

Alle leven gaat door.
Alle reacties Link kopieren
Ah Cato daar ben je weer, ook ik heb je gemist



Goed bezig meis !!



Viavia, fijne zaterdag!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven