Internetdaten - Wie nog meer?

03-01-2014 10:37 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het laatste topic dat ik hier over kon vinden was inmiddels een beetje dood gebloed omdat volgens mij iedereen naar een facebook groep is verhuisd. Vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Onder een nieuwe naam vanwege herkenbaarheid, niet iedereen hoeft te weten wat ik uitspook op date gebied.



Wie is er nog meer aan het internetdaten geslagen en heeft zin om ervaringen uit te wisselen?

Het lijkt mij leuk om alle leuke en minder leuke dingen te kunnen spuien hier.
Alle reacties Link kopieren
@Thomas: enkele dagen, hooguit. Anders loop je de kans misschien in de 'friendzone' te belanden of helemaal niks meer te horen, is mijn ervaring althans.
If you can't do it right, it's not worth doing
Alle reacties Link kopieren
Mijn verhaaltje vorige week aangemeld voor 3dagen gratis lidmaatschap van Lexa. Moest er erg aan wennen, vond het net de muppetshow. Ook de profiel matches zeg maar die langs kwamen en waar je dan puur op de foto kon liken, voelde als een vleeskeuring.



Maarrrrrr het uur voor dat full lidmaatschap eindigde, gereageerd op een spontaan profiel met 1 kleine pasfoto met gewoon normale man niks spetterends aan. Maar wel met een opvallend duidelijk helder profiel.



Hem geschreven met kort verhaaltje met mijn email erbij omdat lidmaatschap eindigde. Hij schreef terug. Klikt erg goed tijdens onze mailwisseling van welgeteld 3 stuks. Zaterdag heel spontaan de eerste ontmoeting geregeld want ja, de klik moet er niet alleen op papier zijn. Lang leve de sms om elkaar ook te kunnen vinden in een drukke stad met alleen die pasfoto.

Maarrrrr de klik was er. Gelukkig wederzijds! ( en wat moet het verschrikkelijk zijn als dat niet is laat me daar niet aan denken maar dat komt natuurlijk al te vaak voor)

En het moet überhaupt op veel punten zeg maar, klikken. De kleinste dingen kunnen al een afknapper zijn maar woonafstand of toch nog niet klaar zijn voor een nieuwe relatie enz. enz. zorgen natuurlijk niet snel dat je een klik vind die wederzijds is.



Enfin afspraak nr. 2 volgde snel en we zijn beide verliefd, jeetje konden er niet van eten voelen ons net een stel pubers maar wel geweldig om dit zo samen te ervaren en met elkaar te delen. date nr. 3 volgt het weekend.



Hier ging het dus ook heel snel en ben ik blij dat ik op de valreep nog een mail stuurde.



Overigens wilde ik mijn profiel bij Lexa niet laten staan. Je staat er toch redelijk herkenbaar op zo met je woonplaats erbij. Maar via de helpdesk is mijn profiel verwijderd. Verwijderen gaat niet via de telefoon blijkbaar.



Succes met internetdaten!
Niemand heeft zichzelf gemaakt of jij soms wel ?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook gezellig aansluiten bij jullie ??



Ik weet namelijk even niet meer zo goed...en heb wat betreft daten weinig ervaring.



Leuke jongen ontmoet week sinds een week of 3berichtjes sturen op de chat. Niet dagelijks hebben het allebei druk met ons werk.

Als we berichtjes sturennis het echt leuk en gezellig allemaal etc. Alles erop en eraan.



Nu heb ik hem dus een berichtje gestuurd of hij micchien al 'iets in zijn glazen bol' geeft gezien....Hier reageerd hij op met 'en over welk onderwerp zou ik iets zien" Immers we hadden het over mijn sollicitatie dus hij dacht dat het eerst daar over ging zei hij...

Toen durfde ik niet meer te sturen 'of wij een keertje wat gaan drinken'... Jaa stom misschien maar ik durf niet meer zo goed nu...

Terwijl ik hem echt wel leuk vind en hij mij waarschijnlijk ook!

Als ik een berichtje stuur reageert hij vrijwel direct terug..dus dat is het probleem niet!



Nu weet ik niet of ik hek alsnog een berichtje zou kunnen sturen om iets te gaan drinken?? Wat vinden jullie??
Alle reacties Link kopieren
Haha, nou ik ben (zoals iemand in het tinder topic zo mooi omschreef) van 0-100 en ook weer van 100-0 gegaan in no time. Was even he-le-maal klaar met de kerels. heb me afgemeld voor alles, ook tinder. even rust.



Maar nu komt t. Die aller aller eerste tinderdate van mij (die ik best wel mis, en waar ik stiekem volgens mij gewoon een beetje verliefd op ben), die nog niet klaar was voor n relatie komt opeens terug dat hij mij toch wel heel bijzonder vond en me mist en of we kunnen afspreken.



Zou het dan toch zo zijn dat de universe regelt dat als je expliciet NIET op zoek bent er opeens beweging komt? Ik moet natuurlijk morgen nog maar eens even kijken wat hij zegt en wil en wat ik voel als ik hem weer zie. Maar ik ben echt zenuwachtig als eennklein kind dat voor t eerst naar school gaat. WTF?
Hello ik lees nog steeds mee hoor



Maarre.. Imogen.. ben toch even gefascineerd door jouw situatie haha. Ik snap het niet meer Je had twee dagen geleden een spontane date, die het helemaal was en waarmee je nu exclusief ging daten. What happened? Want zoals ik je laatste post leest is dat ook net zo snel weer over gegaan als het begonnen was? Of interpreteer ik alles verkeerd haha?



Had zoveel hoop op love @first site sprookje nu door jouw verhaal!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik zit op dit moment op Paiq, Badoo en Twoo. Moet zeggen dat ik Paiq wel echt een leuke site vind en het altijd een verrassing is wat voor foto er tevoorschijn komt. Hoewel ik me weleens afvraag hoe die matching dan werkt, want soms is t ook 3 keer niks haha.



Ben nu sinds een maandje aan het chatten met een leuke man hier uit de buurt. Hij 39, ik 33. Zijn begonnen met chatten op Paiq zelf en later overgaan op Facebook en Whatsapp . We blijken met heel veel dingen echt op dezelfde golflengte te zitten (record staat op ruim 3,5 uur chatten :P). Helaas is ie gisteren vertrokken op vakantie voor 10 dagen, maar hebben al afgesproken om erna te gaan ontmoeten . (Dat lukte niet meer voor hij vertrok). De laatste dagen was het wel wat stiller, kreeg dinsdag keurig een appje met 'excuus dat t zo stil is'). Woensdag zelf maar wat gestuurd en hem gisteren een goede reis gewenst, daar reageerde ie direct op.



Valt me wel op dat ie de laatste paar dagen wel af en toe op Paiq online is geweest, i.t.t. ervoor (hij heeft de mobiele app ook). Voor mij is het de eerste keer daten in lange tijd, ben een tijdje bewust niet op zoek geweest en heb het afgelopen jaar gevochten tegen borstkanker.
Alle reacties Link kopieren
Nope je hebt t goed geinterpreteerd. Er zijn een paar dingen gebeurd. De man in kwestie heeft een domme actie gedaan die ik hier niet ga vertellen vanwege herkenbaarheid. Ik was daar nogal van geschrokken. Verder is ie echt heel ok. Hij baalde zelf ook van die wat ondoordachte actie etc. Dat hele gebeuren riep nogal wat emoties op bij mij en vervolgens gebeurde er een soort kettingreactie. Waar ik erachter kwam dat ik eigenlijk nog soort van verliefd was op die jongen waarmee ik mn allereerste tinderdate had. Die uit beeld is verdwenen omdat ie nog niet over zn ex heen was. Ik kwam er toen ook achter dat deze date eigenlijk erg op m leek! Hoe dan ook ik was toch al overal van af en met al die toestanden vond ik het wel ff mooi met al die kerels.



Wat schetst mijn verbazing dat vandaag dus die allereerste contact opneemt met de boodschap dat hij me toch wel erg bijzonder vindt en me mist, en vervolgens vraagt of ie morgen langs mag komen.... Dus wie weet toch nog n sprookje? Of hij heeft jeuk, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook dat hoor ik morgen wel. Ik ben ook wel benieuwd hoe het voelt om hem weer te zien...
Alle reacties Link kopieren
At snoopy een maand en je hebt elkaar nog niet gezien? Wow, vind ik niet gek dat ie dan weer om zich heen kijkt...
Alle reacties Link kopieren
@Imogen eerste keer chatten op Paiq was 1 augustus. Een kleine anderhalve week geleden gaf ie aan dat ie wel wilde ontmoeten, maar dat dat pas na zijn vakantie zou gaan lukken. Ik heb het afspreken niet afgehouden, had wat mij betreft best eerder gemogen ;).
Alle reacties Link kopieren
@Katjesdrop: Mooi verhaal, veel geluk samen!

@Summerdress: Tuurlijk!



@Sybreed (sorry ! schreef eerst andere naam) schreef @ qian, uiteraard wordt je eerder afgewezen als je een reactie stuurt. Is ook logisch omdat er in het andere geval in het begin interesse (of desperateness) is. Maar terwijl jij achterover leunt raken een paar van die leuke kerels in gesprek met vrouwen die hen wel aanspreken en zoeken niet verder... Of zien 40 leuke vrouwen en spreken eerst andere aan... Of denken dat ze een geweldig exemplaar als jou niet kunnen krijgen... Of jouw profiel geeft de indruk dat zij niet de doelgroep zijn...

Je hebt ook helemaal gelijk. MOED VERZAMELEN, en doen, dat is wat beter zou zijn. Denk dat ik bij een afwijzing meteen mezelf veroordeelde dat ik te needy overkwam. Of het vervelend vond daarop te letten. En irritant vind als een man daarna niet voorstelt om wat af te spreken, want ik vind steeds heen en weer mailen vaak echt niet zo`n leuke bezigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:law schreef op 22 augustus 2014 @ 08:07:

@Thomas: enkele dagen, hooguit. Anders loop je de kans misschien in de 'friendzone' te belanden of helemaal niks meer te horen, is mijn ervaring althans.De friendzone is een concept dat nergens op slaat. Heel simp[el gezegd; er is echt gene zone waar ene vrouw je in plaats om je tergen, friendzone is omdat ze je gewoon niet als potentiele geliefde/neukmaat ziet maar jullie als personen wel lol met elkaar hebben. Je hebt de keus daarin mee te gaan of niet. Het wordt pas vervelend als een man huilie huilie gaat doen omdat hij geen seks krijgt omdat die chemie er niet is. Dat doet een man zelf.
@ imogen, is rollercoaster-dating.nl niet wat voor jou?



Over niet zoeken: 1. Je had die jongen toch voor het eerst op Tinder gezien. 2. De meeste mensen gaan op een datingsite staan omdat niet zoeken ook niet werkt.



@ snoopy, ik zou mij niet gek laten maken door wat de ander doet. Als je bij elkaar past, komt het vanzelf goed.



@ law, eens met deurkruk. Friendzone bestaat echt niet. Potentieel is er of is er niet. Vrouwen vinden een lekker ding niet opeens niet meer lekker als ze er vier keer mee gepraat hebben. Wat wel zo is, is dat vrouwen (of mannen) soms de aandacht leuk vinden en eigenlijk niet willen daten of dat door gesprekken de date overhyped is. Daarom moet je snel daten.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier ook weer eens even gluren. Net even terug gelezen, mijn eerste berichten in dit topic (blz 94). Ik had bijna geen date afgesproken omdat er steeds radiostilte viel bij de man die achteraf de griep bleek te hebben en met koorts toch op kwam dagen op onze eerste date. Nu een kleine 2 maanden verder helemaal hotel de botel



Mijn ervaring is dat als je lang blijft chatten, en dan bedoel ik dat het afspreken in de eerste twee weken niet ter sprake komt, ik mijn interesse verlies en iemand plaats in de categorie: leuk om mee te kletsen. De friendzone dus. Met zo'n persoon spreek ik dus ook niet meer af.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Alle reacties Link kopieren
@Morgana: wow, echt leuk! Alweer 2 maanden



Heb besloten dit weekend toch maar weer eens actiever initatief te nemen wat betreft internetdaten ;)
Alle reacties Link kopieren
Hmpss.. ik geloof dat ik gekregen heb wat ik vraag . Als je bij LExa gratis inschrijft, dan kan je de berichten die je ontvangt niet lezen. Hadden ze wel even mogen vermelden. Nu ben ik dus wel zelf door die profielen aan t bladeren (en daar zit nog niet zoveel bij wat me aanspreekt).

edit: snap `t niet. als ik wel interesse toon, kan ik geen berichtje sturen? ik las hier dan mensen met gratis lidmaatschap ook contact konden leggen, mij lukt het niet. Kom steeds op de pagina 'als u lid wordt dan kunt u..'
@ Qian,



Lexa is de site waar geldklopperij tot een kunst verheven is. Ik vind het niet erg dat betalen voor bepaalde functies verplicht is (datingsitebeheerders moeten ook eten), maar Lexa maakt het hebben van een gratis account zinloos. Bovendien krijgen gratis accounts vaak allerlei belangstellenden die opeens niet reageren als het abonnement betaald is. Niet dat ik je charmes in twijfel stel.



Zoek een andere site.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even niet meer. Hij (de Paiq-man) zit in Kroatië dus ik had op 10 dagen totaal geen contact gerekend. Maar ik zie wel dat hij online is geweest op Whatsapp en vanmorgen zelfs ook op Paiq...voelt op een of andere manier niet fijn :(.
Alle reacties Link kopieren
Als iemand vraagt aan jullie of je nog wat leuks gaat doen het weekend, en je ben een weekend weg geweest zonder mobiel en diegene weet dat niet...

En je leest dus pas na 2 dagen het bericht...Sturen jullie dan nog eenberichtje terug naar die persoon?

Let wel: leuk mail contact en intresse getoond in die persoon.



Graag jullie ervaring/mening.
Alle reacties Link kopieren
Summerdress, als je interesse in hem hebt zou ik meteen reageren!



Mijn Tinder date heb ik inmiddels achter de rug! Hier heb ik mijn ervaring gedeeld voor wie interesse heeft.
Alle reacties Link kopieren
@sybreed. Aangezien het daar dus op begon te lijken ben ik er ook mee gekapt. Ben nu exclusief aan het gaan met die allereerste. Geen idee of dat wat wordt. Ik ben erg tot hem aangetrokken maar hij is nog erg bezig met de scheiding. Zn ex maakt het m erg moeilijk. Ik help hem daarbij (zn hoofd erbij te houden), we lachen veel en er is ook intimiteit. Er is duidelijk een connectie maar of het kans heeft en stand houdt.. Ik twijfel erg. Maar ik heb nu toch geen zin in wat anders, ik vind hem wel heel leuk dus laat ik t maar een kans geven. Het zal uiteindleijk wel weer friends met of zonder benefits worden.



En de friend zone bestaat wel degelijk. Het is mijn grote probleem. Eerlijk gezegd. Op de een of andere manier ben ik te stoer, te onafhankelijk. Mannen verliezen zich niet in mij. Terwijl ik echt geen probleem heb om te connecten met mannen. Zie er ok uit, heb heftige stoere hobbies, erg gevat met humor (dit is wat andere mensen zeggen he!) maar ben ook veel te veeleisend denk ik. Lastig om zo een match te vinden hoor, kan ik jullie vertellen. Als ik een echte match heb, dan eindigt dat in vriendschap. Mijn 2 beste vrienden zijn mijn 2 exen. Die doen echt nog alles voor me als ik het zou vragen. Maar verliefd? Ho maar... En ik zie het nu weer gebeuren. Ik ben meer een vriend voor hem dan de lover die je in het begin zou moeten zijn. Ik ben sterk, een rots in de branding. En ik zie om me heen echt kansloze vrouwen, afhankelijk van hun vent, kunnen hun eigen boontjes niet doppen en dan kan hun redder nog een kattige opmerking toe krijgen. En die mannen zijn helemaal verliefd. WTF? Moet ik soms onredelijk en angstig worden om echte liefde te vinden? Ik kan het prima alleen maar ik vind samen toch wel erg veel gezelliger....
Alle reacties Link kopieren
@thomas waarom is je andere date niet doorgegaan?



Zou jij ook terug reageren na X aantal weken mailcontact en daarbij naar voren komt dat ZIJ misschien wel wilt afspreken en daarna NIET zegt of ze dat wel of niet bedoelde?

En dat zij daarna over een ander onderwerp begint?

Zou je dan niet denken 'zoek het maar lekker uit ik krijg geen hoogte van je dus ik heb er geen behoefte meer aan;





Je link werkt trouwens niets
Alle reacties Link kopieren
Een gratis account staat dan ook niet erg fraai. Als dat niet kan . Laat staan.......... liefde kost geen geld , maar moet ook geen armoede worden. Ik reply nooit op gratis memberSsss
Alle reacties Link kopieren
Summerdress, je moet doen wat je voelt dat je moet doen. En zeker de zaken niet ingewikkelder maken.



Disclaimer: wie ben ik om dit te zeggen. Met straight zijn hou ik er een hoop vrienden aan over maar echte liefde? Pfffff
Alle reacties Link kopieren
Ik sta sinds een week ook ingeschreven.

Best leuk moet ik zeggen haha .
You only live once, if you do it right: once is enough..
Alle reacties Link kopieren
quote:summerdress schreef op 24 augustus 2014 @ 15:13:

@thomas waarom is je andere date niet doorgegaan?



Zou jij ook terug reageren na X aantal weken mailcontact en daarbij naar voren komt dat ZIJ misschien wel wilt afspreken en daarna NIET zegt of ze dat wel of niet bedoelde?

En dat zij daarna over een ander onderwerp begint?

Zou je dan niet denken 'zoek het maar lekker uit ik krijg geen hoogte van je dus ik heb er geen behoefte meer aan;





Je link werkt trouwens niets Deze link werkt denk ik wel .

Maar mijn vorige date zei af vanwege last van haar enkel. Ik heb haar beterschap gewenst en de dag erna gevraagd hoe het ging maar niets meer gehoord.



Voor elke man is het bijna altijd onduidelijk om te achterhalen wat een vrouw wilt. Als je leuke gesprekken hebt gehad en je nog interesse in hem hebt zou ik hem gewoon een berichtje sturen. Anders krijg je er later misschien spijt van (ik spreek uit ervaring). Als hij er echt niets in ziet laat hij dat wel weten. Al denk ik dat hij dan al eerder het contact had verbroken.



Succes in ieder geval!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven