Werk & Studie alle pijlers

Kan je met HAVO certificaten aanmelden op het VAVO?

23-08-2014 12:05 6 berichten
hallo iedereen,

ik heb een vraagje,

Als je via thuisstudie bijvoorbeeld 4 of 5 HAVO certificaten haalt, kan je dan via VAVO de andere 3 of 4 certificaten halen zonder overgangsbewijs etc?



Zoja, heb je dan een volledig diploma ?

als je slaagt tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Via thuisstudie certificaten voor de havo? Ik vraag me af of dat kan. Zou je dat middels staatsexamen willen afronden dan? Volgens mij kun je niet zonder overgangsbewijs naar het VAVO, maar ik kan het mis hebben..
Alle reacties Link kopieren
heb je wel staatsexamen gedaan? Zo ja, ja, het vavo is er (voornamelijk) om vakken in te halen. Je moet wel minimaal tot de 3e klas zijn gekomen om in te stromen bij een vak. Er zijn wel uitzonderingen, ik had destijds maar tot de 2e klas economie gevolgd maar dat maakte niet zo uit, mocht toch eco 4&5 in één jaar doen.
may the bridges I burn light the way
Alle reacties Link kopieren
als je staatsexamen gedaan hebt krijg je losse certificaten. Alle certificaten bij elkaar wat een profiel vormt + profielwerkstuk zorgt voor havo diploma.. Op de VAVO kan je gewoon de ontbrekende halen, maar dat kost bakken met geld. SCholieren kunnen door hun middelbare school worden uitbesteed om missende vakken te halen , dat kost dan dus niets..



Ik zou eens bellen..
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook mijn havo diploma gehaald door losse certificaten .. voor alle !! vakken doe je dan staatsexamen en alle ! ook wiskunde krijg je een mondeling examen.. daarna nog profielwerkstuk en dan diplma.. duurt even maar dan heb je ook wat
Alle reacties Link kopieren
Ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven