Vriendin plots bij mij weg en zo onduidelijk...

23-08-2014 10:51 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar, geen zin in backfire onzin
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet klaar met lezen op FOK, erg liefdevol kom je niet over. Je vriendin is voor jou vanui China naar NL verhuisd. http://forum.fok.nl/topic/2141566/4/25
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelaarstertje schreef op 23 augustus 2014 @ 12:19:

Deze staat ook op FOK, kreeg nogal een rare wending over dat je zou willen afspreken met een 16-jarig meisje tijdens je relatie in de vorige zomervakantie.

FOK! is een trolsite waar iedereen op een vage manier onderuit proberen te halen.

Wat moet ik in godsnaam met een 16 jarige?
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 12:41:

Ik ben nog niet klaar met lezen op FOK, erg liefdevol kom je niet over. Je vriendin is voor jou vanui China naar NL verhuisd. http://forum.fok.nl/topic/2141566/4/25Ze was al in NL voordat ik haar kon dus ze is niet vanuit China naar mij toegekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar zij is voor jou niet teruggegaan.



Je komt rigide over op FOK, mijn Nederlandse manier of the highway heel anders dan je hier schrijft. Zij mag wel het lieve zorgzame chinese popje zijn maar zal de rest van haar cultuur moet zij maar afleren.



Dat zijn gewoon rasistische opmerkingen.



Gelukkig heeft zij via mij geen verblijfsvergunning, ...etc.



Ik denk dat wij voor nog geen 25% weten van het echte verhaal.



Ik begin steeds beter te begrijpen waarom zij weg is en waarom zij de reden niet goed aan jou kan uitleggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:appelpunt schreef op 23 augustus 2014 @ 12:46:

[...]



Ze was al in NL voordat ik haar kon dus ze is niet vanuit China naar mij toegekomen.Maar dat is dus wel jouw topic begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:cortado schreef op 23 augustus 2014 @ 12:23:

[...]





Jij kijkt op fok? Je moest eens weten hoeveel mensen zowel hier als op fok van relletjes smullen. Know your enemy.. al ben ik er nog niet uit wie van de twee dat is.
OP alweer verwijdert...
quote:Doreia schreef op 23 augustus 2014 @ 12:55:

[...]



Maar dat is dus wel jouw topic begrijp ik?Ja is zijn topic. Zelfde OP en al.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 23 augustus 2014 @ 12:53:

Ja, maar zij is voor jou niet teruggegaan.



Je komt rigide over op FOK, mijn Nederlandse manier of the highway heel anders dan je hier schrijft. Zij mag wel het lieve zorgzame chinese popje zijn maar zal de rest van haar cultuur moet zij maar afleren.



Dat zijn gewoon rasistische opmerkingen.



Gelukkig heeft zij via mij geen verblijfsvergunning, ...etc.



Ik denk dat wij voor nog geen 25% weten van het echte verhaal.



Ik begin steeds beter te begrijpen waarom zij weg is en waarom zij de reden niet goed aan jou kan uitleggen.just fok
Alle reacties Link kopieren
Het zijn je eigen woorden, niet die van 1 of andere trol.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Dan kan ik me dus heel goed voorstellen dat ze ervandoor is. Dat beter kwijt dan rijk wat ik eerder vandaag zij, zal meer op haar van toepassing zijn naar jou toe als ik nu verder lees.
Alle reacties Link kopieren
Ow, nou in dát geval. Het kan me niet eens boeien dat de OP weg is.

Liever kwijt dan rijk. Doei doei.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
To, ben je er nog? Op fok had je beloofd het gesprek van jou en de 16jarige te posten. Iedereen is aan het wachten op jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op 23 augustus 2014 @ 12:59:

[...]





Je moest eens weten hoeveel mensen zowel hier als op fok van relletjes smullen. Know your enemy.. al ben ik er nog niet uit wie van de twee dat is.Nee, heb wel iets beters te doen dan relletjes. Ik snap dan ook niet wat er mis is met FOK!. Relaties, LIF, SES, prima om te lezen met heeeeeeeeele normale mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 augustus 2014 @ 13:44:

To, ben je er nog? Op fok had je beloofd het gesprek van jou en de 16jarige te posten. Iedereen is aan het wachten op jou.Dat vond ik ook zo vreemd, ben maar gestopt met lezen toen. En toen ineens zelfde verhaal hier.. HUH.
Ja iedereen wacht op dat verhaal . Ik vind het maar een raar verhaal. Vreemde relatie zoals ik het op Fok lees. Zij komt uit China en is hier gebleven voor jou, jij hebt bijna alles voor haar betaald zeg je en nu opeens wil ze ergens anders gaan wonen (op zichzelf).
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast heeft TO op fok al min of meer bevestigd dat hij app contact had met dat meisje. Het was dus niet maar een trol en al iemand met wie hij in irl via de telefooncontact had.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met FOK!
Het zou me niet verbazen dat vriendin vaker had aangegeven dat er iets moest veranderen aan de relatie. TO is zo zeker van zijn eigen gelijk. Een beetje té zeker.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees eigenlijk nooit op FOK. Nu dus twee topics schuin doorgelezen. Wel grappige humor hoor. Misschien ga ik er vaker naar toe als ik me verveel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:Kurritsj schreef op 23 augustus 2014 @ 14:12:

Ik lees eigenlijk nooit op FOK. Nu dus twee topics schuin doorgelezen. Wel grappige humor hoor. Misschien ga ik er vaker naar toe als ik me verveel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven