Entertainment alle pijlers

Ja ik geef toe, ik ben verslaafd aan doctor Who

22-11-2013 10:30 762 berichten
Alle reacties Link kopieren
...en ben ik de enige?



Het zal wel....



Dus weet verder echt niemand wat voor speciale dag 23 november is en hoe ik baal als een stekker dat ik moet werken!!! En de eerste mogelijkheid om het terug te kijken is pas op woensdag en al die tijd moet ik dan internet vermijden ( spoilers! )





Aaarghh..





Niemand?





Echt niet?





The day of the doctor?

Doctor

Totaal aantal stemmen: 58

Who? (28%)
Jaaaaa, eindelijk!! (72%)
Alle reacties Link kopieren
Right, back to the future.. en het duurde twee seconden voor ik moest lachen! Hahahahaha
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Het was Tom Baker! Ja echt, ik liet een traantje!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Oeh, Gallifrey! Tjonge. Ik weet niet helemaal wat ik vind van het ongedaan maken van de vernietiging. Maar ik kijk wel uit naar de komende serie, want het idee dat hij er nu naar opzoek gaat vind ik wel heel leuk!



Ik was trouwens ook erg blij met de Sherlock-teaser die erachteraan kwam.
tyche wijzigde dit bericht op 23-11-2013 22:34
Reden: spoilerige stukjes wit gemaakt
% gewijzigd
What a nuanced anxiety
Mijn man is een grote fan, maar kon helaas niet kijken..



Nou heb ik zelf op de bbc gekeken, maar waar was het dan om 9 uur?



de kinderen (2 van de 3) hebben een stukje gezien.. Fans in woording.. Jammer alleen dat ik moet vertalen!
Alle reacties Link kopieren
Dat was heerlijke TV. Ik heb ervan genoten. Ik weet alleen niet of ik Peter Capaldi een goede keus vind. Matt Smith is goed, maar David Tennant blijft mijn favoriet.
Ik ben niet verslaafd aan dr Who, maar vind het wel erg leuk. Heb de jubileum aflevering nog niet gezien want we zijn nog niet helemaal bij.



Ben pas onlangs na wat schoppen en vermanende vingers van Hasse gaan kijken haha
dr Who is leuk! Ik kan het wel waarderen.



Deze versie graag.

Graag zonder kneuzige Daleks.

Alle reacties Link kopieren
Na kerst gaat het pas verder in augustus 2014.. Er is niet genoeg ijs in de wereld om me te troosten
Alle reacties Link kopieren
Haha sorry, MOET echt even ergens de nerd uithangen en denk niet dat mijn vrienden daar nog op zitten te wachten



http://media.tumblr.com/tumblr_mb33to4QTB1qgtyjv.jpg



Deze foto is écht, komt uit een officieel beatles boek.

Also deze foto waarvan niet bekend is wie het is.



http://media.tumblr.com/tumblr_mb44vzRWXh1qffbhm.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 28 november 2013 @ 21:02:

Haha sorry, MOET echt even ergens de nerd uithangen en denk niet dat mijn vrienden daar nog op zitten te wachten



http://media.tumblr.com/tumblr_mb33to4QTB1qgtyjv.jpg



Deze foto is écht, komt uit een officieel beatles boek.

Also deze foto waarvan niet bekend is wie het is.



http://media.tumblr.com/tumblr_mb44vzRWXh1qffbhm.jpgDie eerste.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn gevoel is gewoon het clara mysterie nog niet helemaal ontrafeld....ik weet wel het antwoord was dat ze in zijn time stream stapte maar nog....ik vind het nog niet bevredigend.



En zou ze ook afscheid nemen?

Zij en capaldi? Beetje rare combi,

Of zou river song terugkomen, die past wel bij capaldi!

Maar tjonge,



Wat moeten we dáár nog lang op wachten....pfff...snik snik,
Alle reacties Link kopieren
Ja, geen idee waarom het pas herfst 2014 gaat worden. Iemand die dat weet?
Alle reacties Link kopieren
Jongens! Effe uppen want vanavond gaat het weer los! Hoera!



Ik zit al klaar met zakdoekjes om flink te janken...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
IK KAN NIET KIJKEN. Zit bij m'n vader en die vindt het maar onzin. En ik 'moet' wachten tot m'n vriend er weer is, de 29ste.. Denk dat ik stiekem morgenochtend ga kijken en de 29ste weer
Alle reacties Link kopieren
Oh iedereen is het wel eens toch? : tasha lem WAS river song!!!



Die komt zeker terug in seizoen 8





Het was een beetje volgepropte aflevering maar zeker wel vermakelijk en verhelderend...

Nu maar wachten wachten wachten........

( gelukkig 1 jan de nieuwe sherlock :-) )
Ik zie het topic nu pas! Hier ook een grote Dr Who fan Was het weekend van 23 november zelfs in London naar het celebration weekend, daarna de Day of the Dr in 3d in de bios gezien. Was erg tof Matt smith gezien, Tom Baker en nog wat oude dr's gezien. Clara gezien (even d'r echte naam kwijt) Was erg leuk



Kerstaflevering was ook super al moet ik wel wennen aan de nieuwe Dr. David Tennant was mijn favo Nu wachten tot Augustus. T'is niet eerlijk.
JA! Ik ook! Ben ingestapt bij de Ninth Doctor. Moet eerlijk zeggen dat ik de kerstaflevering nogal mhew vond. Nog een keer herkeken en toen vond ik um al wat beter, maar toch... Ik weet het niet. Ben nu ook bezig met alles vanaf 2005 herkijken, en ja David was wel een hele leuke doctor Zeker met Donna. Ik ben nu net bezig met de tweede aflevering met 11 en amy, ook zo leuk! Wel jammer dat we tot augustus moeten wachten...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 29 december 2013 @ 17:16:

Ik zie het topic nu pas! Hier ook een grote Dr Who fan Was het weekend van 23 november zelfs in London naar het celebration weekend, daarna de Day of the Dr in 3d in de bios gezien. Was erg tof Matt smith gezien, Tom Baker en nog wat oude dr's gezien. Clara gezien (even d'r echte naam kwijt) Was erg leuk

.





Wow! Jaloers!! Gaaf! Super! Onvoorstelbaar!

Oh, leuk dat je de doctors heb gezien maar vooral; wat had het me gaaf geleken om tussen whovians ín de bios tdotd te zien!!





Eerlijk, ik vond tennant natuurlijk heel leuk en een lekker ding en smelt nog steeds als ik aan hem en rose denk. ( of weer eens een youtube filmpje kijk ) maar eccleston was mijn doctor! Ik vond hem gewoon zo leuk!

Maar ook matt is/was fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zo jammer vind is, in het laatste seizoen waren er telkens hints rondom clara en een mogelijke connectie met rose, maar er is daar , tot mijn grote teleurstelling, niets uitgekomen! Zó jammer!
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 26 november 2013 @ 23:28:

Na kerst gaat het pas verder in augustus 2014.. Er is niet genoeg ijs in de wereld om me te troosten Neeeheee!! ik dacht ergens iets over een afleving in april gelezen te hebben. Hoe moet ik dat tot augustus overleven?
Alle reacties Link kopieren
Mijn man kijkt dit programma op Syfy, loopt dit erg achter?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie op syfy.nl afleveringen van seizoen 5 en ook van 7 dus dat ligt eraan.
Alle reacties Link kopieren
Ben helemaal niet zo van de series, maar ben toch laatst verslaafd geraakt aan The walking dead.. Vinnik eigenlijk wel genoeg voor nu, haha.
En als de wereld niet goed in elkaar zit, verhuizen we naar mars.
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Het is weer tijd voor Dr Who!!!



Wie gaat vanavond kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven