Mode & Beauty alle pijlers

De populaire nike schoenen

23-08-2014 18:40 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het straatbeeld zie je het ontzettend veel. Allerlei outfits met nike schoenen gecombineerd. Omdat er zoveel meiden mee lopen wilde ik niet mee doen aan deze trend.. Vandaag had ik een air max (super mooi, niet die van vroeger) aan gehad en eerlijk is eerlijk.. het loopt echt heerlijk!

Nu zitten we eigenlijk al in augustus en weet ik niet zeker of ik ze nog moet kopen. Ze zijn aardig prijzig (ongeveer 120 euro) maar ik heb wel vaak last van mijn voeten tijdens een dag lopen in de stad of met uitgaan. En deze heeft een hele fijne verhoging bij de hak en een verhoging voor het midden van de voet (ik heb een beetje holle voeten, dus dat is heel fijn).



Het schijnt met uitgaan ook steeds normaler te zijn om als vrouw op sneakers te gaan. Geen pijnlijke voeten meer door hakken ofzo.. Maar goed. Ik wilde even weten wat jullie van deze trend vinden. En of het logisch is om ze nu nog te kopen nu de herfst en de winter er aan gaan komen..
Alle reacties Link kopieren
Nee, in de herfst en winter mag je alleen op kaplaarzen lopen!



Waarom niet kopen als ze lekker lopen en je het geld er voor over hebt? Moeten we stemmen gaan tellen hier en bepaal je dan of je ze gaat kopen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze ook, omdat ik dacht: heb toch zomerschoenen nodig, zwanger, lekker kek en ze lopen ook nog lekker. Heb echter de hele zomer op grote slippers gelopen omdat mijn voeten zo opgezwollen waren dat ik nergens meer inpaste;) Maar nu denk ik dat ik gewoon lekker in de herfst en winter op die schoenen ga paraderen.



Ze zijn niet echt waterdicht heb ik gemerkt, maar regenloze dagen lijken mij perfect voor mijn nikes.



Ik heb de nike flex trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf erg leuk
Ik sneakers. Ik heb twee paar nikes en een paar van adidas en ik ben gek op ze. Het loopt fantastisch. Eerder liep ik altijd op allstars maar vergeleken met Nike enzo loopt dat dus echt kut



Ik had laatst New Balance sneakers gepast in de winkel en die zitten ook erg lekker!
Ik heb sinds vorige week ook voor het eerst sneakers voor gewoon 'zo', zeg maar. niet voor t sporten. leuk hoor (ik heb de Adidas zx flux multi, geen Nikes )
Wat maakt het seizoen uit?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:45:



Ik heb de nike flex trouwens.Oh die vind ik heel leuk! Maar ik durf niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 23 augustus 2014 @ 18:58:

Wat maakt het seizoen uit?Geen idee. Die nikes van mij zijn niet heel erg waterproof en vast ook niet winddicht, dus wat dat betreft kan ik me voorstellen dat je er snel natte en koude voeten in krijgt. Dat je er snel natte voeten in krijgt heb ik gister wel aan den lijve ondervonden. Maar ja, het is nog steeds zomer;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 23 augustus 2014 @ 18:59:

[...]





Oh die vind ik heel leuk! Maar ik durf niet. Waarom niet? Ze lopen fantastisch.
Nike air max zijn heerlijk! Ik loop er al ruim 20 jaar op en kom telkens weer terug bij deze schoenen omdat ze zo fijn lopen.

Dus.....gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:whopper schreef op 23 augustus 2014 @ 18:54:

Ik heb sinds vorige week ook voor het eerst sneakers voor gewoon 'zo', zeg maar. niet voor t sporten. leuk hoor (ik heb de Adidas zx flux multi, geen Nikes )



Kekke schoentjes zeg!



Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:00:

[...]





Waarom niet? Ze lopen fantastisch.Niet mijn stijl ofzo? (Dat denk ik altijd bij elke nieuwe trend, en tegen de tijd dat ik genoeg moed heb verzameld is het al geen trend meer )
Wat boeit dat nou wat wel en niet kan en in welk seizoen. Gewoon aantrekken. Ik koop niet eens schoenen als ze niet lekker zitten en lopen ook al zijn ze nog zo mooi. Ik heb dus ook geen hakken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nike air max, zwart oranje, heb al zooo veel complimenten gehad met die schoenen! Op school waar m'n kinderen zitten, lopen steeds vaker moeders op air max...ik vind ze leuk staan en ze zitten lekker, worden nu echt een beetje hip idd!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de hele tijd 'niks' schoenen, misschien zegt dat genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind sneakers hartstikke leuk bij vrouwen staan. Lekker vlot.

Air Max loopt inderdaad heerlijk. Zelf loop ik in de winter ook gewoon op sneakers. Of laarzen, maar voornamelijk sneakers. Op school en stage moet ik veel staan en het zijn echt heerlijke schoenen. Ik zou ze gewoon lekker kopen.



Moet wel zeggen dat ik de kleuren van het zomerseizoen echt niks vond. Ik hoop dat het voor de winter beter word....
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Oh Frizz ik heb echt precies hetzelfde. Dan vind ik het te hip voor mezelf en tegen de tijd dat dát uit m'n hoofd is kan ik ze nergens vinden :-)
quote:fineline schreef op 23 augustus 2014 @ 19:06:

Ik heb nike air max, zwart oranje, heb al zooo veel complimenten gehad met die schoenen! Op school waar m'n kinderen zitten, lopen steeds vaker moeders op air max...ik vind ze leuk staan en ze zitten lekker, worden nu echt een beetje hip idd!



Ik zie hier op het schoolplein alleen maar New Balance.



Nike Air Max, ik weet het niet. Het wil in mijn hoofd niet helemaal los van het gabberplaatje.
Alle reacties Link kopieren
Sportschoenen draag ik als ik sport. Je gaat ook niet op je pumps tennissen omdat je graag `chic` bent, dus je gaat ook niet op sportschoenen de stad in omdat je zo nodig moet bewijzen `vlot` te zijn. Vind ik dan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Yihaa. Heb ze gevonden bij asos. Hier in NL allemaal al uitverkocht. Ben er nu al blij mee. (snel besluit genomen he ;) )
Alle reacties Link kopieren
quote:Dipper schreef op 23 augustus 2014 @ 19:25:

Oh Frizz ik heb echt precies hetzelfde. Dan vind ik het te hip voor mezelf en tegen de tijd dat dát uit m'n hoofd is kan ik ze nergens vinden :-)Ja suf hè?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 23 augustus 2014 @ 19:27:



Nike Air Max, ik weet het niet. Het wil in mijn hoofd niet helemaal los van het gabberplaatje.



Deze dan weer niet echt. Maar mooi vind ik ze niet.



Alle reacties Link kopieren
Pejeka daar ben ik het niet mee eens.

Als ik aan het werk ben, ben ik de hele dag heen en weer aan het rennen, dan ga ik geen laarzen of hakken dragen. Laarzen staan me niet (en ik vind laarzen vaak truttig), ballerina's vind ik niet mooi en hakken zijn niet comfortabel.

Dus ik heb letterlijk één paar hakken (die ik 2/3 keer per jaar draag), verder alleen 9 paar air max. Geen enkel ander merk, ik heb niet eens slippers.

Je kan wel zeggen dat ik enigszins verslaafd ben
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niks, voel me net een boerentrien op gympen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven