Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Alle reacties Link kopieren
Ik tel dat ook gewoon mee.



MevrJak, reïntegreren is topsport hoor!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
net op een ander topic mijn recept voor sambal goreng tempeh en rendang gezet, krijg er gelijk weer zin in
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:patsy_clein schreef op 23 augustus 2014 @ 17:48:

[...]





Fijn dat het wel gezellig was! Kan me goed voorstellen dat zo'n eerste dag wel vermoeiend is hoor. Denk dat je er geleidelijk weer in moet en gaat komen. Succes komende week, 4 dagen is al een boel!



Lijstje ziet er weer goed uit! Eet je nog wat fruit? Of heb je de smoothie zelf gemaakt en zit daar je dagportie in?

Ja de smoothies maak ik zelf, deze keer met een banaan, stuk of 7 aardbeien, sinaasappelsap en yoghurt. Echt lekker, en gelukkig heb ik nog genoeg ingrediënten voor morgen om er nog een te maken. Dit helpt bij mij om mijn dagportie binnen te krijgen. Anders eet ik hooguit een appeltje of iets door de havermout in de ochtend.



@Hatse: ja dat re-integreren topsport is, heb ik ook geleerd inmiddels. Ik dacht aan het begin van het jaar dat ziek zijn lastig was, maar toen kon ik me er na een tijdje wel aan overgeven. Nu is het continu de grens opzoeken en tegelijkertijd in de gaten houden dat je er niet overheen lazert En dat gaat helaas nog vaak mis omdat ik niet altijd mijn prioriteiten op de goede plek heb zitten. Maar ja, daarom ben ik hier ook
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 23 augustus 2014 @ 17:59:

Ik tel dat ook gewoon mee.



MevrJak, reïntegreren is topsport hoor!!Jak? Nou dankje
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:30:

net op een ander topic mijn recept voor sambal goreng tempeh en rendang gezet, krijg er gelijk weer zin in Hahaha ben jij er ook zo een die afwisselend op de eet- en afvalpijlert rondloopt
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 augustus 2014 @ 18:33:

[...]



Hahaha ben jij er ook zo een die afwisselend op de eet- en afvalpijler rondloopt yep, ik ben namelijk ook heel erg gek op koken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
@pyh, als je gaat afvallen is het heel normaal dat je af en toe down momenten hebt. Heeft te maken met hormonen die loskomen en die vastzitten in vet. Dus op het moment dat je vet verliest, ook dmv water drinken, gaan die hormonen ook circuleren in je lichaam. Wat kan betekenen dat je je niet altijd even happy voelt. Gaat over :-)
Alle reacties Link kopieren
hoi meelezerT
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:39:

hoi meelezerT Dank voor dit fantastische welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:43:

[...]



Dank voor dit fantastische welkom mag ik vragen waarom je meeleest? Niet omdat ik het vervelend vind hoor, maar vraag me dat altijd af.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
staat er niet heel vriendelijk he? Zo is het niet bedoeld hoor, vind het juist gezellig!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hats; Jammer dat je niet door bent naar de 2e ronde! Nu lekker vol gaan voor die sollicitatie van dinsdag! En anders heb je die kennis nog! Succes iig!



Pyh; Wat vervelend dat je je zo down voelt. Ik hoop dat het snel beter gaat. Misschien idd eens een weekje suikervrij proberen. Wie weet werkt het. Iedereen heeft het wel eens hoor.



Cupcake; Lekker he? Ik ben ook 2 kilo lichter. Voelt motiverend!



Patsy; Ik zou daar wel wat van meerekenen, maar misschien niet alles? Al hoewel ik eigenlijk wel alles meereken. Er blijft weliswaar iets achter in de pan, maar de kip neemt ook iets op. Is de helft van alles misschien een idee?

Aan de andere kant; als je het gewoon meerekent (terwijl je niet alles ervan binnenkrijgt) en je houdt je aan de max aantal calorien die je mag…heb je eigenlijk toch ietsjes minder binnen gekregen. Snappie?

Kan maar beter iets meer rekenen, dan te weinig.



Met mij ging het vanmorgen niet zo lekker. Ongesteld (en niet zo lichtjes), voelde mij voor het eerst in bijna 3 maanden een beetje slapjes. Ook nog naar de stad gelopen en gewinkeld. Voelde mij niet zo fit.

Wat wel weer lekker was: Tuniek maat 44 gekocht! Daar had ik eerst 46 of 48 van nodig gehad! Dus toch eindelijk een maatje kleiner! (Wel gek dat een andere tuniek maat 46 weer te krap was…, maar daar zit ik maar niet over in)



Vanmiddag voelde ik mij beter, nog flink gewandeld op het strand. Dat ik ook heerlijke inktvisringetjes mocht eten, was ook fijn
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:38:

@pyh, als je gaat afvallen is het heel normaal dat je af en toe down momenten hebt. Heeft te maken met hormonen die loskomen en die vastzitten in vet. Dus op het moment dat je vet verliest, ook dmv water drinken, gaan die hormonen ook circuleren in je lichaam. Wat kan betekenen dat je je niet altijd even happy voelt. Gaat over :-)Ik dacht dat het lag aan het stoppen met de pil.. Ook daarvan zijn mijn hormonen behoorlijk aan de wiebel! Vanmiddag alles er even uit gegooit.. (lees jankbui).
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:47:

[...]



mag ik vragen waarom je meeleest? Niet omdat ik het vervelend vind hoor, maar vraag me dat altijd af. Zeker mag je dat vragen. Voor mij is het een inspiratietopic. Ik vind het heel knap. Ben zelf vorig jaar 15 afgevallen en ben nu nog steeds in strijd met de laatste kilo's. Ik heb bewondering voor iedereen die van ver moet komen om de strijd aan te gaan. Vandaar de meeleesmodus. Want 25 eraf is teveel voor me, maar ik doe wel veel inspiratie weer op.
Alle reacties Link kopieren
quote:pyh1989 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:55:

[...]





Ik dacht dat het lag aan het stoppen met de pil.. Ook daarvan zijn mijn hormonen behoorlijk aan de wiebel! Vanmiddag alles er even uit gegooit.. (lees jankbui).Oh dat kan natuurlijk ook. Toch gok ik meer op loskomende hormonen. Stoppen met de pil word een vrouw per definitie vrolijk van
Alle reacties Link kopieren
quote:jippie55 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:56:

[...]



Zeker mag je dat vragen. Voor mij is het een inspiratietopic. Ik vind het heel knap. Ben zelf vorig jaar 15 afgevallen en ben nu nog steeds in strijd met de laatste kilo's. Ik heb bewondering voor iedereen die van ver moet komen om de strijd aan te gaan. Vandaar de meeleesmodus. Want 25 eraf is teveel voor me, maar ik doe wel veel inspiratie weer op. wat goed die 15 kg! Hoe heb jij dat gedaan? En leuk dat je hier inspiratie opdoet
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2014 @ 18:39:

hoi meelezerT
Tjezus, wat vals
Het liep vandaag weer eens niet zoals gepland . We zijn gezellig gaan bowlen en daarna toch uit eten bij all can eat tent. En als voorgerecht en hoofdgerecht voor de gezonde dinge gekozen ( ossenhaas , salade, garnalen)en van de niet gezonde dingen een hapje (3x)voor de smaak. En toen kwamen de toetjes. Van alles klein beetje genomen en denk ik de helft van wat ik normaal neem. En ben nu kots misselijk dus word gewoon gestraft. Voordeel is dat we dit nu niet meer doen. Morgen zal de Weegschaal ook wel me niet gunstig gezind ziin. Deze dag ga ik onthouden voor als ik weer overstag ga



Heb wel gemerkt dat chocolade me nie zoveel doet. De mouse die smaakte na cakejes beslag wel daar en tegen. Die is zo lekker.



Ga morgen ook maar een 500 kcal dag doen :p



Oh wat was vandaag slecht
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Hier gaat het weer redelijk. Vandaag een dagje wat minder gezond, maar niet teveel gegeten. Vanavond nog wat fruit en verder niks meer. Heb wel te weinig gedronken. Op mijn werk lukt het meestal wel, maar ben ik thuis kan ik er best 's avonds achterkomen dat ik nog maar drie kopjes koffie heb gedronken en verder niks. Dat kan beter.



Balen hatse dat je niet door bent.. Hopelijk komt er gauw weer iets op je pad.



En complimenten voor jullie allemaal! Zie goede resultaten voorbij komen!



Iemand hier trouwens het boek ' het geheim van slanke mensen' gelezen? Ik denk dat ik die binnenkort ga lezen. Ben wel benieuwd. Niet dat ik geloof dat er heel veel nieuwe dingen in staan. Maar lijkt me wel een interessant boek.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:00:

[...]



wat goed die 15 kg! Hoe heb jij dat gedaan? En leuk dat je hier inspiratie opdoet Kh laag eten. Koolhydraten zijn voor mij echt een dikmaker. Heb daarbij ook veel gelopen, soms gesport. Maar geen kh werkt voor mij heel goed. Mike Moreno en dan daar je eigen draai aangeven
Alle reacties Link kopieren
Eet je dan ook geen fruit? Want geen kh lijkt me haast onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb ook een poosje kh-arm gedaan 2 jaar geleden. Viel er ook snel vanaf, maar miste bepaalde voedingsmiddelen wel teveel. En denk ook niet dat het heel natuurlijk is om kh-arm te eten. Ik eet nu nog af en toe kh-arm maar dan slechts bij 1 maaltijd. Heel zelden (onbewust) hele dag kh-arm. Was uiteindelijk ook gewoon op zoek naar iets wat bij me past en dat heb ik nu denk ik gevonden. Maar kh-arm kan dus wel hard gaan ja, zeker als je ernaast goed beweegt.



@Jan10; joehoeeee! Maatje 44 Dat andere bloesje was gewoon te klein gemaakt joh
Alle reacties Link kopieren
quote:schorpioen36 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:30:

Het liep vandaag weer eens niet zoals gepland . We zijn gezellig gaan bowlen en daarna toch uit eten bij all can eat tent. En als voorgerecht en hoofdgerecht voor de gezonde dinge gekozen ( ossenhaas , salade, garnalen)en van de niet gezonde dingen een hapje (3x)voor de smaak. En toen kwamen de toetjes. Van alles klein beetje genomen en denk ik de helft van wat ik normaal neem. En ben nu kots misselijk dus word gewoon gestraft. Voordeel is dat we dit nu niet meer doen. Morgen zal de Weegschaal ook wel me niet gunstig gezind ziin. Deze dag ga ik onthouden voor als ik weer overstag ga



Heb wel gemerkt dat chocolade me nie zoveel doet. De mouse die smaakte na cakejes beslag wel daar en tegen. Die is zo lekker.



Ga morgen ook maar een 500 kcal dag doen :p



Oh wat was vandaag slecht



Haha, schorpioentje, ik moest echt lachen om je afsluiter.

Ik heb de indruk dat jij wel veel buiten de deur eet, klopt dat? Niets mis mee hoor, maar zat het me gewoon af te vragen. Als je veel buiten de deur eet lijkt het me echt heel lastig om dan iedere keer de gezonde keuze te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:MevrouwJack schreef op 23 augustus 2014 @ 18:31:

[...]



Ja de smoothies maak ik zelf, deze keer met een banaan, stuk of 7 aardbeien, sinaasappelsap en yoghurt. Echt lekker, en gelukkig heb ik nog genoeg ingrediënten voor morgen om er nog een te maken. Dit helpt bij mij om mijn dagportie binnen te krijgen. Anders eet ik hooguit een appeltje of iets door de havermout in de ochtend.



@Hatse: ja dat re-integreren topsport is, heb ik ook geleerd inmiddels. Ik dacht aan het begin van het jaar dat ziek zijn lastig was, maar toen kon ik me er na een tijdje wel aan overgeven. Nu is het continu de grens opzoeken en tegelijkertijd in de gaten houden dat je er niet overheen lazert En dat gaat helaas nog vaak mis omdat ik niet altijd mijn prioriteiten op de goede plek heb zitten. Maar ja, daarom ben ik hier ook Heerlijk he, zelfgemaakte smoothies! Mijn vijgenboom heeft dit jaar goed gebloeid, heb er zo van genoten! Het is nu wat minder en dan maak ik blijkbaar ook minder smoothies, want heb ze al een poos niet gemaakt haha. Maar klinkt lekker, met aardbeitjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven