HELP! Ik ben nog nooit klaargekomen

23-08-2014 17:48 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Zo te horen kom je gewoon klaar, maar verwacht je er te veel van? Wat denk jij dat er gaat gebeuren dan?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zoals ik aangeef weet ik niet precies wat ik zou moeten voelen maar naar mijn idee bereik ik niet mijn hoogtepunt. Ik heb op meerdere forums wel gelezen over dit onderwerp en daar kom ik eigenlijk overal tegen dat je het echt wel weet wanneer dit gebeurd.
Ik had dit vroeger ook. Het voelt fijn een hoogtepunt vergeleken met de rest, vagina trekt samen en dan pats boem weg. Maar als dat een orgasme was deed iedereen er toch te lyrisch over. Ik zou het gevoel toen niet als overweldigend of geweldig omschrijven. Eerder als wel fijn en dan pats boem leeg. Later leerde ik me meer ontspannen en kwam het gevoel dat ik echt in heel mijn lichaam voelde, een gevoel dat ik als bevredigend kan omschrijven in plaats van als gewoon weg. Misschien focus je er inderdaad te veel op.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom op een punt dat het heel erg lekker voelt en zo ineens is dat gevoel weer weg.



Ik denk dat je klaarkomt. Het is alleen niet zo intens, wellicht doordat je te gespannen bent.



Enige 'oplossing' is proberen je helemaal te laten gaan. Geen idee wat daarin werkt voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor je reactie Annelaure. Fijn te lezen dat jij dit ook zo hebt ervaren vroeger.

Het gevoel dat je nu ervaart, nu je je meer kan ontspannen, is wel het orgasme waar iedereen zo lyrisch over is?



Frizz.. misschien is het inderdaad zoals Annelaure hiervoor ook zegt.. misschien verwacht ik er teveel van en moet ik me proberen meer te ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:anna* schreef op 23 augustus 2014 @ 18:53:

Dankjewel voor je reactie Annelaure. Fijn te lezen dat jij dit ook zo hebt ervaren vroeger.

Het gevoel dat je nu ervaart, nu je je meer kan ontspannen, is wel het orgasme waar iedereen zo lyrisch over is?



Frizz.. misschien is het inderdaad zoals Annelaure hiervoor ook zegt.. misschien verwacht ik er teveel van en moet ik me proberen meer te ontspannen.



Nou nee, je moet dus juist niks. Dat is het hele eieren eten. Mijn ervaring is dat je, als je geniet van de seks op zich, vanzelf klaar komt. En als je klaar wil komen lukt het niet.



Overigens, lyrisch zijn over klaar komen? Ja het is heel erg lekker (en soms wat minder bijzonder), maar eerlijk gezegd vind ik de seks zelf vaak lekkerder dan klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens proberen een of twee keer te stoppen voor je klaarkomt want ik denk inderdaad ook dat je wel klaarkomt. Vermoedelijk is het als je het na een minuutje weer oppakt om wel tot een hoogtepunt te komen intenser?
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven