Oogjes dicht en snaveltjes toe #29

07-06-2014 21:38 1550 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het slaapfrustratietopic deel 29

Waarin:

De laatste lichting babies, te weten Meiske, Dotje, Kees, Popsie en Jan van resp. Tesstan, Luna, 26gelukkig, Alisan en Ensimone, groeit als kool en slaapt als roosjes. Maaiert bloeit op en Dribbeltje vindt rust en gezondheid op het landgoed van Chryssa-zonder-wifi, ons eigen stadsmeisje op het platteland. Waarin Mimpje met bliksembezoekjes tropische hitte naar Nederland brengt en schone lucht naar haar drietal. Waarin Zaza heerlijk doorslaapt terwijl manlief alle nachten doet, en Veulen en Gazelle voorthuppelen door het leven. Waarin Majeba haar eigen grenzen goed bewaakt en thuis de boel weer op de rit krijgt, en de nachten steeds langer worden. Waarin Noppie op tijd rust neemt en niet teveel gaat zwemmen. Loco geniet van de paardjes en de jongens. Yam geniet van de meiden en een man die snel weer lekker aan de bak is.

Waar de tribune vol is met Nops, Jsd, Tess, Chryssa, Alisan, Ensimone, Majeba, Zaza en 26 en natuurlijk wijn en kaas. De droeftoeter weer klaar staat op de schoorsteenmantel, Brocotje als altijd bij ons is, we snel weer meeten en natuurlijk....

iedereen lekker doorslaapt!

Oogjes dicht en snaveltjes toe #28

Oogjes dicht en snaveltjes toe #27

Oogjes dicht en snaveltjes toe #26

Oogjes dicht en snaveltjes toe #25

Oogjes dicht en snaveltjes toe #24

Oogjes dicht en snaveltjes toe #23

Oogjes dicht en snaveltjes toe #22

Oogjes dicht en snaveltjes toe #21

Oogjes dicht en snaveltjes toe #20

Oogjes dicht en snaveltjes toe #19

Oogjes dicht en snaveltjes toe #18

Oogjes dicht en snaveltjes toe #17

Oogjes dicht en snaveltjes toe #16

Oogjes dicht en snaveltjes toe #15

Oogjes dicht en snaveltjes toe #14

Oogjes dicht en snaveltjes toe #13

Oogjes dicht en snaveltjes toe #12

Oogjes dicht en snaveltjes toe #11

Oogjes dicht en snaveltjes toe #10

Oogjes dicht en snaveltjes toe #9

Oogjes dicht en snaveltjes toe #8

Oogjes dicht en snaveltjes toe #7

Oogjes dicht en snaveltjes toe #6

Oogjes dicht en snaveltjes toe 5#

Oogjes dicht en snaveltjes toe #4

Oogjes dicht en snaveltjes toe

Slaapfrustratietopic deel 2

Slaapfrustratietopic deel 1



Het 29e deel alweer van het slaap frustratie topic!

Voor herkenning, tips & trucs, het kwijtraken van frustraties of gewoon een praatje.

Wees allen welkom!



naamleeftijddatumkind.frustratieYamuna326-1-09 / juli '122 meisje geboren!Noppie402-7-10 / 17-4-082Smurfen zijn te vroeg wakkerMajeba3324-10-09/122Broertje loopt!Ark431-2-10 / 2-1-122 Spoco & Aco Alisan39 3 heeft er nu 3 Mimpje28 3-09 / 9-10 / 7-12 3tropische hitte! Jsd321-07 / 8-10 2 Meiske wordt groot! Zaza_Zebra27eind 5-10 / aug '122handleiding kwijt van Veulen Gazelle TessTan3020-03-10 3Stan mag wat langer uitslapen. Meiske vooralsnog geen snavel26Gelukkig3208-10 / 12-13 2 Muppet doet het goed, Keesje nog beterChryssa3227-10-10 / aug '12 2 Terroristen mogen wat langer uitslapen op het plattelandPucker2801-11/ 6-2013 2 R valt zelf in slaap (nu L nog) Lunaster288-2011/ eind 2013 2Lunetje vindt de wereld te mooi om te slapen, Dotje geborenEnsimone37medio 2010, eind 2011 en mei 20143 Nicky, Simone en Jantje- Volendams glorie
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig noppie!



Dank zaza, invriezen had ik zelf nog niet bedacht. Ga dat meteen vandaag doen, zonder suiker zodat popsie ook mee kan eten.
Alle reacties Link kopieren
Jummie, lekker verse appelmoes!



Noppie, goed gevoel aan over gehouden?

Vandaag festival...... in de regen? Hoop op binnenprogramma voor jou?



Gisteren ff de kroeg in geweest, na het eten een powernap gedaan en toen op stap. Erg gezellig!



Vandaag een dagje typen. Het boekje voor kamp moet maandag mee, en de spellen moeten uitgewerkt worden. Aangezien mijn collega he-le-maal niks had opgeschreven! Duimen jullie wel ff dat het 1,2 en 3 september droog is?
Alle reacties Link kopieren
Ja dan duim ik mee want mijn dak gaat er dan denk ik af hier

En wat betreft programma: op het strand van Almere......buitener kan niet. 1 podium, geen tenten maar vast ook geen regen ik ga ook een keer zeg.........
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Hier ook festival vandaag, ook veel buiten maar ook tenten. Volgens buienradar blijft het grotendeels droog, dus daar hoop ik maar op. Moet zo alleen nog even schoenen halen, want zag dat er in mijn enige platte paar een gat zit en hoewel het dus droog lijkt te blijven zal de grond flink nat zijn en heb geen zin in natte voeten.



Veel plezier nop!
Alle reacties Link kopieren
Horrornacht dus hier. Blergh. Dribs strontvervelend vanmorgen, maar na een tijdje ging het wel weer. Ze wilde even met mij in het grote bed liggen. "Gezellig hè, mama. Moet je mij wel vasthouweh, hoor". Drakerige knuffelkont. Ik heb maar een dekbedje in haar ledikant gelegd, want ik vond het toch koud in haar kamertje vannacht en ze mekkerde dat ze een dekentje wilde. Vind het wel een beetje eng, want dekbedje 'mag' volgens mij pas met 2.5 jaar, toch?



MaaierT klaagt over pijn bij het plassen. De zwelling lijkt wel wat minder geworden, maar de regio daar is nu blauw en geel, het ziet er niet prettig uit. Stomme operatie.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Dekbed mag volgens mij vanaf 2 jaar, maar daar kan ik naast zitten.



Ik duim voor droger weer dan hier voor de festivalgangers!



Chryssa, pijn bij het plassen mag? Hoop dat jullie vanaf nu weer stijgende heen gaan!



Hier net een verfje in mijn haar gekwakt (lang leve de Action, met haarverf voor 2 euries).

Zo, als het droog en onweervrij is, boodschappen doen. Lief en Spek liggen op bed.



Zaza, klopt dat het herstel van Lief zo niet sneller gaat. Maar we hebben geen mogelijkheid tot kdv ofzo.

In het weekend en op woensdag ligt hij overdag veel op bed en doe ik alles (op het koken na) in huis.

En als Spekkie overdag slaapt (en dat doet hij momenteel weer) dan gaat hij ook liggen.

Tja, je moet wat.....
Alle reacties Link kopieren
Majeba, hoe deden jullie dat dan toen jullie allebei werkten? Was lief dan drie dagen in de week thuis?



Chryssa, stomme operatie inderdaad. Grrrrmmmbbbll. Lief Dribsje!



Festivalgangers: veel plezier nog!



Wij hebben vandaag schoonouders uitgezwaaid, ze gaan zes weken weg. Lekker rustig .
Alle reacties Link kopieren
Het was ook geen aanval hoor Jeba, eerder conclusie. Pittig voor jullie allebei. Pas je op dat je zelf niet ook burn out gaat?



Festivalgangers, hoop dat jullie het droog gehouden hebben vandaag?



Kampspelen uitwerken pffff. Ik heb een hoop spelen uitgewerkt liggen, je kan me altijd even proberen he? Via app ofzo?



Hier vier potten appelmoes gemaakt vandaag, mijn jarige ma op sleeptouw genomen om dr een sjiek make-upje aan te laten smeren, maar ze bleek vooral dr ei kwijt te moeten over leven met mijn pa. :P
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het droog en zonnig gehouden! Topfeest! Nu bijna weer thuis! Ik ga volgend jaar weer!
Alle reacties Link kopieren
Zag het ook niet als aanval hoor!



Tess, Lief werkte idd op mijn niet werkdagen. Ook wel eens op zondag en standaard op zaterdag en alle vakanties 6 dagen.



Chryssa, nacht beetje doorgekomen?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig een doorslaapnacht. Ik mocht blijven liggen vanmorgen, dus ben net pas uit bed. Voel me eindelijk weer een beetje mens. Nog wel steeds hoofdpijn en last van mijn keel, maar het lijkt nu eindelijk wat op z'n retour.



Dribs heeft heerlijk geslapen onder haar dekbed. Ze is er verguld mee. "Ik heb een dekentje!" riep ze gisteren de hele dag. We moesten het allemaal uitgebreid bewonderen.



MaaierT gisteren in de vooravond nog wel een paar keer huilen, maar hij lijkt nu redelijk opgewekt, alhoewel we nog steeds niet eens naar het operatiegebied mogen wijzen, omdat hij zegt dat het pijn doet.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Hier o topdag gister, wel twee keer dikke bui. Nu aan het ruimen. Kan iemand mijn man komen halen. Mijn hemel, hij heeft hard gewerkt hoor maar dan zet hij de glazen kerstballen op een toren in de carport wiebel wiebel, en drie kratten met baby speelgoed en Sinterklaas spul en zo inde kamers van de jongens......maar het is niet de bedoeling dat ze er aan komen en dan op onze slaapkamer de saaie dozen met spullen die kinderen niet uit uit willen pakken x2

Praktisch gezien missen er echt stekkers bij mannen hoor. Bruut sjouwers: prima maar verder.....staan ook overal bakken met zooi: ja....zegt hij dan..........heb nu geen tijd om alles uit te zoeken hoor.......

Dus we wonen de komende maand in een varkensstal met spullen om ons heen die hoogstwaarschijnlijk voor een deel zo de vuilnisbak in kunnen als je de moeite zou nemen het uit te zoeken, dat was volgens mij de bedoeling van leeghalen en opruimen.,,,,.... Grom!!!! Wilde serieus een tekendoos met losse scharnieren en overleden potloden bewaren omdat hij mooi oud was, serieus, die dozen liggen nu bijde. Aktion. Heb hem zo de bak in gegooid. Je hoort het, het is hier gezellig
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig, die vent van jou, noppie .



Ik heb me wel genoeg uitgesloofd voor vandaag, vind ik. Pruimentaart in de oven, kerriemarinade voor de kip gemaakt en als experiment slagroom van kokosmelk gemaakt voor over het toetje vanavond.



Beetje irritant weer vandaag, dan weer droog, dan weer regen. Dus de Terroristen maar een beetje tussen de buien door buiten laten spelen.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel knus huiselijk Chryssa ( geef de huisvrouwenbokaal eens door meiden)
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Ik laat vaak kiezen: ruim jij het op, if zal ik het even voor je opruimen? Laatste heeft ie liever niet meer er. ;)



Leuk datbde festivals zo geslaagd waren!



En chryssa, wat fijn dat je lekker uit micht slapen. Hoop dat het goed gedaan heeft.

Dekbed maakte bij veulen ook veel verschil weet ik nog. Fijn dat dribs er ook goed mee slapt.



Hier vandaag berg was en strijk weggewerkt, labels voor appelmoes gemaakt (zinloos, maar he, dat vind ik dan weer leuk) en op audiëntie geweest. Druk met ouwelui, kids superbraaf gespeeld, zoet, keurig dingen vragen. En daardoor natuurlijk totaal vertroeteld. :p



Nu is iedereen moe enbheerst er een serene rust un de hut. Zelfs Gazel liet zich braaf in bed stoppen....
Alle reacties Link kopieren
Zaza, naam in je post!



hier ook serene rust in huis, en over niet al te lange tijd nog serener want ik duik er vroeg in vandaag. Zere en kapotte voeten van urenlang op regenlaarzen in de modder dansen :-)



Hier maakten dekbedden ook een groot verschil, kinderen van hun moeder, ik kruip ook altijd graag diep weg in een heerlijk dik dekbed.
Alle reacties Link kopieren
Hier dekbedjes zelfs in ziekenhuis vanaf geboorte. Ik deed het niet maar t was hier standaard en in duitsland ook.
Alle reacties Link kopieren
Oh Nop, zo herkenbaar.... Wij hebben alle zooi van de zolder in Stan zijn kamer gezet en Stan zijn bed in Tessje haar kamer. Die hebben dus fijn twee maanden bij elkaar gelogeerd en op deze manier stond niet het héle huis vol zooi.
Alle reacties Link kopieren
Zwaai! Eerste week school en creche moeten bekopen met gezinsbuikgriepweekend, maar we hebben het overleefd en zijn allemaal weer vrolijk en fruitig. Het huis stinkt ook niet meer nadat ik ongeveer 300 keer met allesreiniger aan de slag ben geweest... menn, wat is die kotsgeur hardnekkig!



Anyway, vanmiddag scheen de zon, waren we heerlijk buiten, ik heb zelfs weer hardgelopen en iedereen heeft min of meer normaal gegeten vanavond. Komt wel goed met ons ;)



Oh en echt no way dat ik man iets zou laten uitruimen of leeghalen. Voor je het weet staat de hele vloer vol en zit hij de inhoud van elk kratje stuk voor stuk te bekijken om dan te bedenken dat het heeeel zonde is als we die oude antennekabel wegdoen want je weet maar nooit of er ooit geen digitale tv meer is.... et cetera. Dusseh, succes nop!
Alle reacties Link kopieren
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Morning,



Nacht oke. Wel een nachtelijke kriebelhoestsessie van een half uur, maar dat is al beter dan het gevoel hebben dat je een beker glassplinters hebt opgedronken.



Ik baal wel een beetje, want ik realiseerde me gisteren opeens dat we nog een doosje hele lekkere (en dure) bonbons hadden gekregen op het feestje. Maar die had ik al een tijdje niet in de koelkast zien staan. Vroeg ik dus aan man waar die gebleven waren, blijkt dat hij die hele doos heeft opgevreten in z'n eentje. Is het nou gek dat ik daar een beetje pissig over ben? Vind het echt stom. Had er dan tenminste twee voor mij overgelaten ofzo. Jemig.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heel herkenbaar en ja....stom. Hier ook vaak discussie, 1 of twee had je toch wel......enzo
Slapen is goud
Alle reacties Link kopieren
Vriend ging hier ook pas iets opruimen, hij had alle spullen die er lagen weggehaald en op R zn tafeltje gezet kijk zo is het netjes hè?



Pff ik ben echt de slechtste huisvrouw ever. Stofzuigen en de was lukt nog wel met 2 kinderen om me heen, maar de rest....
Alle reacties Link kopieren
Pucker...naam...
Alle reacties Link kopieren
En wat moet je nog meer dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven