Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
We zijn binnenkort in Wenen en we lezen hier best veel over het buitenland: weet iemand of daar een leuke club zit?
Q
anoniem_206052 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 09:41
Reden: Privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ziet er wel heel tof en mooi uit.

Ik heb via Google getracht recensies of ervaringen over de club te vinden. Maar tot nu toe zonder succes.

Wij zijn wel heel benieuwd.



Het is niet om de hoek voor de meeste Nederlanders, maar voor wie in Twente woont, lijkt dit een mooie aanwinst.
quote:afkedewinter schreef op 12 augustus 2014 @ 15:40:

Hoi, ik lees jullie berichten met interesse. Ik ben nog nooit bij een club geweest en wil wel eens met een vrouw gaan. Is er iemand die met me mee wil in dit nieuwe avontuur voor mij?ik heb je een prive berichtje gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Hè, vind het leuk om het eens met anderen te kunnen delen. Wij zijn een koppel en al bijna 20 jaar gelukkig samen. Wij zijn verschillende jaren geleden gestart met het bezoeken van parenclubs en hebben ons reuze geamuseerd. Evenwel al snel bleek dat het met 4 wel moeilijk is om een volledige match te vinden en sinds geruime tijd doen wij het enkel met single mannen (dus vrouw met meerdere mannen - geen bi van man of vrouw). Ik als vman vind het heel leukcals mijn vrouw danst, uitdaagt, versierd wordt en door meerdere mannen wordt genomen. Het max was 6 en daarna thuis vind ik het geweldig dat haar kutje dik geneukt staat. Zijn er nog paren die daarvan houden en waar gaan zij naar toe of zijn er ideetjes. Let wel alles veilig, netjes en met respect
Alle reacties Link kopieren
quote:tofkoppeltje.be schreef op 19 augustus 2014 @ 21:02:

Ons oog viel hierbij op de Fata Morgana. Wij hebben hele goede ervaringen met de Fata, maar aangezien wij alleen op zaterdag gaan kunnen wij de andere dagen niet beoordelen. Er wordt qua muziek stevig gedraaid en de volumeknop staat wel open...........
Als je naar een ander wijst, wijzen er drie vingers naar jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:peterelsac schreef op 21 augustus 2014 @ 21:25:

Hè, vind het leuk om het eens met anderen te kunnen delen. Wij zijn een koppel en al bijna 20 jaar gelukkig samen. Wij zijn verschillende jaren geleden gestart met het bezoeken van parenclubs en hebben ons reuze geamuseerd. Evenwel al snel bleek dat het met 4 wel moeilijk is om een volledige match te vinden en sinds geruime tijd doen wij het enkel met single mannen (dus vrouw met meerdere mannen - geen bi van man of vrouw). Ik als vman vind het heel leukcals mijn vrouw danst, uitdaagt, versierd wordt en door meerdere mannen wordt genomen. Het max was 6 en daarna thuis vind ik het geweldig dat haar kutje dik geneukt staat. Zijn er nog paren die daarvan houden en waar gaan zij naar toe of zijn er ideetjes. Let wel alles veilig, netjes en met respectpeterelsac. Wij nodigen wel eens een man alleen bij ons thuis uit. Maar we daten ook wel eens met een vrouw alleen of een stel.
Alle reacties Link kopieren
quote:mmarlique411 schreef op 20 augustus 2014 @ 15:44:

Hallo mensen, wij zijn "beginners" kan ik wel zeggen. We zijn al een aantal keren naar F42 geweest en laatst ook naar de fata morgana. Omdat wij aan de Duitse grens wonen blijven het toch wel afstanden. Nu las ik ergens dat er in Duitsland op zo'n half uur rijden voor ons pas een nieuwe club is geopend, namelijk Life - Club für Paare in Gescher. Is er iemand die aan deze club reeds een bezoekje heeft gebracht, we zijn erg benieuwd naar ervaringen. Dank alvast.

http://www.life-swingerclub.de/nl/





Mmarlique





zijn al een paar keer in deze club geweest, super gave en nette club.

komen Nederlandse en Duitse stellen.

Life is pas een paar maanden open, dus alles is nog nieuw,

onder mooie Disco / Bar en Restaurant, buiten mooie tuin met zwembad, boven thema kamers en Sm ruimte en natuurlijk douches.

wij vinden het een van de betere clubs.
Alle reacties Link kopieren
quote:fuertemale schreef op 22 augustus 2014 @ 20:02:

[...]





zijn al een paar keer in deze club geweest, super gave en nette club.

komen Nederlandse en Duitse stellen.

Life is pas een paar maanden open, dus alles is nog nieuw,

onder mooie Disco / Bar en Restaurant, buiten mooie tuin met zwembad, boven thema kamers en Sm ruimte en natuurlijk douches.

wij vinden het een van de betere clubs.Het ziet er super uit en de reacties op Joyclub lijken goed. Wij gaan hier zeker een kijkje nemen.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond een thuisdate met meerdere stellen. Ik ben heel benieuwd. Lastig een outfit te vinden want ik weet eigenlijk niet wat er nu echt verwacht wordt. Wel ergl leuke, korte laarsjes gekocht. Heel stoer met riempjes maar wel met hele hoge hak. Pas goed bij de leatherlook broek.Een tijgerprint corsetje erop, leren jasje. Moet maar. Kan me nog altijd omkleden.

Spannend. Een stel is toch zeker 10 jaar jonger maar och zij hebben ons gevraagd. Een ander stel is onze leeftijd en het 4e is wat onduidelijk. We zien wel. Mocht de klik er niet zijn dan rijden we door naar vip swingersclub of sevensins.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen fijn avondje gewenst, ik moet weer mee ergens anders naartoe
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 23 augustus 2014 @ 12:11:

Vanavond een thuisdate met meerdere stellen. Ik ben heel benieuwd. Lastig een outfit te vinden want ik weet eigenlijk niet wat er nu echt verwacht wordt. Wel ergl leuke, korte laarsjes gekocht. Heel stoer met riempjes maar wel met hele hoge hak. Pas goed bij de leatherlook broek.Een tijgerprint corsetje erop, leren jasje. Moet maar. Kan me nog altijd omkleden.

Spannend. Een stel is toch zeker 10 jaar jonger maar och zij hebben ons gevraagd. Een ander stel is onze leeftijd en het 4e is wat onduidelijk. We zien wel. Mocht de klik er niet zijn dan rijden we door naar vip swingersclub of sevensins.



Wat een spannend vooruitzicht! De kleding die je noemt komen ook spannend genoeg over om er een leuke avond van te maken...enjoy!



Wat ik mij wel afvraag, hoe komen jullie met 4 stellen zo bij elkaar, hoe gaat het afspreken dan van tevoren. Zaten jullie allemaal op een bepaalde site of zijn er kennissen van elkaar bij?



(Ik ben eigenlijk jaloers op je , want zo'n thuisdate met meerdere stellen lijkt mij wel erg opwindend om een keer mee te maken, maar helaas is mijn man niet zo open-minded)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sexymama

Wij hebben op sdc een speeddate geplaatst. Daarop verschillende reacties gehad waaronder deze.



't Is zeker spannend. Vooral omdat wij ouder zijn en niet meer zo strak en glad

Heb maatje 40 / 42 en dat is mollig vergeleken met de andere dames mt 38. Maar goed, staat ook in ons profiel. Foto's van onze snoetjes zijn goed ontvangen dus zal wel los lopen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 23 augustus 2014 @ 14:35:

Leen fijn avondje gewenst, ik moet weer mee ergens anders naartoe Verticale verplichtingen of iets lekkers?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, het lijkt me eens spannend om samen met mijn vriend te gaan "swingen".. Wel veilig en in vertrouwen natuurlijk. Nu heb ik gehoord van datingsites waar je goed andere koppels kan vinden. Kunnen jullie mij hier een aantal aanraden? Ik lees bijvoorbeeld goede verhalen over Adultmatch of Klasseswingers (bijv... http://www.datingmondo.com/klasseswingers/) Maar iemand hier daar ook ervaring mee? Ik hoor graag persoonlijke "echte" personen over hun ervaringen voordat we ons inschrijven..

Dankjulliewel alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:sasquatch schreef op 22 augustus 2014 @ 10:34:

[...]





Wij hebben hele goede ervaringen met de Fata, maar aangezien wij alleen op zaterdag gaan kunnen wij de andere dagen niet beoordelen. Er wordt qua muziek stevig gedraaid en de volumeknop staat wel open........... Bedankt voor je reactie! Hoe was het zo met de actie in de erotische ruimtes? Hebben gehoord dat dit wat minder is op zaterdag. Denken eraan toch naar de fun te gaan, daar vaak actie cerzekerd :-)
Alle reacties Link kopieren
Fata is qua actie inderdaad (meestal) wat rustiger op zaterdag. Maar aan de andere kant, je hebt maar 1 stel nodig he





Jeetje wat is lang geleden voor ons, mèn....



Leen, veel plezier, enzo

Ook dat is lang geleden voor ons
Alle reacties Link kopieren
quote:marijestp schreef op 23 augustus 2014 @ 20:37:

Hallo, het lijkt me eens spannend om samen met mijn vriend te gaan "swingen".. Wel veilig en in vertrouwen natuurlijk. Nu heb ik gehoord van datingsites waar je goed andere koppels kan vinden. Kunnen jullie mij hier een aantal aanraden? !sdc.com
Alle reacties Link kopieren
Lekkere thuisdate gehad met 2 andere stellen. Zo'n thuisdate is inderdaad net wat intiemer. Heb me goed geamuseerd met beide heren en vond het best leuk om meteen aanhet begin van de avond de volle aandacht te hebben. Later ook nog even een momentje met Leenman.

Een minpuntje vind ik dan toch dat ook deze keer gebruikt werd. Door beide andere stellen dan, niet door ons. Wel met mate maar je merkt dan toch dat de anderen op een net iets ander level zitten. Aangezien ik de BOB was zat ik er helemaal nuchter tussen.We wisten het trouwens wel vantevoren en dan blijft het natuurlijk een gok of het wel bij matig gebruik blijft. Het bleef heel correct hoor. Verder geen plafondstaarders hoor of mensen die helemaal out gaan. Sfeer bleef verder goed.

Ik denk dat ik aan een date met meerdere stellen wel de voorkeur geef. Lekker veel aandacht van verschillende mannen...
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 23 augustus 2014 @ 15:23:

[...]

Verticale verplichtingen of iets lekkers?Gelukkig wel lekkere verplichtingen...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 24 augustus 2014 @ 13:18:

Lekkere thuisdate gehad met 2 andere stellen. Zo'n thuisdate is inderdaad net wat intiemer. Heb me goed geamuseerd met beide heren en vond het best leuk om meteen aanhet begin van de avond de volle aandacht te hebben. Later ook nog even een momentje met Leenman.

Een minpuntje vind ik dan toch dat ook deze keer gebruikt werd. Door beide andere stellen dan, niet door ons. Wel met mate maar je merkt dan toch dat de anderen op een net iets ander level zitten. Aangezien ik de BOB was zat ik er helemaal nuchter tussen.We wisten het trouwens wel vantevoren en dan blijft het natuurlijk een gok of het wel bij matig gebruik blijft. Het bleef heel correct hoor. Verder geen plafondstaarders hoor of mensen die helemaal out gaan. Sfeer bleef verder goed.

Ik denk dat ik aan een date met meerdere stellen wel de voorkeur geef. Lekker veel aandacht van verschillende mannen... Op gebruik na, ik stap dan altijd direct op, zijn thuisparty's tot wel 10-15 stellen inderdaad erg leuk. geniet ervan zou ik zeggen.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het er gisteren nog over gehad om inderdaad niet meer naar thuisdates te gaan waar gebruikt wordt. Niet omdat we er nou zo'n last van hadden, dat was eigenlijk niet, maar je merkt het wel. Een volgende keer kan toch anders gaan. Het is toch fijner om helemaal met andere stellen op een lijn te zitten.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal Leen en dat soort thuisdates zonder gebruikers bestaan er natuurlijk ook. Helaas vonden wij die nooit via SDC maar wel weer via andere sites of vanuit het uitgaanscircuit.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 25 augustus 2014 @ 07:57:

Klopt helemaal Leen en dat soort thuisdates zonder gebruikers bestaan er natuurlijk ook. Helaas vonden wij die nooit via SDC maar wel weer via andere sites of vanuit het uitgaanscircuit.Op SDC zijn ze inderdaad moeilijk te vinden, lijkt het of je moet 1 op 1 daten. Wij gaan ook graag naar clubs en ontmoeten daar ook leuke mensen. Thuisdates met meerdere stellen worden ook vaak georganiseerd door stellen die elkaar kennen.Logisch en veiliger vermoed ik.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Dat gebruiken hoeft van ons inderdaad ook niet. Wij hebben het een keer meegemaakt en zijn al heel snel afgehaakt.



Losse stelletjes 1 op 1 (of 2 op 2, tis maar hoe je het ziet :P) is wat makkelijker selecteren, maar de stellenavonden is inderddad lastig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven