Ervaringen Spotify premiums.

22-08-2014 11:36 17 berichten
Sinds gister heb ik Spotify gratis. Tenminste volgens mij is het gratis . Heb enkel email adres in moeten vullen en een wachtwoord verzinnen plus geb. datum.



Nu merkte ik wel dat ik geen specifieke nummers kan afspelen..

Hij doet dan willekeurige nummers van die artiest.

Nu hoorde ik dat dat bij premium wel mogelijk is.



Wie heeft er premium en kan mij daar wat over vertellen ?

Is premium onbeperkt al wil je 300x zelfde nummer horen?

En kan je bij ook nummers in afspeellijst zetten en ze dan offline luisteren als je geen WiFi en 3 g hebt.



Weet iemand ook hoe dat werkt met de spotify giftcard?

Als tegoed op is gaat ie dan automatisch weer over naar gratis versie?



Ik hoor het graag



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Je kan met spotify offline je muziek beluisteren, maar dan moet je ze wel "gedownload" hebben.

Je kan altijd, overal je muziek luisteren. Ook als dit 300x hetzelfde nummer is. Giftcards kan je gewoon in de supermarkt halen. 10e is een maand premium.



Verder kan je ook playlisten maken en beluisteren. De gratis versie op je telefoon kan alleen op shuffle modus en je kan 5 keer p/u switchen van liedje. En de radio beluisteren.



Ik heb altijd spotify premium gehad op mijn telefoon, maar ik heb nu deezer. Op laptop spotify.
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst bij iemand die ook spotify had. Mijn man lijkt het handig maar het is toch net zoals gewoon downloaden? Hij wil dan muziek op zijn telefoon zetten en die via het schermpje in de auto afspelen. Volgens mij kan ik dan net zo goed "gewoon" downloaden of niet?
Alle reacties Link kopieren
Oh en oppassen met 3G als je luistert. Je internet wordt echt leeg getrokken door spotify.



Je kan inderdaad ook downloaden, ik zie het een beetje als handig en gemakzucht.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het googelen en ik lees dat je afspeellijsten ook offline kunt afspelen op je telefoon? Zou dit dan ook aangesloten kunnen worden op de autoradio? (zo`n luxe schermpje).
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt er aan wat je precies bedoelt met aansluiten op je radio. Ik weet niet welke radio je hebt. Maar als je nu je telefoon aan je radio kan verbinden, kan dat met offline spotify ook.



Spotify is geen downloaden, maar streamen. Je kan nummers niet branden op een CD of andere schijf plaatsen. Het voordeel van spotify vind ik het feit dat je nummers offline kan zetten. Zo kan ik in het buitenland ook gewoon mijn muziek luisteren zonder wifi.



Daarnaast kun je lijsten delen met vrienden of een lijst downloaden vaneen ander. Ik ben al jaren een tevreden klant. (ik heb geen giftcard, betaal elke maand automatisch)



En ja, het is onbeperkt. Je kan nummers luisteren tot je er zelf ziek van word.
Bedankt voor de reacties, ben nu wel enthousiast aan het worden over de premium variant.

Enkel wil ik liever met giftcard doen, vind het altijd beetje eng idee, en ben bang voor gedoe als je er van af wilt .

Iemand ook ervaringen met die giftcard? Je vult code in en kan bijv maand op premium en als op is gaat ie weer naar de free versie?

Wil er namelijk niet aan vast zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de gift card gebruikt, geen problemen mee gehad en je krijgt een seintje wanneer het stopt
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je het dan offline gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Als je premium hebt, kun je afspeellijsten offline beschikbaar maken. Deze afspeellijsten worden dan wel gedownload. Je kunt deze liedjes alleen via spotify afspelen, dus niet bijvoorbeeld op een usb stick zetten voor in de auto.



Je kunt het in de auto afspelen via een aux kabel of via bluetooth (als je autoradio dat ondersteunt).
Alle reacties Link kopieren
De autoradio heeft beide dus geen probleem.

Ik denk dat mijn man dit echt heel leuk gaat vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu ook 7 dagen gratis proberen. Heb geen bankgegevens of zoiets dergelijks in gevuld. Stopt het dan na 7 dagen automatisch of zit je aan abonnement vast. Zolang je geen betalingsgegevens hebt ingevuld kunnen ze toch niets?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Dropje: jij vraagt precies waar ik naar aan het googlen was.had vandaag bij Appie een kaartje gekocht en ging naar mijn profiel van mijn gratis account. Zag staan gratis en daarnaast 7 dagen gratis proberen, dacht dat ik dan wel kaart gegevens in moest voeren dus ik druk daarop en gelijk de melding uw 7 gratis dagen premium gaan nu in.

Maakte me al beetje zorgen of ik dus toch nergens aan vast zat. Maar idd ook niks van bankgegens ingevuld.

Heb enkel de app gratis gedownload in de app store en gratis account aangemaakt met email adres en ww verzinnen ,geboortedatum en geslacht.



Bewaar de 10 euro gift card dus nog maar ff een week.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch een maand gratis proberen?
Ja dat dacht ik ook maar las dat je dan toch bankgegens moest invoeren of code van zo een giftcard dus op gratis premium proberen gedrukt en stond er direct uw 7 dagen premium gaan nu in.

Zonder wat in te hoeven vullen. Ben altijd beetje huiverig hiervoor maar neem aan dat ik nu nergens aan vast kan zitten
Alle reacties Link kopieren
Als het net als met Netflix is dan kun je zo opzeggen.

Hebben wij niet gedaan wij genieten veel van Netflix en denk dat het met dit ook net zo gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven