Andijvie: Hebben jullie een vaatwasser?

21-08-2014 10:46 256 berichten
Een stomme vraag op deze donderdagochtend. Mijn vader is ervan overtuigd dat geen vaatwasser hebben alleen iets is voor studenten, ik denk dat er stiekem nog best veel huizen zijn zonder vaatwasser. Dus vandaar dat ik de vraag hier stel.

Heb je een vaatwasser?

Totaal aantal stemmen: 158

Ja (67%)
Nee (33%)
Alle reacties Link kopieren
Te weinig ruimte in de keuken , helaas wij hebben er geen een !
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb er een: heb er zelfs de indeling van m'n keuken op aangepast. Zou niet zonder kunnen!
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
De mijne is aan het overlijden. Er komt stinkende rook uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook ruimtegebrek maar hem daarom bovenop de wasmachine gezet. Met wat rubber matjes tussen de pootjes. Je kan dan ook meteen de wasmachine aan en afvoer met een soort splitter gebruiken.



Enigste nadeel ; omdat ik klein ben en ze hoog staat en ik verzuim het krukje te pakken en in kopjes te kijken kieper ik weleens een ongemerkt nog halfvol kopje dat ik bovenin opstekop zet over mezelf heen
Toen ik op mezelf ging wonen was er één ding waar ik heel duidelijk over was: ik wilde 'n keuken kopen met 'n vaatwasser. Ondenkbaar dat ik er eentje zonder zou aanschaffen.



Ik ken eerlijk gezegd geen mensen zonder vaatwasser, of hele oude familieleden die nooit zijn meegegaan in nieuwe ontwikkelingen. Al geloof ik dat zelfs een tante/oom die rond de 80 zijn in hun nieuwe appartementje een keuken met vaatwasser hebben genomen.



Juist als je alleen bent heb je zo'n ding nodig. Anders stapelt de vuile vaat zich dagenlang op op je aanrecht en zit je dus continu tegen de zooi aan te kijken. Nu ruim je je afwas gelijk even op en als ie vol is draai je hem. Dat kan in 'n week dat ik geen visite heb dus best bijna 'n week duren voor ie weer draait. En kook je 'ns uitgebreid en heb je vaker bezoek, dan draait ie uiteraard vaker. Fijn dat het kan!



Een koekenpan was ik overigens met de hand af, tenzij er nog ruimte is op het moment dat ik 'm toch wil draaien. Maar die pan gebruik je uiteraard vrijwel dagelijks, dus vandaar met de hand. Maar bordjes, bestek en glazen heb ik genoeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelaure schreef op 21 augustus 2014 @ 11:15:

Hier geen vaatwasser, ik vind het een van de onzinnigste apparaten die er bestaan. Meteen na gebruik iets weer schoon in de kast leggen is naar mijn mening veel praktischer.



Dit. Ik had er 1 die nu kapot is. Niet laten maken en nu met de hand. Gezin van 4 personen.



Binnen nu en 5 jaar een nieuwe keuken, dan komt er wel 1 in.



Zelfde trouwens met droger, ik had er 1 maar is nu kapot. Ik mis het niet, dus ik koop er geen terug.
sounds like something I would say

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven