Is Alkmaar leuk om te wonen?

01-05-2010 12:38 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Wij denken er dus over om in Alkmaar te gaan wonen. We hebben twee jonge kinderen ( 2 en 4) en wonen nu in het buitenland. We hebben hiervoor 10 jaar in Amsterdam gewoond en komen eind dit jaar weer naar Nl. We zijn ons vast ah orienteren op de toekomstige woonplaats en hebben lang aan Castricum gedacht. Helaas lijkt dat vrij onbetaalbaal, tenminste als je een beetje een tuin wilt enzo. Alkmaar lijkt ons erg leuk, ik ben er alleen niet vaak geweest, dus weet niet welke buurten bv leuk zijn voor gezinnen met kinderen?

Heeft iemand een tip voor ons? We zouden het liefst aan de zuid-kant van Alkmaar wonen. In Oudorp staan wel leuke huizen te koop, kent iemand dat toevallig?

Groetjes,

Maria
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_23018 wijzigde dit bericht op 28-09-2010 23:35
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Annah,

haha ja ik zit letterlijk aan de andere kant van de wereld nu: Australie. We wonen hier sinds 1,5 jaar en blijven nog tot december 2010. Nu wel weer zin om terug te komen hoor, alleen wat ruimte/natuur en betaalbaarheid betreft gaan we er sowieso op achteruit waarschijnlijk. Nederland is ook mooi natuurlijk, maar je moet een stuk harder zoeken naar natuur om je heen, terwijl dat hier ongeveer begint als we de deur van ons huis uitstappen

Leuk dat jij de Regenboogschool kent en ja ik vond hun website er ook wel goed uitzien. Ik werk zelf ook in het basisonderwijs trouwens. Momenteel niet hier, maar heb jarenlang in Amsterdam gewerkt op een heel leuke basisschool.

Oudorp dus, ik blijf funda in de gaten houden en wie weet wordt het idd Oudorp

Groetjes,

Maria

ps fijne bevrijdingsdag gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Ik haal dit topic even naar boven!



Wie kan mij iets vertellen over de Spoorbuurt?
I believe in good
Laat maar, ik was in de war met de Bergerhof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven