Kookclub gezocht omgeving Den Bosch

22-08-2013 12:16 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mede hobby-koks,



Ik woon in een dorp vlakbij Den Bosch en omdat ik graag kook (en eet!) maar dan wel het liefste voor gezellige mensen ben ik op zoek naar een kookclubje om bij aan te sluiten of om een clubje zelf te beginnen. Het lijkt mij leuk om maandelijks/om de maand omstebeurt te koken voor elkaar, met max 4 personen. Met zn 4en prik je makkelijker een datum en is het koken wat 'relaxter' dan voor bijvoorbeeld een club van 8 (en daar moet je ook wel de keuken en eettafel voor hebben..) Zelf ben ik een vrouw van 26 jaar en het lijkt me een leuke manier om nieuwe gezellige meiden te ontmoeten en eventueel ook andere dingen te ondernemen als het goed klikt

Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik zie dat het berichtje al tijdje geleden is geplaatst, maar is er nog plek bij jullie in de groep? Ik woon nu een jaar in Den Bosch en ben op zoek naar een klein kookclubje om deze hobby te delen. Hopelijk hoor ik van jullie;)



Groetjes,

Tessa
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik ben 26 jaar en woon sinds vorig jaar in Den Bosch. Ik vind het leuk om te experimenteren met receptjes. Het lijkt me daarom ook leuk om deze passie met anderen te delen en nieuwe recepten van elkaar te leren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wat een leuk topic, is er al een groepje gevormd? Ik weet niet of dit uberhaupt nog wel gelezen gaat worden, maar het lijkt mij ook super om een kookclubje te beginnen Ik woon ook in een dorpje bij Den Bosch en ben 26.. ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ladies, in Oktober verhuis ik naar Den Bosch en in mijn zoektocht naar een kookclubje kwam ik dit topic tegen. Klinkt erg leuk, is er al een clubje en zoja is er nog plek? Ik ben 27 trouwens, ik hoor het graag!
Volgens mij is het een oud oproepje. Maar ik zoek ook mensen voor een eetclubje! Nu zie ik wat reacties.



Zullen we anders contact nemen met elkaar onderling en afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maritz en andere dames



Ik zou me ook graag aansluiten, heb zelf ook ooit een oproep ervoor geplaatst. Ben 30jaar en woon in hartje Den Bosch.



Mijn e-mailadres is sphaera at hotmail.com



Zou leuk zijn om bericht te krijgen en samen wat op te zetten of aan te sluiten.
Hi Sphaera,



Superleuk! Ik mail je, net zo handig.

Mochten anderen het leuk vinden dan kunnen ze idd jou mailen

Of prive bericht sturen..
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/bosschekookclub/
Alle reacties Link kopieren
https://www.facebook.com/groups/bosschekookclub

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven