Zit ik nu echt niet vast aan spotify?

25-08-2014 19:07 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze vraag al eerder gesteld....

Maar ik heb nu 7 dagen spotify premium. Ik heb geen bankgegevens ingevuld. Er staat na 7 dagen wordt het omgezet in spotify free. Maar ik wil er niet voor betalen! Ik kan nergens vinden hoe ik mij af kan melden. Kunnen jullie mij helpen. Of wordt het na 7 dagen echt stopgezet?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet wat het verschil is tussen premium en free? Is er geen mail adres waar ik mijn vraag kan stellen? Ik kan niets vinden. Jullie?
Alle reacties Link kopieren
Bij de gratis versie heb je reclames tussen nummers. Het is niet zo dat je account ineens verdwijnt Dropje.
Alle reacties Link kopieren
Alles staat trouwens gewoon op de site. 5 seconden op google: https://support.spotify.com/nl/learn-mo ... -or-tablet
Er gebeurt niks. Die 7 dgn is gewoon om te testen, ze hopen dan dat je klant wordt. Na die 7 dgn verloopt het vanzelf. Als je wél betalende klant wil worden, dan pas moet je actie ondernemen.



Ik vind Spotify persoonlijk te duur, dus ik neem de reclames ook op de koop toe. Via de Appstore 12,99 per maand en via KPN 10,- maar ik heb geen mobielabonnement en ik luister uitsluitend via mobiel. En de klantemservice van KPN heeft een zwaar ontmoedigingsbeleid qua als klant contact op nemen met een vraag. Dus blijf nog steeds graitis lid.
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat er dan dat je abonnement wordt omgezet na die 7 dagen. Dan moeten ze toch zeggen... heb je de mogelijkheid tot
Je hebt toch een Spotifyaccount aangemaakt?! Nou, dat wordt omgezet, is dus de gratis variant met reclame.
Alle reacties Link kopieren
Hij word na 7 dagen van premium naar gratis omgezet. Mocht je wel premium willen houden, dan moet je gaan dokken. Wat is hier zo moeilijk aan?
Alle reacties Link kopieren
Je wordt dus omgezet van een 'betaald' abonnement naar een gratis abonnement na 7 dagen proef.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik snap.het nog niet. Neem me niet kwalijk.
Alle reacties Link kopieren
Oh sorry!!! Nu snap ik het.
Alle reacties Link kopieren
Als ik na 7 dagen het niet wil gaat het weer gewoon naar gratis dus.
Haha! Aandoenlijk! Geen zorgen hoor, komt helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
spotify FREE , het staat er toch
Klopt, je krijgt dan een sms of mailtje (weet niet meer) dat je moet betalen als je gebruik wil maken van de premium zonder reclame met onbeperkte terug- en doorspoelmogelijkheden etc. En daar staat ook in hoe je dat moet doen.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha aandoenlijk hè

Ik heb mij een tijd geleden per ongeluk aangemeld voor een Internet dienst wat mij geld kostte. Daarom schiet ik nogal in de stress. Maar nu weet ik dat het goed is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven