.....heeft jouw vriendschapsverzoek geaccepteerd

25-08-2014 21:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh?



Ik krijg steeds vaker berichtjes van Facebook. Dat totale onbekenden mijn vriendschapsverzoek hebben geaccepteerd.



Nou...ik heb ze niet uitgenodigd.



Soms krijg ik ook vriendschapsverzoeken van mannen uit Indonesië, Nigeria of Gambia. Gaan allemaal direct op de negeer.



Maar hoe zit het dan met die mannen die mijn vriendschapsverzoek hebben geaccepteerd zonder dat ik ze heb uitgenodigd? Herkenbaar? Valt er iets aan te doen?
Ja herkenbaar. Dan heb je ze denk ik - net zoals ik wel eens heb gedaan - per ongeluk uitgenodigd. Als ik namelijk op mijn telefoon op Facebook zit te scrollen, klik ik zo per ongeluk op de verkeerde dingen. Zo like of deel ik nogal eens iets wat helemaal niet mijn bedoeling is
Account niet gehacked? WW al gewijzigd?
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk? Zou het?

Vanavond direct iemand ontvriend toen ik het zag. En nog voor ik hem kon blokkeren (uiteindelijk wel gedaan) had hij (het zijn altijd mannen) me een nieuw verzoek gedaan. Ja, doeg!!!!



Gehackt mag ik toch hopen van niet. Ik ga eens kijken of ik mijn wachtwoord kan wijzigen.
Ik denk ook aan hacken.. Herken het zelf absoluut niet!
Hoe vaak is het gebeurd dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vaak van die vriendschapsverzoeken met de meest vreemde namen.. shallaluddin nogwattes, enzo. Gewoon niet accepteren als je ze niet kent, dan is er niks aan de hand. Een geaccepteerd verzoek dat je niet zelf hebt verstuurd... vreemd. Misschien inderdaad perongeluk? Of iemand zit je te foppen met jouw account.
Another Tale of Infinite Dreams
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook weleens maar dat zijn dan verzoeken van mensen waarvan ik het profiel net bekeken heb op mijn mobiel. Dan heb ik weer eens per ongeluk op "toevoegen" geklikt. Ik leg het altijd even uit en ontvriend ze dan weer



Voor de zekerheid zou ik in jouw geval, TO, je wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Vogelkip, een keer of 4.

Altijd onbekenden en van die laatste weet ik zeker dat ik geen profiel heb bekeken. En van de rest volgens mij oom niet.



Ik ga mijn wachtwoord veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook wel eens gehad. Ik was

Op mijn telefoon aan het scrollen van links naar rechts bij 'mensen die je misschien kent'. Ik zag toen wat mensen ertussen staan meer niet.

Even later kreeg ik van 2 daarvan de melding: vriendschapsverzoek geaccepteerd. Door scrollen kun je soms net op iets verkeerds drukken. Vind dat facebook dit wel wat handiger kan aanpakken. Door bijvoorbeeld te vragen: je wilt nu deze persoon toevoegen, klopt dat? O iets in de trant van.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat je ooit een nepaccount had toegevoegd omdat je dacht dat het iemand anders was. Als ze dan later hun naam weer veranderen en je accepteren ziet het er ook zo uit.



Dat schijnt nogal eens te gebeuren als mensen veel likes voor hun pagina willen. Maken ze eerst een "ik vind babykatjes lief" of "grappige plaatjes" pagina die ze, als ze veel likes hebben, omzetten naar een bedrijfspagina of een pagina met extreme (politieke) meningen.
Ik heb dat dus nooit :-/ . Vind Apples verhaal plausibel.
Alle reacties Link kopieren
Hmmmmm. Zit wat in. Wat ik van deze vreemd vond was dat nadat ik hem ontvriend had, ik dus binnen 2 minuten een vriendschapsverzoek van hem had. Beetje te eager.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 25 augustus 2014 @ 23:30:

Hmmmmm. Zit wat in. Wat ik van deze vreemd vond was dat nadat ik hem ontvriend had, ik dus binnen 2 minuten een vriendschapsverzoek van hem had. Beetje te eager.Goh het is maar facebook, gewoon verwijderen en blokkeren en je hebt er geen last meer van. Waarom helemaal gaan analyseren?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Zeg, hou jij je lekker even bezig met je eigen probleempjes!



Ik analyseer helemaal niks. Ben gewoon benieuwd of mensen het herkennen.



Niet dat het je iets aangaat, maar ik heb mijn FB goed afgeschermd voor ongewenste meelezers. En terecht gezien een stel mafklappers in mijn familie. Dus als er iets is, waarvan ik denk: hè hoe zit het met mijn privacy, dan verifieer ik dat.
Gelijk heb je. Had laatst ook een één of andere engerd uit Zweden of zo. Met zo'n sexy profielfoto. Stuurde me een pb. Gelijk geblokked. Brrrr....
Alle reacties Link kopieren
Nee ik herken het niet . Maar laat ik toevallig wel net vandaag een uitnodiging hebben ontvangen van een voor mij wild vreemde kerel weet ik veel uit welk land ie komt.En ik kreeg er nog een berichtje van ook. Ik snap niet wat dat soort mannen er mee denkt te bereiken. Een relatie ofzo?

Zomaar lukraak vrouwen uit nodigen uit andere landen. tssssss
Alle reacties Link kopieren
Als je gehackt denkt te zijn, kun je onder settings even bij security kijken. Staan wat tools voor extra beveiliging. En als het goed is zou je moeten kunnen zien van waar en wanneer je allemaal bent ingelogd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven