Utrecht en omgeving :)!

25-03-2014 12:11 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ladies!



Na toch maar andere onderwerpen te hebben gelezen, trek ik de stoute schoenen aan en plaats ik ook maar een nieuw onderwerp!



Ik woon sinds kort in Utrecht en ik ken best weinig mensen hier en het is best lastig om nieuwe contacten te leggen. Daarnaast mis ik de gezelligheid van vriendinnen om mij heen. Ik ben 23 jaar en studeer nog, maar wel richting het einde. Het lijkt mij gezellig om nieuwe meiden te leren kennen uit de omgeving en wellicht een vriendschap hieruit laten voortkomen. Ik sta open voor nieuwe ervaringen en ben van alle markten thuis. Noem het maar op: festivals, gezellig thee drinken, stappen, shoppen en naar de bios, maar voornamelijk de gezelligheid!



Lijkt het je wat? Laat een berichtje achter en hopelijk tot snel!



Groetjes, Paeonia90
Alle reacties Link kopieren
Heee! Ik ben 21 jaar oud en ik kom ook uit de omgeving van Utrecht! Mij lijkt het leuk om in contact te omen!

Ik heb dit forum net uitgevonden, dus vandaar mijn late reactie!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik woon ook sinds kort in Utrecht. Zeker lastig om nieuwe contacten in een nieuwe stad te maken. Ben ook 23 al afgestudeerd en op banenjacht op het moment.



Ik ben ook van alle markten thuis komend weekend festival daarna nog stappen van de week bios. Hou zeker van gezelligheid.



Zin om een koffie ochtend of een borreltje te plannen?



Groetjes



Daniëlle
Alle reacties Link kopieren
Ha ladies!



Hebben jullie inmiddels al wat afgesproken? Jullie berichtjes spreken me wel aan, dus het lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten



Groetjes,

Eline
Alle reacties Link kopieren
Goodevening ladies,



Niet origineel, maar ik ben ook 23 jaartjes jong en zou me graag willen aansluiten.



daantje naar mysteryland geweest?



Ciao,



Samara
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!



Ik ben 24 en wil me ook graag aansluiten! Het bovenste verhaaltje spreekt mij ook wel aan, lekker gezellig gekke dingen doen enzo.

Om maar gelijk de daad bij het woord te voegen heb ik een facebookgroep voor ons aangemaakt. De link:



https://www.facebook.com/groups/311028112404995/



Dus meldt je daar gewoon aan en dan overleggen we daar wel verder



Groetjes Emma
Alle reacties Link kopieren
Eey nog steeds niets afgesproken maar ik ben wel net lid geworden van de facebookgroep die Emma heeft aangemaakt super idee!!



Samara ben niet naar mysteryland geweest maar Strandfestival Zand in Almere. Ook super gezellig toffe sfeer jammer van het ene regenbuitje maar goed bedierf de pret niet.



Maar meld jullie ook aan bij de Facebook pagina van Emma dan kunnen we afspreken



Groetjes Daniëlle

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven