Gezocht: (festival) vriendin!

09-05-2014 23:21 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik vind het ontzettend leuk om festivals en feestjes te bezoeken, vooral nu de zomer er weer aan komt begint het weer te kriebelen.

Alleen is het zo, dat het er eigenlijk op neerkomt dat ik niemand heb om mee te gaan! Eerst besloot ik om me erbij neer te leggen, maar vandaag dacht ik; waarom niet eens gek doen en kijken of er meiden zijn die hetzelfde 'probleem' hebben als ik!



Dus, ben jij ergens tussen de 20 en 30 jaar (ik ben zelf 21) en zoek je iemand om komende zomer leuke festivals mee te bezoeken (of andere leuke dingen mee te doen)? Laat dan even een berichtje achter!



Liefs, missbee



Ps; ik hou behalve hardcore en heavy metal van ALLE muziekstijlen en festival soorten:)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!



Zie dat het al een tijd terug is, maar ook ik zou me graag aansluiten bij een leuk groepje festivalgangers! Zelf ook over nagedacht even een oproepje te doen, want helaas zijn mijn vriendinnen niet zo van de festivals..



Ik ben 23 jaar en woon in Amsterdam. Lijkt me leuk iets te horen



Ik ben nog niet echt lang lid op viva, dus een berichtje sturen kan naar brittasmit@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zie dat het gesprek al een tijdje geleden op gang gekomen is, maar ik zou me graag aansluiten.



Ik ben 23 jaar en gek op festivals en gezelligheid. Ik ben net zoals rammetje1991 nog niet zo lang actief op viva.nl. ik kom graag in contact met jullie.
Alle reacties Link kopieren
appelmoesje81@gmail.com...

Is er al iets opgestart?

Het lijkt mij leuk namelijk
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik ben net lid geworden van dit forum, onder andere omdat ik dit topic zag staan, leuk!



Ik ben 21 en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ook mijn vriendinnen hebben vaak geen geld of geen zin om naar festivals te gaan.

Lijkt me leuk om wat van jullie te horen, mailen kan naar x_robinn@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik ook! Facebookpagina maken is misschien handig?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zie dat er al wat meer berichten zijn geplaatst. Robin1992 heeft mij een berichtje gestuurd en het begin is gemaakt. Ik heb geen reactie meer ontvangen van Missbee, maar misschien horen we nog wat en anders gewoon zelf een groepje opstarten?



Misschien is een groepsapp ook een idee? Ik ben niet heel actief op Facebook, en een telefoon heeft iedereen wel bij zich toch? Als je even je nummer stuurt naar mijn mail adres, dan kan ik wel een groep aanmaken. Mijn mail is brittasmit@hotmail.com



Hoop wat van jullie te horen!



x
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik zat te balen dat ik niet naar LowLands ga komend weekend omdat ik weer niemand mee krijg... Toen zag ik jullie onderwerp op Viva.nl Ik vroeg me af of jullie samen wat georganiseerd hebben en toevallig naar dit festival gaan en nog zitten te wachten op één erbij is de groep. Heel leuk idee iig! Om zo wat te organiseren samen, ik heb zo vaak dat ik dingen uiteindelijk toch niet doe omdat ik niet iemand kan vinden met dezelfde interesses als mij. Ik ben trouwens 26 jr.



Ik hoop dat ik wat van jullie hoor



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig, ik loop er ook al een hele tijd mee met het "probleem" geen leuke stapmaatjes te hebben en kunnen vinden.



Ik ben 27 en woon in leeuwarden en vind het ook leuk om festivals te bezoeken! Ben dan wel een fan van feesten zoals mysteryland en Defqon en decibel dat soort feestjes. Dus mocht er iemand de zelfde interesse hebben en het leuk vinden om samen een feest af te gaan, hou ik mij aanbevolen 😁
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal! Wat een leuke reacties! Ik sluit mezelf ook nog graag aan. Ik ben 27 en uit Alkmaar. Wie kan ik een mailtje sturen om mijzelf aan te sluiten?



Gaan er nog mensen naar Mysteryland as zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik ben ook geïnteresseerd! Ik ben 22, uit Amsterdam en ik ga zeeer graag naar festivals
Alle reacties Link kopieren
Lief festival (za 6 september) lijkt mij trouwens wel leuk om heen te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Wanneer jullie nog een leuk festival op de planning hebben staan, lijkt het me gezellig om mee te gaan! Ik ben 25 jaar en woon in Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



We hebben een groepsapp aangemaakt. Mail even naar mijn mailadres: brittasmit@hotmail.com



Op dit moment nog niet echt van een festival gekomen, maar wel al een drankje gedaan.



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook mensen die Qlimax dit jaar in de planning hebben of naar Freaqshow gaan?



Zin om daarvoor af te spreken :-D



Ben overigens 26 en woonachtig in Friesland.



Heb wel Facebook, stuur mij maar even een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Lijkt me leuk me aan te sluiten, ik ben alleen een fan van alle gratis festivals dus ik wil graag af en toe mee. Flexbiel qua reizen want heb een gratis reizen kaart. Waar woon je ? mailvoorevelien@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Lijkt me ook leuk om aan te sluiten, is er een app of facebook pagina ofzo?



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Vroeg ik mij ook al af of er een facebook pagina is ?
Alle reacties Link kopieren
hallo meiden leuke reactie allemaal lijkt me leuk om aan te sluiten ik ben 24 jaar woonachtig in den haag mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van jullie te horen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



het is gesprek is al een tijd op gang zie ik...maar het lijkt mij leuk om deel te nemen! Ik ben 26 jaar en woon in Ede...graag hoor ik wat van jullie!



Groetjes Sabrien
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



ik ben benieuwd of iemand inmiddels al iets heeft ondernomen wat betreft een FB pagina of een whatsappgroep?

Zo niet dan wil ik die wel openen, stuur me even een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2015 19:04
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven