De DO's en DONT's van de "stier" dame

26-08-2014 19:04 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik ben niet een horoscoop freak, maar bij wijze van uitzondering wil ik graag alles weten over hoe de "stier" dame in elkaar steekt. Wat ze doet, wat ze niet doet, waar ze van houdt, waar ze niet van houdt, enz.... Ik weet, ik kan googlen (heb ik al gedaan) maar ik vergelijk graag met vorbeelden uit de praktijk .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
En nu even serieus he. Is er echt iemand te vinden die over enig basaal denkvermogen beschikt die gelooft dat alle mensen die in een zelfde maand geboren zijn over dezelfde basiseigenschappen beschikken, en daarin afwijken van alle mensen die in de rest van het jaar geboren zijn?



Nog even los van het ontbreken van enig voorstelbaar causaal verband tussen de stand van de aarde ten opzichte van de rest van het universum enerzijds, en karaktereigenschappen van een boreling: welke aanwijzing bestaat er voor een blokvorming in karaktereigenschappen, netjes verdeeld naar geboortedatum?
quote:elein schreef op 27 augustus 2014 @ 00:03:

Cappuccino is een karaktereigenschap?Ja, wist je dat niet? Ik ben dan wel geen stier, maar kennelijk toch een beetje, want ik hou ook wel van cappuccino.
Ik niet hoor, maar vind het wel grappig om er zo eens over van gedachten te wisselen. Zie alleen al het lijstje van zephora. Op "Italië" na is mijn vrouw verder in alles ongeveer de tegenpool.
quote:NYC schreef op 27 augustus 2014 @ 09:33:

Ik niet hoor, maar vind het wel grappig om er zo eens over van gedachten te wisselen. Zie alleen al het lijstje van zephora. Op "Italië" na is mijn vrouw verder in alles ongeveer de tegenpool.Van de week vroeg een vriendin naar de sterrenbeelden van onze kinderen. Ik weet het oprecht niet. Dat ik mijn eigen sterrenbeeld weet is al vrij wonderlijk. In alle eerlijkheid: zo'n vriendin, maar ook meer in het algemeen mensen die astrologie in enige mate serieus nemen, dalen sneller in mijn achting dan iemand waarvan ik ontdek dat hij/zij Steenbok is. En je weet wat het is met Steenbokken he?
ik heb dit topic gestaft ivm hengelen
quote:NYC schreef op 27 augustus 2014 @ 09:16:

Mijn vrouw is stier en misschien zijn typerende stier eigenschappen:



- goed georganiseerd

- perfectionistisch

- kan slecht tegen rommel en chaos

- attent

- loyaal

- familiemens

- plichtsgevoelig

- houdt van mooie spullen

- niet experimenteel op kook/eetgebied

- houdt niet van vroeg opstaanIk ken zo al 2 stieren waarvoor dit allemaal niet geldt op het niet houden van vroeg opstaan na..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een stier die alles molt: toppunt was toch wel dat ik bij vrienden door de nieuwe tuinbank zakte.... ik weeg niet eens 50 kg...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 27 augustus 2014 @ 00:03:

Cappuccino is een karaktereigenschap? Wat jij wilt .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:elein schreef op 27 augustus 2014 @ 00:03:

Cappuccino is een karaktereigenschap?Wel frappant dat bijna iedereen Capuccino drinkt. Volgens mij steken jullie elkaar aan omdat het zo lekker is. Niet betrouwbaar. Capuccino drinken beschouw ik derhalve niet als een serieus trekje
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Latte Macchiato voor mij! En wat is er zo interessant aan die stierdame? Wat voor sterrenbeeld ben je zelf?
Bij jouw lijstje kan ik alleen loyaal en familiemens aanvinken, NYC.
Alle reacties Link kopieren
Zwager over zus:

- veranderingen twee weken van tevoren in drievoud indienen

- eerst werken dan 'spelen'

- zorg voor een dikke portemonnee

- tel bij de opmerking 'klaar in vijf minuten' gerust een uur extra op

- laat nooit kledingstukken onbeheerd achter of ze liggen in een wasmand

- ja is ja, nee is nee. Al vergaat de wereld, is er een weeralarm: afspraken gaan door.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:oudblond schreef op 27 augustus 2014 @ 16:56:

Hier ook een stier die alles molt: toppunt was toch wel dat ik bij vrienden door de nieuwe tuinbank zakte.... ik weeg niet eens 50 kg...Als je met je je met je 50 kilo zwaar laat ploffen kan je er ook doorheen zakken. Is het bij de stier dame onhandigheid of domme pech ? Nu even geen tijd, maar straks vertel ik jullie waarom ik dat vroeg, jullie hebben dat wel verdiend. Nu even eten, nog niet gedaan en ik heb honger ..... Doeiiiiii
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:eldorado schreef op 27 augustus 2014 @ 08:48:

[...]



Mijn ascendant is stier, maakt dat nog iets goed?Het feit dat je weet wat je ascendant is spreekt niet voor je.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 27 augustus 2014 @ 19:44:

[...]



Het feit dat je weet wat je ascendant is spreekt niet voor je.@ eldorado: je weet het nu, geen grapjes maken met de vrouw stier, want je wordt genadeloos teruggepakt ...... En ik ben gewaarschuwd
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Churro, vertel! Wij stieren zijn nieuwsgierig. (Althans, ik. Dus vast alle stieren.)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn de meeste vrouwen nieuwsgierig, niet alleen de stier ........

Dusse ....... De reden waarom ik het vroeg was simpelweg omdat ik al een tijdje door een stiertje aardig word getriggerd en het klikt enorm. En dan word je plots een groot kind, je gaat overal in geloven .....



Als ik lees wat jullie allemaal schrijven, herken ik veel van die trekjes in haar, maar ook bij mij. Bevalt mij wel Dus ik vroeg het niet om te hengelen of om haar te versieren met behulp van de horoscoop (Thordis, heb je nog steeds een hekel aan mij ?). Ik weet niet of het ooit iets wordt, we hebben elkaar al drie keer gezien en ik leer haar ongehaast kennen (geldt andersom ook natuurlijk) en ik vond het grappig om van mede stiertjes te horen hoe ze zelf in elkaar steken. Moraal van het verhaal: ik ben net zo nieuwsgierig als een vrouw

Ohja, en voor de geïnteresseerden: ik ben weegschaal
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om dan zo'n topic te starten!

En leuk dat t zo klikt! Wanneer zie je d'r weer?

Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Smileys kloppen niet trouwens??
Alle reacties Link kopieren
quote:lilith14 schreef op 27 augustus 2014 @ 22:14:

Leuk om dan zo'n topic te starten!

En leuk dat t zo klikt! Wanneer zie je d'r weer?

Succes!! 'ts wat ..... .Niet vanavond lilith ! A.s. weekend weer ..... We hebben geen haast en weten ook niet of het ooit iets zal worden. Maar ik vind het hartstikke leuk om haar op een relaxte manier te leren kennen, zonder verwachtingen of verplichtingen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:Thordis schreef op 27 augustus 2014 @ 19:44:

[...]



Het feit dat je weet wat je ascendant is spreekt niet voor je.nee he
Alle reacties Link kopieren
Ik kan genieten van de kleinste dingetjes, weet wat ik wil, koppig, trouw, doorzetter, hou van mooie dingen, hou van zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu echt een algemeen profiel schetsen hoor, ik tref wel vaak dezelfde karaktereigenscheppen. Zouden die sterrenbeelden toch betrouwbaar zijn !?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:churrro schreef op 27 augustus 2014 @ 19:37:

[...]





Als je met je je met je 50 kilo zwaar laat ploffen kan je er ook doorheen zakken. Is het bij de stier dame onhandigheid of domme pech ? Nu even geen tijd, maar straks vertel ik jullie waarom ik dat vroeg, jullie hebben dat wel verdiend. Nu even eten, nog niet gedaan en ik heb honger ..... Doeiiiiii Zoals alle stiervrouwen zat ik zeer elegant op de bank en trok nog eleganter mijn benen op onder mijn bips(je)! Dus nu heb je een stiervrouw flink beledigd en dat maak je bij deze exemplaren niet snel goed! ONTHOU: ik plof niet op de bank!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk zijn sterrenbeelden niet betrouwbaar. Tssss....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven