Geld & Recht alle pijlers

Vrekkentopic deel IX

24-07-2014 20:24 1548 berichten
Alle reacties Link kopieren
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.



Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.







Hier vind je de oudere delen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Deel VII

Deel VIII

Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
vandaag e-mail gekregen van Beiersdorf/Nivea over de gta bij Trekpleister. Ze gaan mensen wiens inzending niet is ontvangen tegemoet komen door alsnog het bedrag over te maken. Netjes opgelost van Nivea.
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:knuffeltijgetje schreef op 20 augustus 2014 @ 18:40:

Bij de folders zat van de week een van de jumbo, met 50% korting-stickers. Raar, niet gezien. Geldt dat bij alle Jumbo's?
Alle reacties Link kopieren
Voor de liefhebbers van oude kaas, deze week bij Lidl 50% korting, op vertoon van voucher te printen op lidl-likes.nl
Alle reacties Link kopieren
Vanaf maandag bij Blokker treinkaartjes



http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-v ... kaart-2014
quote:lila01 schreef op 21 augustus 2014 @ 10:47:

[...]





Raar, niet gezien. Geldt dat bij alle Jumbo's?In de kleine lettertjes staat dat het alleen de jumbo hier is
Van de week, bij de Etos, alle Bourjours 50% korting. Gaat uit het assortiment, dus alles is in de aanbieding :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:nourish schreef op 21 augustus 2014 @ 16:32:

Voor de liefhebbers van oude kaas, deze week bij Lidl 50% korting, op vertoon van voucher te printen op lidl-likes.nlWaar kan je die voucher printen? Je schreef eerder over het plaatje van een printer ergens onderaan, maar ik kan het niet vinden...
Alle reacties Link kopieren
Martine, ik zie de printer nu ook niet staan hij staat normaal vlak onder de categorie van deze week (waar je dus op kunt stemmen) misschien omdat het maandag is wellicht wisseldag zal morgen nog eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd.. ik zie het nog steeds niet staan. Misschien volgt het nog en anders zullen ze wel gestopt zijn ermee?



Bij Ah kun je nu gratis laten bezorgen, voorwaarden:

•Geldig bij een bezorg- of ophaalmoment van 25 augusutus t/m 13 september.

•Alleen geldig voor nieuwe klanten.

•Voor de bezorg- en ophaalmomenten geldt: vol=vol.

•Eén keer per persoon/account geldig.

•Voer de code HMST35 in het bestelproces in om gebruik te maken van deze actie. De servicekosten worden automatisch verrekend.



Ohja en je moet voor minimaal 70 euro bestellen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.gratiz.nl/Grat ... Voucher_gratis_koffie.pdf



Print gratis deze bon en krijg tot en met zaterdag 30 augustus gratis een kop koffie, cappuccino of thee bij een La Place vestiging (de vestigingen die NIET deelnemen staan duidelijk op de bon).



Die website is zowieso een aanrader, staan vaak gratis producten op. www.gratiz.nl
Alle reacties Link kopieren
Voor de make up vrekkers onder ons; bij Action en Big Bazar verkopen ze A merken make up (Revlon, Max Factor, Calvin Klein, Sally Hansen, O.P.I. etc) voor prijzen tussen de 0,99 en 2,39. Het gaat dan om make up uit collecties van 1 of 2 seizoenen geleden.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bij de ah tandpasta voor 25 cent! gescoord omdat het uit het assortiment gaat!!
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 17:42
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Mugske schreef op 21 augustus 2014 @ 09:20:

vandaag e-mail gekregen van Beiersdorf/Nivea over de gta bij Trekpleister. Ze gaan mensen wiens inzending niet is ontvangen tegemoet komen door alsnog het bedrag over te maken. Netjes opgelost van Nivea.en vandaag ook netjes het bedrag op mijn rekening gekregen
Alle reacties Link kopieren
Bij Albelli nu een fotoboek van 22,95 voor 9,95 met de code: ZD32ALB
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Nu staat de voucher van Lidl wel op de site !
Alle reacties Link kopieren
Sweetfirefly, weet jij of dat voor elk fotoboek van 22,95 is, staand of liggend?

Ik wil namelijk nog een fotoboek voor mijn ouders maken.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Nee, sorry dat weet ik niet. Het is een aanbieding van Albelli zelf (in de vorm van een ansichtkaart van Aruba) die via de post kwam met alle gewone folders. Op hun site staat het onder "kaartje86". Hopelijk kom je daar verder mee.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 12 augustus 2014 @ 13:32:

had vorige week op 1 ochtend 23 euro bespaard bij 3 verschillende winkels.

Door de bon na te kijken.

Afgeprijdsde dingen voor zelfs meer geld dan de normale prijs (bijv notitieblokje. Normaal 10,95. Nu 6 euro. Op bon 14,95.). Of de 2 plus 2 niet erafgehaald. Nogal tijdrovend alleen omdat het 'uitzoeken' blijkbaar nogal veel tijd moet kosten.

Zou dat bewust zijn, dat expres steeds fouten in je nadeel?



Ik lees net je post Haakje.

Als ik moet vertellen hoeveel geld ik al heb bespaard, met de kassabon na te kijken........................................

Honderden euro's.

Eerlijk is waar, de Aldi en Plus zijn Altijd correct.

Ik weet niet of het per ongeluk gaat........

Soms mopper ik wel eens, als het echt om een groot bedrag gaat, of meerdere onjuistheden.

Dan zeg ik " jullie hebben de aanbiedingen wel in de winkel, maar niet in de kassa''.

Ik vind het zo rot voor de mensen die hun kassabon niet nakijken.

0.a. mijn kinderen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ben trouwens helemaal happy,

Gister naar de kringloop even sneupen



Vind ik daar lits-jumeaux mèt slopen, een schitterende dekbedhoes inclusief hoeslaken van Covers& Co voor............

2.50.



Als een kind zooo blij!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik wil de dames hier ook graag een leuke tip geven.

Maar jullie weten alles al
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
deze week veel aanbiedingen bij de kruidvat kunnen scoren:

* nivea 1+1 gratis

* dove 2+2 gratis

* megapakken maandverband goedkoper dan superpakken

* vaseline 40% korting (gebruik ik veel voor de billetjes van dochter)

en dat alles betaald met een gekregen vvv-bon, maar helaas niks gewonnen bij het grabbelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook niks gewonnen bij het grabbelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos, 6 uur geleden

Ik wil de dames hier ook graag een leuke tip geven.

Maar jullie weten alles al

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven