Kinderen wordt geleerd hoe te onthoofden.

27-08-2014 11:22 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gek kunnen mensen zijn. Er schijnen trouwens een flink aantal Hollandse vrouwen daar in Raqqa, de hoofdstad van de IS te zijn. Wat bezielt zulke types?





http://www.geenstijl.nl/m ... er_snackbar.html#comments
Alle reacties Link kopieren
Paspoort afnemen en nooit meer terug laten komen.

Meer kunnen we, denk ik, niet.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ja joh, gooi die ellende ook hier neer. Als het filmpje al echt is.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 27 augustus 2014 @ 11:25:

Ja joh, gooi die ellende ook hier neer. Als het filmpje al echt is.

Yep, het is nep. De Islam is vrede en Moslims moorden niet in naam van Allah!



Slaap zacht!



quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 11:27:

[...]



Yep, het is nep. De Islam is vrede en Moslims moorden niet in naam van Allah!



Slaap zacht!



Ik bega een grote fout: posten op dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:redhothead schreef op 27 augustus 2014 @ 11:29:

[...]





Ik bega een grote fout: posten op dit topic.Tja, je doet het toch echt zelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal wat, beweren dat alle moslims hetzelfde zijn. We horen te leren van de geschiedenis opdat we niet in herhaling vallen. Een heel volk over een kam scheren vind ik daarom een gevaarlijk iets.
Alle reacties Link kopieren
De meeste Barbiepoppen van mijn dochters zijn er erger aan toe.
Als je ergens tegen bent moet je het negeren, geen suffe topics openen.

Net als met lastige kinderen, geen aandacht geven dan gaan ze vanzelf weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 27 augustus 2014 @ 11:38:

Als je ergens tegen bent moet je het negeren, geen suffe topics openen.

Net als met lastige kinderen, geen aandacht geven dan gaan ze vanzelf weg.

Eureka! Waarom heeft niemand daar eerder aan gedacht!



Kom op jongens, gewoon met z'n allen IS negeren net als alle andere moslimfundamentalisten, dan gaan ze vanzelf weg en houdt het moorden op!



Bedankt Roos, voor je briljante inzichten!
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 11:35:

Ik vind het nogal wat, beweren dat alle moslims hetzelfde zijn. We horen te leren van de geschiedenis opdat we niet in herhaling vallen. Een heel volk over een kam scheren vind ik daarom een gevaarlijk iets.

Wie beweert dat? Sinds wanneer zijn moslims een volk?



Zomaar wat vraagjes...
Nou wil ik niet veel zeggen maar onthoofdingen zijn erg actueel. Passen dus prima op deze pijler.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op woensdag 27 augustus 2014 11:27 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="redhothead in "Kinderen wordt geleerd hoe te onthoofden."" class="messagelink">redhothead schreef op 27 augustus 2014 @ 11:25</a>:</b>

Ja joh, gooi die ellende ook hier neer. Als het filmpje al echt is. </div></blockquote>

Yep, het is nep. De Islam is vrede en Moslims moorden niet in naam van Allah!



Slaap zacht!



Dit is niet bepaald een genuanceerde opmerking, Markovic.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 11:50:

[...]





Dit is niet bepaald een genuanceerde opmerking, Markovic.En? Leg mij eens uit wat er niet waar aan is?
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 11:35:

Ik vind het nogal wat, beweren dat alle moslims hetzelfde zijn. We horen te leren van de geschiedenis opdat we niet in herhaling vallen. Een heel volk over een kam scheren vind ik daarom een gevaarlijk iets.het is roepen in de woestijn. Tegenwoordig is generalisatie hip en je moet het maar allemaal kunnen zeggen want VRIJHEID VAN MENINGSUITING zeggen de roepers en de xenofoben.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 11:54:

[...]



het is roepen in de woestijn. Tegenwoordig is generalisatie hip en je moet het maar allemaal kunnen zeggen want VRIJHEID VAN MENINGSUITING zeggen de roepers en de xenofoben.





De gebruikelijke politiek correcte dooddoener.



Leg mij eens uit hoe je ooit iets zinnigs kunt zeggen over willekeurig welk probleem dan ook zonder generalisaties te gebruiken.



Iedereen doet het. Jij zojuist net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ja, er wordt door extremistische moslims moorden gepleegd in naam van de Islam. Jij brengt het echter alsof de Islam en daarom ook alle moslims dit als doel heeft. Je spreekt alsof er sprake is van "de moslim", gezien het gebrek aan nuance in je uitspraken. Is dat de intentie van je topic of lees ik je verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Hier is toch al een topic over met een andere titel?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 12:08:

Ja, er wordt door extremistische moslims moorden gepleegd in naam van de Islam. Jij brengt het echter alsof de Islam en daarom ook alle moslims dit als doel heeft. Je spreekt alsof er sprake is van "de moslim", gezien het gebrek aan nuance in je uitspraken. Is dat de intentie van je topic of lees ik je verkeerd?

Wat lees jij toch veel in een simpele zin. Ik praat nergens over "de moslim" of "alle moslims". Ik heb alleen gezegd dat er moslims zijn die moorden in naam van hun God. Een waarheid als een koe lijkt me.



Jouw interpretatie zegt meer over jezelf en je eigen vooroordelen.
Alle reacties Link kopieren
Zegt dat veel over mij? Ik vind dat wel meevallen. Wellicht moet jij nog leren wat genuanceerder te schrijven, zodat je niet meer verkeerd geïnterpreteerd wordt. Mag ik vragen wat dan wel de intentie van je topic is?
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 11:35:

Ik vind het nogal wat, beweren dat alle moslims hetzelfde zijn. We horen te leren van de geschiedenis opdat we niet in herhaling vallen. Een heel volk over een kam scheren vind ik daarom een gevaarlijk iets.

Waar zie jij dat? Lees de OP nog eens voor je in je islam-apologeten reflex schiet.



(P.s. Moslims zijn geen volk. Al zien ze het zelf wél zo: de Oemma. Over 'over een kam scheren' gesproken.)
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 11:54:

[...]



het is roepen in de woestijn. Tegenwoordig is generalisatie hip en je moet het maar allemaal kunnen zeggen want VRIJHEID VAN MENINGSUITING zeggen de roepers en de xenofoben.Onthoofdingen aankaarten is 'generalisatie' en 'xenofobie'? Je lijkt me behoorlijk van het padje. Jij flipt al de pan uit bij het woord 'reïncarnatie'. Vanwaar deze barricadesprong voor een islamitische uitwas?
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 11:35:

Ik vind het nogal wat, beweren dat alle moslims hetzelfde zijn. We horen te leren van de geschiedenis opdat we niet in herhaling vallen. Een heel volk over een kam scheren vind ik daarom een gevaarlijk iets.



Is het ook generaliseren als moslims zelf ook vinden dat ze allemaal broeders en zusters zijn?



Of is dit eenzelfde geval als het woord nigger, dat zwarten overal voor mogen gebruiken maar een blanke het niet in zn hoofd moet halen hetzelfde te doen?
quote:*Faun schreef op 27 augustus 2014 @ 12:32:

Zegt dat veel over mij? Ik vind dat wel meevallen. Wellicht moet jij nog leren wat genuanceerder te schrijven, zodat je niet meer verkeerd geïnterpreteerd wordt. Mag ik vragen wat dan wel de intentie van je topic is?Verbazing uiten over het feit dat er zulke mafklappers als in de link in de OP rondlopen. Lijkt me duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 11:54:

[...]



het is roepen in de woestijn. Tegenwoordig is generalisatie hip en je moet het maar allemaal kunnen zeggen want VRIJHEID VAN MENINGSUITING zeggen de roepers en de xenofoben.Die onthouden we even voor als je weer van leer trekt tegen mensen die in paranormaliteit geloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven