LG en t-mobile, de ander hoort mij soms niet

27-08-2014 13:08 5 berichten
Zo ongeveer 10% van de gesprekken die ik voer met mijn LG (nu 5 maanden oud) hoort de andere partij mij niet.

Dat doet zich alleen voor als ikzelf bel, nooit als ik gebeld wordt.



Ik vind dit echt heel irritant. Ik weet dus dat de speaker niet kapot is of iets dergelijks, ook zit er geen hoesje voor de speaker.



Vaak helpt het wel als ik weer ophang en terugbel maar zeker als het bij een officiële instantie is of een bedrijf waarbij je een tijdje in de wacht staat erger ik er me enorm aan.



Mijn provider is t-mobile. Dit probleem doet zich denk ik nu 2 maanden voor.



Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?
Alle reacties Link kopieren
Probeer de sim eens in een andere telefoon. Dan kun je testen of het aan de sim/netwerk van t-mobile ligt of toch aan de telefoon. Als het aan het eerste ligt, dan moet je contact opnemen met t-mobile.
Alle reacties Link kopieren
Zet je je toestel weleens uit? Nieuwste software?



Probeer het inderdaad eens in een ander toestel. Dan kan je kijken of het je toestel is of je kaart. Simkaart kan gewisseld worden en je toestel heeft 2 jaar fabrieksgarantie.
You only live once, if you do it right: once is enough..
Ik zal idd eerst eens de nieuwste software proberen want ik zet hem niet vaak uit.

Gebeurd het dan weer dan sim in ander toestel.



Bedankt voor jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het aan T-Mobile ligt en niet aan je toestel..



ik heb dit probleem ook zo af en toe en heel veel problemen met sms-sen.. heb al klacht neergelegd bij T-Mobile..ben er al meer dan een half jaar over heen en weer aan het mailen en op een gegeven moment wordt ik gebeld door klantenservice of ik niet MEER voorbeelden heb dan die ene, terwijl mijn mails volstaan met voorbeelden.. ben eerlijk gezegd een beetje klaar met T-Mobile maar zit helaas nog aan mijn abo vast tot volgend jaar dus moet nog ff doorbijten...
Yolo!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven