1400 kinderen slachtoffer van politieke correctheid.

27-08-2014 14:32 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ziehier waar politieke correctheid toe kan leiden.



1400 kinderen in Engeland jarenlang stelselmatig verkracht, gemarteld en misbruikt door pakistaanse moslims.



Waarom het zo lang door kon gaan? Omdat in politieberichten vooral geen melding gemaakt mocht worden van de afkomst van de daders.



De kinderen hadden nl. prima signalementen en de politie wist dat de daders pakistaanse moslims waren, maar dat mocht niet vermeld worden.



http://www.geenstijl.nl/m ... _rape_jihad.html#comments
Alle reacties Link kopieren
Ik las het vanochtend ja. Verschrikkelijk en dieptriest.

Hier nog meer links:

Dailymail



Ad.nl
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang is het doorgegaan, Jarenlang wist de politie ervan, maar van hogerhand mochten de daders niet benoemd worden, want dat zou racisme zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg!

Maar hoezo geen melding ervan mogen maken? Wat heeft het geloof te maken met het niet melden van kindermisbruik?
Alle reacties Link kopieren
Die daders kunnen toch even goed opgepakt worden zónder een geloofsovertuiging te noemen of ben ik nu gek?
Alle reacties Link kopieren
Uit de Volkskrant:"Er is ook een dode gevallen. De 17-jarige Laura Wilson stapte vier jaar geleden naar de familie van een van de daders om hen te informeren. Ze werd vervolgens neergestoken en in een kanaal gegooid omdat ze de familie te schande had gemaakt.' "



Afgrijselijk, echt afgrijselijk. Slachtoffers werden ook simpelweg niet geloofd:

"De misbruikte meisjes zijn overwegend blank, terwijl de daders bijna allemaal van Pakistaanse komaf zijn. Dit simpele gegeven leidde ertoe dat hulpverleners, agenten en de lokale autoriteiten de verhalen over seksuele uitbuiting liever in de doofpot stopten. 'Racisme neigt in de Britse cultuur eerder naar het Amerikaanse dan naar het Nederlandse model', aldus Van IJzendoorn. 'Een Zwarte Piet zou in Groot-Brittannië ondenkbaar zijn. Iemand die zich hier schuldig maakt aan racisme verliest per direct zijn baan.'



Ook het 'hoge machogehalte' bij de autoriteiten in Rotherham, een Noord-Engelse industriestad, speelt een rol, denkt Van IJzendoorn. 'De feiten werden onderschat, de vrouwen niet serieus genomen.'



'De politie keek met minachting neer op de meisjes', constateert hoofdonderzoeker Alexis Jay in het rapport. Omwille van de 'gemeenschapscohesie' trachtten de autoriteiten 'de etnische dimensie' te verdringen. "
Alle reacties Link kopieren
En welke sancties zijn er voor diegene die hier niets mee hebben gedaan?

Want dit topic wordt toch niet weer aangegrepen om te hakken op "de moslim"?
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 14:51:

Wat erg!

Maar hoezo geen melding ervan mogen maken? Wat heeft het geloof te maken met het niet melden van kindermisbruik?

De politie wist van het misbruik. Had beschrijvingen van de daders van die kinderen die wel aangifte dorsten te doen. Ze wisten dat het ging om Pakistanen, maar dat mocht niet gemeld worden in opsporingsberichten omdat de politie en politici bang waren van racisme beschuldigd te worden. Uiteindelijk hebben ze deze zaak jarenlang laten versloffen omdat ze bang waren voor stigmatisering van de Pakistaanse gemeenschap in Engeland.



Kortom, jonge (blanke want moslimkinderen deden ze niks) zijn jarenlang het slachtoffer blijven worden terwijl dat voorkomen had kunnen worden door politieke correctheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 14:55:

En welke sancties zijn er voor diegene die hier niets mee hebben gedaan?

Want dit topic wordt toch niet weer aangegrepen om te hakken op "de moslim"?Er is een politicus opgestapt. Dat is het tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Niet zozeer hun geloof was van belang Driewieler, maar wel hun afkomst (Pakistaans), want dat is een duidelijk signalement. En daar werd zo krampachtig mee omgegaan dat het liever in de doofpot gestopt werd.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 14:55:

En welke sancties zijn er voor diegene die hier niets mee hebben gedaan?

Want dit topic wordt toch niet weer aangegrepen om te hakken op "de moslim"?Je bent me voor. Laten we het eens hebben over politie en andere gezagdragers die dus de hele tijd de andere kant opgekeken hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 27 augustus 2014 @ 14:57:

Niet zozeer hun geloof was van belang Driewieler, maar wel hun afkomst (Pakistaans), want dat is een duidelijk signalement. En daar werd zo krampachtig mee omgegaan dat het liever in de doofpot gestopt werd.



Dus in Engeland zijn ze zo bang om van discriminatie te worden beschuldigd dat ze misstanden van iedereen die niet autochtoon is door de vingers zien?

Walhalla voor de crimineel zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bethweeter schreef op 27 augustus 2014 @ 15:00:

[...]





Je bent me voor. Laten we het eens hebben over politie en andere gezagdragers die dus de hele tijd de andere kant opgekeken hebben.Dat was de bedoeling van dit topic. Het aankaarten van politieke correctheid en waar dat toe kan leiden, nl. tot het wegkijken bij allerlei misstanden begaan door minderheden die anders tot directe actie zouden leiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:02:

[...]





Dus in Engeland zijn ze zo bang om van discriminatie te worden beschuldigd dat ze misstanden van iedereen die niet autochtoon is door de vingers zien?

Walhalla voor de crimineel zou ik zeggen.In dit geval dus wel. De slachtoffers werden als stront behandeld door de politie. Je moet dan overigens wel een crimineel van een bepaalde afkosmt zijn, anders werkt het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:03:

[...]



Dat was de bedoeling van dit topic. Het aankaarten van politieke correctheid en waar dat toe kan leiden, nl. tot het wegkijken bij allerlei misstanden begaan door minderheden die anders tot directe actie zouden leiden.Ik vind het dan toch wel frappant dat er niet gesproken wordt over de Pakistaanse gemeenschap. In plaats daarvan zijn het de Pakistaanse moslims. Is niet zonder reden deze vermelding.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:02:

[...]

Dus in Engeland zijn ze zo bang om van discriminatie te worden beschuldigd dat ze misstanden van iedereen die niet autochtoon is door de vingers zien?

Walhalla voor de crimineel zou ik zeggen.Niet van iedereen, maar in ieder geval wel in deze zaak. Heb je de linkjes gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, ik ben benieuwd hoe lang dit draadje gaat lopen als de insteek is om hier te discussiëren over de politieke correctheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 15:07:

[...]





Ik vind het dan toch wel frappant dat er niet gesproken wordt over de Pakistaanse gemeenschap. In plaats daarvan zijn het de Pakistaanse moslims. Is niet zonder reden deze vermelding.

Lees deze link, volgens deze Islam is hun geloof welzeker terzake doende.



http://www.dailymail.co.u ... en-white-girls-cheap.html
Alle reacties Link kopieren
quote:nessemeisje schreef op 27 augustus 2014 @ 15:08:

[...]





Niet van iedereen, maar in ieder geval wel in deze zaak. Heb je de linkjes gelezen?Ja, gelezen. Echt afschuwelijk. Wat een verschrikkelijk falen van zoveel mensen en instanties die notabene zijn opgericht ter bescherming.
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurt toch vaker daar? Denk aan de misbruikschandalen rondom die bekende mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryee schreef op 27 augustus 2014 @ 15:15:

Dit gebeurt toch vaker daar? Denk aan de misbruikschandalen rondom die bekende mannen.Yep, als BBC coryfee kwam je er een tijdlang ook goed mee weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:11:

[...]



Lees deze link, volgens deze Islam is hun geloof welzeker terzake doende.



http://www.dailymail.co.u ... en-white-girls-cheap.htmlHet boeit niet waarom iemand de overtuiging heeft dit te kunnen doen. Het gaat er om dat er een wet is die deze misstanden vervolgt en de dienaren van deze wet moeten hun werk gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op 27 augustus 2014 @ 14:55:

En welke sancties zijn er voor diegene die hier niets mee hebben gedaan?

Want dit topic wordt toch niet weer aangegrepen om te hakken op "de moslim"?Precies. Ik ben benieuwd in hoeverre dit verhaal juist is en wat er dan juist van is. De bronnen zijn tot nu toe niet erg betrouwbaar (dailymail, geenstijl en AD).
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik het goed begrijp is he bij de engelse politie beleid om in opsporingsberichten geen melding te maken van de vermoedelijke afkomst van de dader?

Dat zou me ontzettend verbazen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 27 augustus 2014 @ 15:16:

[...]



Yep, als BBC coryfee kwam je er een tijdlang ook goed mee weg.Heftig en onbegrijpelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven