Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:09:

Mag ik hier even gezellig stoom afblazen?



Ik word zo ongelooflijk iebelig van al die lui die maar overal van alles komen roeptoeteren in het kader van de vrijheid van meningsuiting, maar iedereen die het niet met ze eens is de bek snoeren met de mededeling dat ze domme politiek correcte slaapkoppen zijn. Domme politiek correcte slaapkoppen hebben OOK vrijheid van meningsuiting, verdomme!



Was getekend, een domme politiek correcte slaapkop (en daar ben ik trots op).



*En ja, natuurlijk kan ik dit ook in de desbetreffende topics zetten. Maar daar begin ik niet aan. Is niet goed voor mijn bloeddruk*





Ik vermoed dat zij jou als forummer toch echt hoger hadden ingeschat en dat ze best bereid zijn om hun beeld bij te stellen mochten jouw woorden ooit weer hout gaan snijden maar voorlopig heus niet.



Ohja....: Kom nou een met argumenten en bewijsvoering? Kan je dat niet? Nou jammer dan.



En verder praten we het echt liefst zelf, doorzien we heus alle anderen, doen we vooral arrogant en vallen we iedereen (desnoods samen) aan die niet binnen ons denkkader schrijft. Maakt geen moer uit hoe dat aanvallen verloopt maar klauwen zullen we. Tsss de vrijpostigheid om überhaupt te besluiten om mee te gaan schrijven zeg....



Rara welke pijler?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh, ik ga nooit in een hoekje zitten huilen om een forum, maar me werkelijk helemaal kapot ergeren en de neiging krijgen om met laptops te gaan smijten behoort zeker wel tot de mogelijkheden .



Eigenlijk klik ik ook nooit op dat soort topics, het was een ongelukje.
quote:Enn schreef op 27 augustus 2014 @ 17:28:

[...]



Ik vermoed dat ze jou als forummer toch echt hoger hadden ingeschat en dat ze best bereid zijn om hun beeld bij te stellen mochten jouw woorden weer hout gaan snijden maar voorlopig niet.



Kunnen ze lang wachten



Ohja....: Kom nou een met argumenten en bewijsvoering? Kan je dat niet? Nou jammer dan.



En verder praten we het echt liefst zelf, doorzien we heus alle anderen, doen we vooral arrogant en vallen we iedereen (desnoods samen) aan die niet binnen ons denkkader schrijft. Maakt geen moer uit hoe dat aanvallen verloopt maar klauwen zullen we. Tsss de vrijpostigheid om überhaupt te besluiten om mee te schrijven zeg....



Rara welke pijler?



Jij gaat door voor het broodrooster
Alle reacties Link kopieren
*Zal ik het doen? Ja ik ga het nou ook een keer doen*:



Voor deze pijler:





Vanzelfsprekend geserveerd met bestek, servet en koirige ABN uitspraak. Of dit met een Arabische tongval, dat kan ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Goh daar was ik ook 1 pagina.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Voel me echt dom, heb totaal geen idee waar jullie het over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo houden.

Onwetendheid is echt niet hetzelfde als dom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 17:45:

Voel me echt dom, heb totaal geen idee waar jullie het over hebben.Je mist niets hoor, echt niet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2014 @ 16:47:

[...]





Oe gevoelige snaar?



Nee hoor, mijn minnaar is single.





Grapje he, cabaret
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 augustus 2014 @ 18:01:

[...]





Nee hoor, mijn minnaar is single.





Grapje he, cabaret Gewoon getrouwd dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2014 @ 18:05:

[...]





Gewoon getrouwd dus Ja, ik ben gewoon getrouwd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nu ben ik nieuwsgierig
quote:Enn schreef op 27 augustus 2014 @ 17:47:

Lekker zo houden.

Onwetendheid is echt niet hetzelfde als dom.In dit geval: ignorance is bliss.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 27 augustus 2014 @ 18:21:

Nu ben ik nieuwsgierig Hahaha, er valt heel weinig te vertellen hoor
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Er zal idd niet veel zinnigs uit je komen als je je man beflikkert..

Ook voor jou geldt: niet janken he als je vent erachter komt hoe je eigenlijk bent en hij niets meer van je moet..
Volgens mij is het alleen maar nick wat ze zegt, denk ik zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:*lelie* schreef op 27 augustus 2014 @ 16:08:

[...]

"Het is minnaressendag vandaag volgens mij."



Sorry ben een groentje hier.

Ik zat vol verbazing die verhalen te lezen.

Zo makkelijk,zo normaal en zo veel!

Dus vandaar mijn topic



Het levert een mooie discussie op, toch?

Dat kan nog veranderen natuurlijk, sommigen kunnen heel stellig zijn en een discussie doodmaken



Het punt was meer dat zo'n topic ongeveer elke week opkomt, en vandaag zelfs 3 ( zag net weer een nieuwe,een rare dan wel te verstaan).

Soms wordt er verzocht om bitterballen, popcorn en tuinstoelen, soms komt er tòch een mooie discussie los



Je kunt anders eens door de pijlers en topics gaan, dan zie je wat er hier wordt gepost. Maar niet op oude en dode topics reageren
Je bent zelf een theepot
Necrotopics kom je wel eens tegen tijdens het googlen, en ik schat in dat heel veel nieuwe forummers hier binnenkomen via google (zo ben ik zelf ook ooit binnengekomen). Dus dat mensen af en toe per ongeluk posten in een necro snap ik wel.
quote:SuzanneSuus schreef op woensdag 27 augustus 2014 19:03 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Napraattopic 2"" class="messagelink">*lelie* schreef op 27 augustus 2014 @ 16:08</a>:</b>

[...]

"Het is minnaressendag vandaag volgens mij."



Sorry ben een groentje hier.

Ik zat vol verbazing die verhalen te lezen.

Zo makkelijk,zo normaal en zo veel!

Dus vandaar mijn topic </div></blockquote>



Het levert een mooie discussie op, toch?

Dat kan nog veranderen natuurlijk, sommigen kunnen heel stellig zijn en een discussie doodmaken



Het punt was meer dat zo'n topic ongeveer elke week opkomt, en vandaag zelfs 3 ( zag net weer een nieuwe,een rare dan wel te verstaan).

Soms wordt er verzocht om bitterballen, popcorn en tuinstoelen, soms komt er tòch een mooie discussie los



Je kunt anders eens door de pijlers en topics gaan, dan zie je wat er hier wordt gepost. Maar niet op oude en dode topics reageren



Ok kijk dat wist ik natuurlijk niet.

Google dat ik daar zelf niet opgekomen ben. Ik forum via de app. dus geen zoekfunctie.

Mijn intentie was een open gesprek en absoluut niet bedoeld om reacties zoals Larva hier boven uit te lokken.
Alle reacties Link kopieren
quote:larva schreef op 27 augustus 2014 @ 18:38:

Er zal idd niet veel zinnigs uit je komen als je je man beflikkert..

Ook voor jou geldt: niet janken he als je vent erachter komt hoe je eigenlijk bent en hij niets meer van je moet..Waarmee je de aanname doet dat ik mijn man besodemieter.
anoniem_15987 wijzigde dit bericht op 27-08-2014 19:43
Reden: Never mind ook eigenlijk...
% gewijzigd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 19:07:

Necrotopics kom je wel eens tegen tijdens het googlen, en ik schat in dat heel veel nieuwe forummers hier binnenkomen via google (zo ben ik zelf ook ooit binnengekomen). Dus dat mensen af en toe per ongeluk posten in een necro snap ik wel.





Oh ik snap het wel hoor, soms zie je een dappere nieuwkomer lekker enthousiast overal op reageren. Ook op hele oude topics.

Logiscg maar als ik iemand daarvoor kan behouden, doe ik dat graag



Overigens is de app vol bugs. Beter gewoon of het mobiele forum
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 augustus 2014 @ 17:11:

[...]





Juist fijn voor de minnaressen dat hun 'tegenstanders' hier komen janken en niet in hun topic. Toch?Blijkbaar niet voor de minnaressen die op het napraattopic hangen
Alle reacties Link kopieren
Hé Bieb2.0, anders doe je even een cursusje lezen2.0
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 augustus 2014 @ 19:44:

Hé Bieb2.0, anders doe je even een cursusje lezen2.0



Ongesteld?

Noem ik jouw naam? nee dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven