Entertainment alle pijlers

Masterchef Australia 2014

25-08-2014 18:02 1748 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er mee?



George is afgevallen!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeel voorzichtig kijken om geen spoilers te vinden (moet nog kijken) en toen...



Helemaal niks. Was het niet leuk?
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
Ik was niet thuis, kon niet kijken.

Vanavond wel weer.
Al een account? Log dan hier in.
Ik haak ook aan, ben gek op dit soort programma`s.

Eerst my kitchen rules ook leuk om naar te kijken.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2014 12:48
Reden: Spoiler
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
18:00 is een kut tijd ik wil gewoon weer 19:00!
Alle reacties Link kopieren
quote:-moedersmooiste- schreef op 27 augustus 2014 @ 07:53:

Volgens mij heb ik het hele prog al gezien want ik woon in Canada en het was hier op tv, doet er een vrouw met met kort blond haar neus piercing en tattoos? Slank grietje is het. Zo ja dan weet ik wie er gaat winnen en ik had het eerlijk gezegd niet kunnen raden vanaf het begin.Huh?
Shit happens
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook al wie er gaat winnen helaas, echt balen. Ik wilde iets lezen over een van de voorgaande winnaars en toen kwam ik de naam van dit seizoen ook tegen. Een week geprobeerd om het weer te vergeten, maar toen die kandidaat voorbij kwam wist ik het meteen weer



Maar goed, blijft leuk om te zien natuurlijk, vind alleen de masterclasses saai. Zit nu te kijken, was vergeten hoe irritant ik Kate vond. Echt, houd je mond dicht en ga koken
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste minuten gemist. Wat was de reden dat Georgia nu toch terug mocht komen?
Alle reacties Link kopieren
Dat meisje dat een hersenaandoening had mocht vanwege medische redenen niet mee doen. Ze hopen dat ze volgend seizoen mee kan doen.
Tjezus, wat vals
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2014 12:48
Reden: Spoiler
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was het gewoon vergeten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2014 @ 18:46:

Ik was het gewoon vergeten Kun je het niet terugkijken via programma gemist? (en anders kun je het zien via streaming op je laptop)
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 27 augustus 2014 @ 18:39:

[...]





Ik weet het ook al, had het ook niet kunnen raden. Was ook niet mijn favoriet, maar wel een sympathieke persoon.Kijk uit dat je niets verraadt, want je geeft eigenlijk nu al hints richting de winnaar.
Tjezus, wat vals
Hoe dat zo? Dat is toch voor iedereen anders.
Alle reacties Link kopieren
Opvallend dat ze nu al zo'n opdracht over het verleden doen, want er is helemaal geen ruimte voor de verhalen. Vind ik ook niet zo erg hoor, want al dat gesnotter hoeft voor mij niet zo.

Vind de eerste afleveringen sowieso nooit zo leuk, je ziet eigenlijk net niks.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 27 augustus 2014 @ 18:51:

Hoe dat zo? Dat is toch voor iedereen anders.

Nou soms blijkt er toch wel wat aan gedeelde meningen te zijn hier Maar bij MKR is dat meestal wel sterker nog, daar zitten altijd van die haaibaaien tussen.



Kijken jullie dat ook?
Tjezus, wat vals
Dat ken ik niet.

En ik zal opletten, ik wil niets verraden, het is juist zo leuk om mee te leven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 27 augustus 2014 @ 18:54:

Dat ken ik niet.

En ik zal opletten, ik wil niets verraden, het is juist zo leuk om mee te leven.Komt voor masterchef. Vind ik ook wel een leuk programma, maar ik vind daar de eerste rondes ook niet zo. De kandidaten bepalen eigenlijk wie er door gaat doordat ze elkaar beoordelen en soms gaat dat er wel erg strategisch aan toe.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat juist bij MKR wel altijd leuk! Je leert mensen veel beter kennen voor mijn gevoel, dus ik krijg altijd ontzettend veel liefde voor de een en juist het tegenovergestelde bij anderen. Ik vind dat wel grappig, heb je bij Masterchef veel minder. Maar ik vind de voorrondes ook minder leuk ja :(.



En: lege borden
Alle reacties Link kopieren
quote:antiope schreef op 27 augustus 2014 @ 18:59:

Ik vind dat juist bij MKR wel altijd leuk! Je leert mensen veel beter kennen voor mijn gevoel, dus ik krijg altijd ontzettend veel liefde voor de een en juist het tegenovergestelde bij anderen. Ik vind dat wel grappig, heb je bij Masterchef veel minder. Maar ik vind de voorrondes ook minder leuk ja :(.

Dat is waar, MC kijk ik meer relaxed, bij MKR kan ik soms mijn bank opeten van ergernis
Tjezus, wat vals
Jammer dat hier het programma wordt verpest door mensen die nu al hints geven wie de winnaar is.

En Bedankt......
Alle reacties Link kopieren
Nou dat valt wel mee hoor!!! Gewoon niets meer zeggen nu...
For better and worse!!!!
Ok. En nog veel plezier!



Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
(en op tijd deze keer)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven