Mode & Beauty alle pijlers

eyeliner/potlood onder oog

27-08-2014 17:29 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik zie soms om me heen mensen die een eyeliner/potlood onder hun oog hebben, zoals op onderstaand plaatje.



Mijn vraag welke eyeliner hiervoor geschikt is.

Degene die ik hebben vervagen namelijk al na een paar uur als ik dit doe....



http://www.newcreation.be/ezine/pictsez ... liner3.jpg
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Dat is op het binnenlid. Dat is altijd vochtig. En daar gebruik je Kohl.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dit met een oogpotlood van bourjois. Blijft bij mij perfect zitten.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat Fame zegt.



Ik gebruik deze: https://www.drogist.nl/bo ... PuVoMjis8ACFSoEwwodkg8Auw
doe het vooral niet als je lensen draagt, de vlekken krijg je niet meer van je lensen af haha.

En kohlpotlood van bourjois is idd goed.
Alle reacties Link kopieren
Die van Bourjois inderdaad. Wat zijn we eensgezind.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Een beetje foundation en poeder onder je ogen van te voren aantippen werkt ook.
Ik gebruik volgens mij ééntje van Rimmel en die loopt ook uit als een tierelier. Ik ga je tip proberen, Ana_Isabel. Vind het altijd zo jammer dat d de boel meteen uitloopt. Dat lijkt trouwens een algemeen probleem met eyeliner. Boven mijn oog loopt het ook uit...
Alle reacties Link kopieren
ah bedankt!

weet ik welke ik moet hebben als iedereen zo eensgezind is haha
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
http://www.yves-rocher.nl ... 0waterproof&channel=nl_NL

Deze gebruik ik op mijn bovenste ooglid. Voor en na het aanbrengen wat poeder erop, blijft de hele dag zitten. Ik ga er zelfs mee zwemmen!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze:



https://www.drogist.nl/ri ... e3NdBJIRZ4RZszRoCWxLw_wcB



7,50 en doe er 2 maanden mee, is geen potlood maar meer een staafje in hulsel, legt moeilijk uit. Ik doe dan wel ook de bovenoogleden en onderoogleden op het randje.
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik Essence, kost geen drol en houdt goed.

Ik gebruik alleen mascara op de bovenste wimpers, door de onderste maak ik een lijntje met dit potlood.

"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ze bedoelt volgens mij een lijntje binnenin haar onderste ooglid. Dat blijft bij mij ook nooit zitten.



Ik heb voor een lijntje onder mijn oog de opdraaistift van Essence. Die is precies hetzelfde als die van Bourjois, alleen veel goedkoper.

Essence heeft nu ook een waterproof viltstift voor eyeliner. Is nieuw. Heb ik vanmiddag gekocht en ga ik morgen uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma95 schreef op 27 augustus 2014 @ 19:38:

Ze bedoelt volgens mij een lijntje binnenin haar onderste ooglid. Dat blijft bij mij ook nooit zitten.



Ik heb voor een lijntje onder mijn oog de opdraaistift van Essence. Die is precies hetzelfde als die van Bourjois, alleen veel goedkoper.

Essence heeft nu ook een waterproof viltstift voor eyeliner. Is nieuw. Heb ik vanmiddag gekocht en ga ik morgen uitproberen.Dat lijntje bedoelde ik ook, ik doe alleen onder en boven, zodat ook de mascara er wat voller uit ziet. Die van mij is geen potlood meer een soort wax krijt ik weet niet hoe het te omschrijven haha
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Dat doet niemand meer toch? En bij oudere vrouwen ziet het er ook niet uit met rimpels. Onder het ooglid met een donkere oogschaduw een lijn en vervagen is wel mooi.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Sylvie Meis doet dat volgens mij ook
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat Sylvie heeft is niet in het binnenlid maar eronder dat is wel mooi.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:Tickel schreef op woensdag 27 augustus 2014 19:34 Ik gebruik Essence, kost geen drol en houdt goed.

Ik gebruik alleen mascara op de bovenste wimpers, door de onderste maak ik een lijntje met dit potlood.

Ja ik ook! Ik had eerst ook altijd die van Bourjois. Deze kost bij de kruidvat 1,50 ofzo en is net zo goed!
Alle reacties Link kopieren
Binnen en buitenlid
sylvie heeft het echt wel in haar oog hoor.

Gewoon een kohlpotlood kopen
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 27 augustus 2014 @ 20:40:

Wat Sylvie heeft is niet in het binnenlid maar eronder dat is wel mooi.Verschilt per persoon en per situatie, vind ik. Als ik naar mijn werk zou gaan met oogpotlood ónder het binnenlid, ziet dat er toch echt iets te gothic/depressief uit. Dat is niet voor iedereen een optie, en niet in iedere situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:melissa-x schreef op 27 augustus 2014 @ 20:52:

[...]





Verschilt per persoon en per situatie, vind ik. Als ik naar mijn werk zou gaan met oogpotlood ónder het binnenlid, ziet dat er toch echt iets te gothic/depressief uit. Dat is niet voor iedereen een optie, en niet in iedere situatie.Misschien komt het door zwart? Ik gebruik eigenlijk alleen donkerbruin en olijfgroen. Oh, en nooit helemaal door tot aan mijn binnenste ooghoek.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik dezelfde als tikkel gewoon bij de drogist voor 2 euro geloof ik ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 27 augustus 2014 @ 20:54:

[...]



Misschien komt het door zwart? Ik gebruik eigenlijk alleen donkerbruin en olijfgroen.Ja, dat kan schelen. Ik ben ook vrij bleek, dus dan is zwart misschien wat 'hard'. Ik doe nu altijd zwart aan de binnenkant, maar als ik eronder zou willen, zou ik inderdaad beter bruin dan zwart kunnen gebruiken, is net wat zachter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven