Een relatie met een gebonden man

27-08-2014 15:25 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi !



Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben al ruim 3,5 jaar samen met mijn grote liefde. Echter hij was getrouwd toen wij elkaar leerden kennen. Nu, sinds enkele maanden gaat hij dan eindelijk scheiden. Niet alleen vanwege ons, maar ook omdat de koek echt op is tussen hem en zijn ex.

Sinds een maand wonen wij samen (wat echter niemand in zijn omgeving weet). Dat wij samen zijn is geen geheim meer.

Echter nu mijn vriend de laatste tijd enorm veel strubbelingen heeft met zn ex, gaat het heel erg slecht tussen ons. Veel ruzies. Hij wil ineens niet meer samenwonen en geen relatie. Ik weet zeker dat hij nu handelt vanuit angst en emotie. Wat moet ik doen om weer tot hem door te dringen? Hebben jullie tips voor mij?
quote:freggel16 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:25:

Echter nu mijn vriend de laatste tijd enorm veel strubbelingen heeft met zn ex, gaat het heel erg slecht tussen ons. Veel ruzies. Hij wil ineens niet meer samenwonen en geen relatie. Ik weet zeker dat hij nu handelt vanuit angst en emotie. Wat moet ik doen om weer tot hem door te dringen? Hebben jullie tips voor mij?Ik denk dat het eindelijk tot hem doordringt dat jij geen haar beter bent dan zijn ex. Dat die 3,5 jaar stiekem neuken spannend waren voor erbij, maar meer ook niet. Hij beseft nu wat hij weggooit, en wat hij ervoor terugkrijgt, en blijkbaar valt die vergelijking niet positief uit. En hij zal geen zin hebben om zich wéér vast te leggen, nu hij bijna een vrij man is. En anders gaat hij binnen no-time weer op zoek naar een neukertje voor erbij. Zo je eraan komt, zo kom je er ook weer af. Als het echte liefde was geweest had hij namelijk niet 3,5 jaar gewacht met scheiden, denk je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
ben erg benieuwd naar jouw smerige gewoontes, die hij nu na een maand samenwonen heeft ontdekt
Alle reacties Link kopieren
Als de scheiding er door is is de spanning er helemaal af, je bent dan niet meer interessant want hij hoeft dan geen moeite meer te doen, het volgende bedje is al gespreid..... Kijk maar wat er nu al gebeurt: meneer heeft een moeilijk momentje en keert zich gelijk van je af.
Ik ben vrijgezel, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
Freggel, ben je er nog?
Je grote liefde die na 3,5 jaar niet gaat scheiden voor jullie maar omdat hij zijn ex beu is.

Zegt dat niet genoeg?
zolang je zijn minnares was, vond hij je nog wel interessant



nu je met hem samenwoont, mag je voelen wat voor hel zijn ex voelde toen zij nog met hem samenwoonde en jij haar man neukte. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Maak muziek en lol, stop een freggel in je hol;

Draai hem 3 keer rond, en dan heb je freggel stront. ...



Sorry, jeugdsentiment
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Toen je 'stiekem' was, was het leuk. Nu het 'officieel' is, ben je niet veel anders dan zijn ex. Niks meer spannend maar gezeur en 'verplichtingen'



Hij zal best angst hebben, maar niet de angst die je hoopt. Hij ziet nu pas dat hij er niks mee is opgeschoten en ziet nu pas wat het hem gaat kosten (relationeel, financieel, emotioneel) en komt erachter dat een relatie met jou een slechte business case is en hij dat en jou eigenlijk helemaal niet wil.





Jammerdebammer, maar gebeurt in meer dan 70% in de gevallen. De minnares is in een vaste relatie vaak geen vooruitgang. Bij jullie is dat niet anders.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Oftewel, jij bent niet de grote liefde van jouw 'grote liefde'. Zuur, maar medelijden hoef je niet te verwachten.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Ach, en wat je moet doen om tot hem door te dringen? Niks. Zijn verstand gaat eindelijk doordringen. Daar kan geen minnaresje tegen op.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Jij weet zeker dat blablablabla. Kom van je wolk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 augustus 2014 @ 15:37:

Niet zeuren.

Heel sexy zijn.

Heel veel seks met hem hebben.

Niet zeuren.

Lekker voor hem koken.+1

http://youtu.be/AYeWn66qpnc
Reactie's graag Freggel! Oh, je zit vast in de grot des freggel's land!
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je advies Freggel als je toch niet de discussie aan gaat? Of had je graag alleen maar reacties willen horen in de trant van ach wat ben je zielig. Kom op meid denk een beetje na. Hoofd omhoog, en laat getrouwde mannen links liggen voor iedereen een hekel aan je krijgt.
Hij wilde waarschijnlijk al geen relatie meer toen hij nog getrouwd was met die ander, of hij had al genoeg problemen en hij heeft jou (bewust of onbewust) gebruikt om die relatie/problemen te ontvluchten, jij was zijn laatste zetje...maarja nu zit hij weer in een relatie, die hij dus eigenlijk niet wilde....tel maar bij elkaar op....



Dus nee, dit komt niet goed denk ik.

Je kunt niet verwachten dat iemand die net in een lange relatie heeft gezeten dat zomaar heeft verwerkt en vrolijk verder huppelt met de volgende, en dat jullie nog lang en gelukkig zouden leven...dat beseft hij nu ook denk ik...nu jij nog.



Ga verder zonder hem, en zet m uit je hoofd, als hij weer een relatie wil, zal hij waarschijnlijk nog eerder naar z'n ex gaan, (als zij m uberhaubt nog terug wil) dat kan ongeveer een jaar of 2 duren, ondertussen neukt ie nog wat rond met wat andere meiden, of hij komt wel terug, maar tijdelijk.



Maar dan beseft ie wat ie heeft weggegooid, en zij is dan niet meer zo boos... (heb ik al zo'n 5 keer in mn omgeving zien gebeuren en nog veel vaker over gelezen van anderen, dus dit is geen uitzondering)

slechts 2% van dit soort ontstane relaties hebben een kans van slagen, de overige 98% draait op niets uit.



Als hij werkelijk de liefde van je leven is komt ie wel terug, maar wil jij daar wel op wachten? dat kan nog heel lang gaan duren voordat hij alles op een rijtje heeft...

en ben jij ervan overtuigd dat jullie bij die 2% horen?
Alle reacties Link kopieren




Ik denk niet dat de TO nog terugkomt. Dat was een korte forum carierre





De ex is hier eigenlijk 'het beste' af. Manlief is een lul en komt erachter dat hij een foutje heeft gemaakt. De minnares is niet zo belangrijk voor hem als ze zelf dacht en die relatie werkt voor geen meter en zij? En zijn ex? Zij kan zichzelf nog recht in de spiegel aankijken,
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Denk dat de lol eraf is! Zijn vrouw is nu zijn ex dus wil hij nu ook wel andere scharrel! Dus ga jij ook bij het grofvuil



Echt hoe dom kunnen sommige mensen zijn, ongelofelijk
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:freggel16 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:25:

Ik weet zeker dat hij nu handelt vanuit angst en emotie.



Dat weet je dus niet... Je vult nu voor hem in en misschien overschat je jouw rol in zijn leven. Hij heeft zijn vrouw niet verlaten voor jou, maar omdat het echt niet meer ging tussen hen. Blijkbaar was het de 3,5 jaar daarvoor nog niet erg genoeg om haar te verlaten, maar liep het toch niet zo lekker. Vandaar dat jij ooit in beeld kwam.



Een relatie moet gelijkwaardig zijn, er moet evenveel liefde in het spel zijn bij beide partijen. Jij kunt hem je grote liefde vinden, maar of hij ook zo over jou denkt? Heb je dat wel eens aan hem gevraagd?



Al zou jij ook zijn grote liefde zijn, dan nog kan ik het me voorstellen dat hij moet bijkomen van al dit (bedrog).

Praat met hem. Ziet hij echt geen toekomst voor jullie samen? Kan het zijn dat hij zich vergist heeft in jou, zijn vorige relatie, zichzelf? Of heeft hij nu even rust nodig, en dan ook rust in de vorm van geen enkele (seks)partner?



Maak pas op de plaats en zorg dat eerst duidelijk is wat jij echt voor hem betekent. Je zult rekening moeten houden met het ergste (wat hierboven al genoemd werd: leuk voor de seks, aandacht en afleiding), maar ik hoop voor jou op het beste. Het gaat anders niet leuk worden dat je 3,5 jaar op hem gewacht hebt...
Alle reacties Link kopieren
quote:freggel16 schreef op 27 augustus 2014 @ 15:25: Ik ben al ruim 3,5 jaar samen met mijn grote liefde. Echter hij was getrouwd toen wij elkaar leerden kennen. [..] Sinds een maand wonen wij samen (wat echter niemand in zijn omgeving weet).Kortom, hij gaat nog steeds vreemd en jij bent nog steeds naïef. Succes met jouw illusie.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Tja, zijn luchtballon is kapot geklapt. In zijn relatie met jou als spannend achter de hand hield hij het wel een poosje aan.



Nu zijn huwelijk instort is het uit met de pret. Heeft hij sores en is zijn bijvrouw eerder irritant dan interessant.



Ja meis, de vruchten zijn een poosje zoet geweest, nu zijn ze zuur.



Accepteer dat en ga verder met je leven.



Wil je echt de ellende opvangen van een verkloot huwelijk waar jij deel aan nam?



Als hij nu bij je aanklopt is het een noodsprong omdat zijn vrouw de deur heeft dichtgegooid.



Ruim je puinhoop op!!
Alle reacties Link kopieren
Goed gesproken waffeltje

Het gekke alleen is dat diegene die advies vroeg nergens meer is te bekennen. Vreemd, niet alleen naief maar ook niet echt netjes.

Alhoewel ..... als je al 3 jaar iemand huwelijk op het spel zet dan kun je ook niet echt manieren verwachten.
op de smeulende puinhopen van een huwelijk vind je geen vruchtbare bodem voor een nieuwe relatie mevrouw de minnares

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven