Jij wel verliefd hij blijkbaar veel minder of niet.

27-08-2014 20:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



een half jaar lang heb ik nu een soort van relatie met een man die eigenlijk niet met me verder wil omdat hij een vriend en collega van mijn vader is, zegt hij. Ik ben 22 en hij is 18 jaar ouder en hij voelt zich verantwoordelijk voor mij en denkt dat ik verliefd op hem ben omdat ik hem al zo lang ken en omdat twee jaar terug mijn moeder is overleden en ik veel steun van hem gehad heb.



Mijn vader weet van niets, onze relatie is niet zo goed dat ik hem alles vertel, hij is door zijn werk bijna altijd afwezig.



Ben niet de domste en ik kan me wel voor mijn kop slaan dat ik dit toelaat, maar toch doe ik het: wachten tot hij een keer tijd heeft en hem telkens horen zeggen dat hij niks wil. Ondertussen hebben we wel sex en denk ik wel eens dat het hem daarom te doen is.



Maar ja verliefd zijn doet heel veel met je en kan niet meer rationeel denken dan.



Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Kappen. Jij hoopt op meer, maar dat komt er niet want hij heeft duidelijk aangegeven dat hij niks wil.

Hij heeft je overduidelijk alleen voor de seks.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zyal,



Gelukkig weet je ergens het antwoord wel....

en later ga je er op terugkijken en het in een helder perspectief zien.. en jezelf met terugwerkende kracht beloven jezelf altijd beter te laten behandelen..
Alle reacties Link kopieren
Als hij zich zo verantwoordelijk voor je voelt, waarom neemt hij dan geen afstand? Zoals ik het nu lees gebruikt hij dat gewoon als smoes om zich niet echt te hoeven binden. Daden zijn sterker dan woorden, zolang hij nog wel seks met je heeft, zou ik dat verantwoordelijkheidsgevoel met een korreltje zout nemen en het opvatten alsof hij juist níet verantwoordelijk wil zijn - wel de lusten, niet de lasten. En daar mijn conclusies uit trekken. Dit is niet de man die je gelukkig gaat maken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
en het onderstaande wil ik je graag meegeven,,,



Anyone who you have to convince to be with you isn't worth convincing")
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het ook ergens wel, ook al ben ik diegene die sex wilde en best op een genante manier, nu achteraf gezien, dat heb opgedrongen. Hij heeft het 4 maanden afgehouden.



Dan maar een andere vraag, hoe kom je over zo'n kutverliefdheid heen? Eerste keer echt verliefd voor mij dus allemaal nieuwe gevoelens waar ik soms weinig controle over heb.



En mannen van mijn eigen leeftijd vind ik vreselijjk kinderachtig.
Alle reacties Link kopieren
Anyone who you have to convince to be with you isn't worth convincing")



Dank je wel Avola, wat een mooie zin. Hij was er dag en nacht voor me toen mijn moeder overleed, ik hoefde maar te sms-en of hij was er. Ik hoop te denken dat ik hem niet hoefde te overtuigen toen om naar me toe te komen.



Ik denk nu zelf ook, nu ik het voor het eerst echt vertel, dat ik verliefd ben omdat hij er voor me was en niet om hem.



Nou ja, in ieder geval heel erg bedankt voor de antwoorden, waardeer ik echt.



Als hij straks langskomt ga ik vertellen dat ik geen contact meer wil. Wil graag terug wat ik geef en geen halfbakken gedoe.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst: wat vreselijk dat je op zo'n jonge leeftijd je moeder bent verloren



Ten tweede: deze verliefdheid gaat over. Door tijd, door het contact met hem te verbreken
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Je bent een makkelijke neukie, en die "vriend" van je weet drommels goed dat jouw vader uit zijn panty schiet als hij dit hoort.
quote:zyal schreef op 27 augustus 2014 @ 20:25:

Ik weet het ook ergens wel, ook al ben ik diegene die sex wilde en best op een genante manier, nu achteraf gezien, dat heb opgedrongen. Hij heeft het 4 maanden afgehouden.



Dan maar een andere vraag, hoe kom je over zo'n kutverliefdheid heen? Eerste keer echt verliefd voor mij dus allemaal nieuwe gevoelens waar ik soms weinig controle over heb.



En mannen van mijn eigen leeftijd vind ik vreselijjk kinderachtig.Mannen van jouw leeftijd zijn helemaal niet kinderachtig, het is juist kinderachtig om te denken dat je alleen volwassen kan zijn als je veertig bent. Een man van veertig die de dochter van zijn collega neukt terwijl hij niet verliefd op haar is, die is pas echt kinderachtig
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 20:33:

[...]



Mannen van jouw leeftijd zijn helemaal niet kinderachtig, het is juist kinderachtig om te denken dat je alleen volwassen kan zijn als je veertig bent. Een man van veertig die de dochter van zijn collega neukt terwijl hij niet verliefd op haar is, die is pas echt kinderachtigMisschien heb je daar wel gelijk in, ik heb er op zo'n manier nog nooit over nagedacht.
uit het oog uit het hart. Geen contact meer zoeken met die kerel en leuke dingen gaan doen met vriendinnen en daten met mannen van je eigen leeftijd, dan ben je dit geval zo vergeten hoor.
Deze man maakt simpelweg misbruik van jouw verliefdheid.



Juist door jullie sterke band na de dood van je moeder had hij, als 40 jarige en vriend van je vader, je beter moeten beschermen.

Dat jij verliefd bent geworden is onder de omstandigheden niet zo gek.

Wat hij daarmee heeft gedaan is is walgelijk.



Maar, gezien de situatie, zul je hem dus moeilijk op afstand kunnen houden. En dat is eigenlijk wel wat je moet doen.

Radicaal afkappen die man.

Heb je iemand die je in vertrouwen kunt nemen, die eventueel met jou samen met je vader kan praten.

Want je vader zou dit denk ik echt willen weten.



Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 20:33:

[...]



Mannen van jouw leeftijd zijn helemaal niet kinderachtig, het is juist kinderachtig om te denken dat je alleen volwassen kan zijn als je veertig bent. Een man van veertig die de dochter van zijn collega neukt terwijl hij niet verliefd op haar is, die is pas echt kinderachtig

Heel goed gezegd.

Voor hem ben je een makkelijk neukkie, lekker jong en strak .... Hij maakt misbruik van je verliefdheid.

En 'mannen van mijn leeftijd zijn kinderachtig' ? Kom op je bent pas 22, zoek een vent van je eigen leeftijd !
Alle reacties Link kopieren
Je komt snels over hem heen, met lekker veel afleiding van andere mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 augustus 2014 @ 20:31:

Je bent een makkelijke neukie, en die "vriend" van je weet drommels goed dat jouw vader uit zijn panty schiet als hij dit hoort.



+1.



Hoe kom je over verliefdheid heen: blokkeer hem op alle fronten, zeg hem dat hij geen contact meer met je mag opnemen, doe dat zelf ook niet, en zoek afleiding. Ga leuke dingen doen, huil uit bij vriendinnen en onderneem iets nieuws (cursus, workshop, reisje, hobby, verbouw je huis/kamer, etc). De verliefdheid en de pijn slijten, echt .
Tuurlijk gaat het hem alleen om de seks. Mannen draaien er over het algemeen niet omheen.. Als hij jou zegt niets te willen dan zal dit ook wel zo zijn. Je houdt jezelf voor de gek door te denken dat hij misschien ooit dezelfde gevoelens voor jou zal krijgen. Als je puur en alleen seks met hem kan hebben zonder enige gevoelens, zou je er mee verder kunnen gaan.. Anders zou ik er gewoon mee stoppen voordat je pijnlijk gekwetst wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven