De parodiëttes draven door (III)

23-12-2012 08:46 3464 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw parodietopic. Zo hoort het.



We komen van hier , waar Blijftgewoonbonken wilde mieten en grieten met Brilloo.



Nieuwe parodiëttes zijn van harte welkom, en HAPPY NEW TOPIC natuurlijk!
Nou wat je maar fris noemt... allemaal gentlemen callers in je bed die schaamhaar achterlaten.
O jee, Allene Nora, hoe doe jij het dan met de vuilnisbak buiten zetten? Kan die chihuahua dat?
quote:Starshine schreef op 26 augustus 2014 @ 07:58:

Nou wat je maar fris noemt... allemaal gentlemen callers in je bed die schaamhaar achterlaten.



Ik ben geswitcht.

Naar vrouwen.



Wat doe je, zaterdag....?
quote:korenwolf schreef op 26 augustus 2014 @ 08:05:

O jee, Allene Nora, hoe doe jij het dan met de vuilnisbak buiten zetten? Kan die chihuahua dat?



Dat doet de vuilnisman voor me.

De vuilnisman en ik hebben een gemeenschappelijke fetisj, blijkt. Hij is ook into the Japanese Lolitalook.

Dat schept een band.
Zaterdag? Dan was ik mijn haar en dat is een zeer langdurig karwei zoals je weet.
Gaat wel ver, zo'n fetisj.



Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva people..

Ik ben eruit, ik ga in Nederland wonen!



Waarom? Nou, de mensen zijn er lelijk (tenzij je van dikkerts met kort rood haar, witte leggings en nep-birckenstocks houdt ), het eten is ongezond en vies (behalve natuurlijk de Belgische pralines ), het weer is verschrikkelijk (te warm, te koud, te nat, te droog of te wisselvallig ), kinderen worden gedumpt in slecht georganiseerde kinderopvang net als bejaarden in de bejaardenopvang (opgeruimd staat netjes ) en de banen liggen voor het oprapen (ja, dat is dan weer een nadeel)



Kortom: Nederland is tha place to bea

Nu zoek ik alleen nog een forum, waar ik over mijn plannen kan praten. Hier lukt dat niet, want jullie zijn zo opbouwend positief, daar raak ik van in de war



Iemand ideetjes?
Later is nu
Libelle!
En als je nog gaat klussen voor wondertjes, babybrabbel
Maroc.nl natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 27 augustus 2014 @ 15:55:

Libelle!Ben ik bang voor.. brr. enge beesten.. maar waarom zeg je dat zo?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 27 augustus 2014 @ 16:06:

Maroc.nl natuurlijk.Een drugsforum?
Later is nu
Omdat iedereen moet weten dat libelles hele leuke huisdieren zijn. Ze zijn mooi, onderhoudsarm, eten niet veel, veroorzaken geen allergische reacties en ze staan leuk bij kabeltruien.
Alle reacties Link kopieren
Eten ze ook slakken?
Later is nu
Alleen uit blik
Alle reacties Link kopieren
Hmmm..
Later is nu
Ik heb trouwens al 15 jaar een relatie met een man, we wonen niet samen want hij woont nog hij zen moeder. Die hebt ik nog nooit ontmoet, want ze moeder kan niet hebben dat hij een relatie heeft. Laatst had hij zijn foon laten liggen en toen zag ik geheel per ongeluk toen ik in de verwijderde cachegeheugens zocht, een foto van ze moeder. Hihi wel een jonge moeder hoor, lijkt geen dag ouder dan 35.

Maar goed, wat denken jullie, zal ze gauw doodgaan? Me vriend zegt dat ze een zwak hart heeft en volgende week een marathon in Angola gaat lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ja, de relatie tussen een moeder en zoon he, zó bijzonder Ik hoop voor hem dat ze er nog even is hoor. Zoveel verdriet gun je de liefde van je leven toch niet.
Later is nu
Oja, wat kan ik met kerst koken? Ik ben altijd alleen met kerst omdat mijn vriend dus bij ze moeder is. Ook is hij daar met oudjaar, en alle andere feestdagen, de helft van de week en de hele zomervakantie.
Alle reacties Link kopieren
Tosti lijkt me voldoende, tenzij je natuurlijk geen meelstoffen tot je neemt, dat kan. Dan zou ik een rijstwafel nemen.



(ik las net trouwens een ander topic.. sommigen zijn gewoon een parodie op zich.. pff )
Later is nu
Staar, vasthouden hoor! Hij klinkt echt leuk. Het zegt echt iets over een man als hij zo met zijn moeder omgaat. En dat ze zo jong eruitziet zegt iets over hoe makkelijk hij is als zoon.



Ik zie er uit alsof ik 93 ben. Ik ging laatst met mijn dochter maar de manicure, daarna lieten we haar haar doen. We doen dan meestal ook een rondje speelgoedwinkel en hingen daarna nog wat kleertjes voor haar shoppen.

Toen ze thuis kwam bleek haar extension te strak te zitten (er zat inderdaad een beetje bloed maar die dunne piekhaartjes staan echt niet) pen zat ze te zeiken over haar kunstwimpers die niet lekker zouden zitten.

Hallo!

Welke 3 jarige krijgt er überhaupt een manicure. Pffff achter het behang ermee. Was mijn man ook nog naar de wc geweest terwijl ik vlak daarna wilde. Hele bril nog vies warm en je rook de poep door de luchtverfrisser heen.

Ophouden tot 22 uur zoals de afspraak was, bleek teveel gevraagd.

Wat een dag.

Als de moeder van jouw man en nog jong uitziet, is het vast een enorme lieverd voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Grobbebollenmeststoffen!
Later is nu
Pfffft Stafpijn, wat een narigheid. Zou niks voor mij zijn, zo'n man die je de hele tijd op je lip zit.
Ik heb trouwens een leuke zouavenbroek gekocht, en daar wil ik graag kaplaarzen bij dragen. Mag dat?
Gele laarzen dan wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven