40+5 zeikbericht

27-08-2014 13:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er sinds vandaag helemaal doorheen. 8 weken lang de kinderen thuis gehad, en gewerkt tot 2 weken geleden, en vandaag ben ik er klaar mee.

Nog hè le maal niets, baarmoeder zit nog potdicht, niet verstreken, geen weeën, ik ben alleen maar dik dik dik....dikke enkels, dikke vingers, ik kan amper mijn kont nog afvegen omdat ik er niet bij kan



Volgende week komen mijn ouders ook nog eens, gaan die ook 'gezellig' samen met me op de bank zitten wachten, en mijn man is werk zoekende dus die is ook thuis...ik geloof dat ik gek ga worden.

Vandaag heeft hij godzijdank alle koters mee naar het pretpark genomen zodat ik het rijk alleen had.

Ik zit toch sterk te denken om die wonderolie soldaat te maken, maar met mijn geluk heb ik dan alleen een hele schone endeldarm, een uitdroging, en geen baby.

Ananas anyone?
Alle reacties Link kopieren
Hier met 40.5 ook genoeg ervan gehad! Die avond wonderolie genomen 2 uur na innamen krampjes (dacht dat ik moest poepen;) ) en snachts kreeg ik echte weeën!

Met 40.6 bevallen van onze dochter binnen 6,5uur in totaal:)



Ik zou zeggen! Hup naar de winkel voor wonderolie! Ik weet niet zeker of sat het zetje was bij mij maar lijkt er wel op!
Fee-tje dat was ik ..



Yisrael, probeer iets te verzinnen voor je ouders, zodat ze je kunnen helpen.. (ouders willen dat graag!)



Laat ze de boodschappen doen, laat je man met hun je woonplaats en eventuele scholen/ kdv zien... Zorg dat ze wat doen! (tuin onder handen nemen? Buitenboel schilderen etc.. Koken? Laat je moeder (of vader als hij de kok is! ) koken en gooi het in de vriezer..



Sterkte meis! (en Aliesje jij ook sterkte!)
Oooooh ik snap helemaal dat je baalt hoor. Jeetje ik zou gek worden als ik zo met mn ouders op de bank zou moeten zitten.

Sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
40+6 en nog niets, Zoals te verwachten viel. Ik ga nu aan de thee van Senna blaadjes, gevolgd door een liter bitter lemon, en een rondje om het blok

In ieder geval is mijn humeur beter dan gisteren!

Lets get that baby rollin'!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven