uitgekotst na 8 jaar relatie,,zoveelverdriet

22-08-2014 13:43 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag

Ik ben nieuw hier en hoop wat handvaten of lotgenoten te treffen die mij kunnen helpen>



Na een latrelatie van 8 jaar heeft mijn partner gezegd niet meer verder te willen.

Hij heeft ook een affaire van een half jaar opgebiecht en ben er werkelijk zo ziek van dat ik kilos afval en me radeloos voel.



Problemen hadden wij totaal niet..alleen hij zoekt iets wat hij bij mij niet kan vinden?? maar weet niet wat..onze sexuele relatie was uitzonderlijk goed te noemen.



Wij zijn beiden de 50 gepasseerd en hij gaat gewoon nu al verder terwijl de breuk nog maar 2 weken is.



Hij zegt dat ook letterlijk ''ik blijf niet om jou treuren het leven gaat door""



Hebben a die jaren dan niets betekent??



Ik hoor gewoon helemaal niets meer van hem..maar mocht ik behoefte hebben aan een sv dan kan ik komen??



Is dit man eigen zo mij uit hele leven wissen alsof ik nooit bestaan heb?



Hoe kom ik over mijn verdriet heen ik mis hem zo intens dat het lijkt alsof er een stukje in mij is doodgegaan?
Alle reacties Link kopieren
Als ik weet,,hoe leuk ik een man ook vindt. dat hij een vriendin heeft ..peins ik er niet over om mijn pijlen op hem te richten..tegenwoordig lijkt het of iedereen maar vreemd gaatl
Alle reacties Link kopieren
quote:juutje100 schreef op 27 augustus 2014 @ 19:39:

Als ik weet,,hoe leuk ik een man ook vindt. dat hij een vriendin heeft ..peins ik er niet over om mijn pijlen op hem te richten..tegenwoordig lijkt het of iedereen maar vreemd gaatlHier nog een, maar blijkbaar zijn er toch mensen die er een dubbele moraal op na houden...
Alle reacties Link kopieren
quote:juutje100 schreef op 27 augustus 2014 @ 19:13:

Mag ik hier ook jullie eerlijke mening over waarom zou een vrouw..die van mijn bestaan af weet ..ervoor kiezen om minnares te worden van mijn vriend??



ik ben dik de 50 gepasseerd hoor maar dat doe je toch niet??



Ik denk dat heel veel mensen hier zich precies hetzelfde afvragen over de seksvriend worden van je vreemdgaande ex: dat doe je toch niet??



Iemand hier (Bianca?) plaatste vandaag ergens een link over het stoppen van een moeilijke relatie. Misschien heb jij er ook iets aan: http://www.carolinefranss ... oeilijke-relatie-stoppen/

Lees ook even het commentaar eronder, over geweldige seks.





Pak je sociale leven weer op of zorg dat je er weer een creëert! Blokkeer je ex op alle mogelijke manieren. Misschien ben je in je hoofd nog wel maanden met bezig, maar ook dat zal slijten. Hoe langer je zijn speelballetje blijft, hoe langer dat slijten duurt.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Juultje, ik heb je een priveberichtje gestuurd. Misschien heb je er wat aan.
Alle reacties Link kopieren
o waar vind ik dat??

ik heb net meegeschreven op het topic ex met rust laten zag jou daar net ook..
Alle reacties Link kopieren
Bij priveberichten bij je account? Ik weet ook niet precies hoe het werkt
Alle reacties Link kopieren
Je kan het als het goed is vinden in je inbox, maar als het niet lukt. Ik had iets gestuurd in de trant van:



Dat we er misschien allebei wat aan hadden als we elkaar konden laten zien dat we alleen ook gelukkig kunnen zijn.



Op het andere forum reageer ik ook, en daarom leek een privebericht me handiger, omdat het anders zo heen en weer gepiel blijft .
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wat het probleem is juutje100. Ik denk dat jij je profiel hebt ingesteld dat je geen priveberichten kan ontvangen. Dat doet het account namelijk automatisch, en moet je zelf aanpassen.
quote:juutje100 schreef op 27 augustus 2014 @ 19:13:

Mag ik hier ook jullie eerlijke mening over waarom zou een vrouw..die van mijn bestaan af weet ..ervoor kiezen om minnares te worden van mijn vriend??



ik ben dik de 50 gepasseerd hoor maar dat doe je toch niet??Niet rottig bedoeld hoor, maar overweeg je dit nu zelf niet? Hij heeft een relatie met haar en wil zo nu en dan ook met jou van bil?
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor daar ga ik dan knockout in de buurtsuper..viel gewoon flauw..van de stress en de spanning..hoe genant pff...kreeg een glaasje water ..werd even meegenomen naar achter en toen ging t we weer ..kan het niet meer handelen...
Wat naar dat dat je overkomen is. Voel je niet bezwaard of gegeneerd. Geloof me ze hebben meer gezien dan dit.



Het is heel naar dat hij nu ook richting jou zijn ware gezicht heeft laten zien. Dat is heel pijnlijk, maar dus blijkbaar niet persoonlijk. Hij is zo tegen anderen.



Verbreek echt alle contact. Het ging al precies zoals hij het wilde en jij paste je steeds aan. Je wilt nu zelfs zijn sv blijven terwijl hij een ander heeft! Kom voor jezelf op!Slechte mensen gedragen zich slecht als je ze de ruimte geeft, als je het toelaat. Laat deze man niet langer toe in je leven.



Laat het jezelf wel toe dat je gek wordt van verdriet. Je moet er doorheen.



Ik heb jaren geleden eens uren lang jankend op de keukenvloer gezeten met heel veel wijn en maar zeggen tegen mezelf dat ik dan wel zijn bijvrouw wilde zijn. Na een tijdje wilde ik dit niet meer en heb ik mijn leven beetje bij beetje weer opgepakt. Ik ben heel blij dat ik mezelf niet heb laten kennen richting hem (niet dat hij twee vrouwen tegelijkertijd wilde, trouwens), maar ik wilde niet overkomen als de hysterische ex.



Veel sterkte.
anoniem_82873 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 13:10
Reden: typfouten
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven