Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Deze kleur is ook leuk DH



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, leuke jas van de hema!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een leuke jas van de Hema. Wel het doorgestikte wat niet zo in de smaak viel toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de blauwe van Hema voor dochter. Is in ´t echt, mooier dan op de foto.

Ik vind ´m echt hartstikke leuk.

Is alleen geen dikke jas, ik weet niet of deze voor de winter geschikt is. Meer een najaarsjas vind ik.



Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit vandaag binnen gekregen voor dochter van Ninni Vi, moet nog passen.







Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Houtje-touwtje had ik zelf ook al bedacht, maar ook geen passend exemplaar gevonden tot nu toe... Bij H&M had ik al gekeken, Hema is op dit moment chaos hier. Hmm... toch maar even op internet verder zoeken dus! En hopen op een mooie nazomer
Paste Nini Vi een beetje Gatti? Want op Facebook zag ik veel boze reacties staan dat de maten waren aangepast en dunne kindjes het nu niet meer passen. Terwijl het in eerste instantie bedoeld zou zijn voor de wat tengere kindjes.
Ik zag bij de hema ook langere jassen hangen. In donkerroze en donkergroen. Vond het mooie warme jassen.
Alle reacties Link kopieren
Oh zouden de maten echt zijn aangepast per deze winter. Ik had voor mijn dochtertje deze zomer al een jurkje dat ik niet heel smal vond vallen. Leuke aankopen trouwens Gatti, vind Ninni Vi wel leuk maar vaak de kleuren een beetje ouwelijk/ niet meisjesachtig. Deze zijn wel echt leuk!



Over facebook pagina's van merken gesproken. Ik klikt gisteren op een of andere manier door naar de Mim-pi facebook pagina en tjeminee zeg! Ik zat echt vol verbazing te lezen. "Dont forget to buy your daugthers winterjacket, they will sell out in 2 weeks" En als iemand dan replied met: "Ik vind ze leuk maar ik ga niet in augustus al een jas kopen". Dan zegt de Mim pi mevrouw "Ja je kan altijd nog een jas kopen die de halve school ook heeft en Mim pi jassen zijn voor moeders die iets bijzonders willen voor hun kind". Of iets dergelijks.

Dat is toch belachelijk?? Net als spelletjes: Foto's van 2 jurken uit de nieuwe collectie. Left or right, What is your girl wearing on the first day of school?

En hele volksstammen die erop reageren met foto van kind erbij....
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind (vond?) Mimpi altijd leuk en kocht het ook voor mijn dochtertje maar als dit de mensen zijn die erachter zitten, gedsie zeg.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
dubbel
tatlitatli wijzigde dit bericht op 27-08-2014 22:38
Reden: dubbel
% gewijzigd
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Oh echt vreselijk tatlitatli! Wat een arrogantie en neerbuigendheid, walchelijk. Het is dat ik geen facebook heb anders bracht ik haar even een bezoekje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja bijzonder he? Ik heb trouwens ook geen fb, maar kon er wel op. Misschien omdat mijn man nog was ingelogd...
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
De blauwe variant vond ik irl van de Hema ook het leukste voor een meisje.



@tatlitatli: gadverdamme wat een attitude zeg. Lijkt mij ook een bijzonder stupide marketingmedewerkster. Op die manier het halve land 'trashen' en het is gelijk een merk met een image waar bijvoorbeeld burberry en Gucci wanhopig vanaf proberen te komen als je begrijpt wat ik bedoel.



En sowieso, het gaat om kinderkleding for Christ sake
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Is al eerder iets geweest met de site van MimPi.

Schreef ze, in heel slecht Engels, over de kleding van de kideren van W.A. en Maxima dat ze beter Mim Pi aan hadden kunnen doen.

Is toen best wel een rel geweest, heel veel boze reacties. Later is 't bericht, uiteraard, verwijderd.

Ontzettend arrogant mens, is gewoon de eigenaresse.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Of 't goed past weet ik morgen pas Bubbelwijn. Maar voor mij hoeft 't niet perse zo strak en kort te zitten.

Las ook de meningen op F.B. maar ik ga ook geen kleding kopen die nu net aan passen en over 2 maanden al weer te klein zijn.



Ik vind 't ook wel een beetje eng hoor op F.B. van Br@nd en Ninni Vi. Al die vrouwen die 't over pittig hebben.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:Nouschi schreef op 27 augustus 2014 @ 22:39:

Oh echt vreselijk tatlitatli! Wat een arrogantie en neerbuigendheid, walchelijk. Het is dat ik geen facebook heb anders bracht ik haar even een bezoekje.Ik heb gereageerd met : Wat een bitch-opmerking van Mim-pi zeg. Ik wil best iets aparts, als het betaalbaar is. Dan kom ik niet bij jullie uit in ieder geval. En in die Mim-pi jassen loopt inmiddels ook het halve schoolplein, lekker apart. Ik geef mijn dochter gewoon liefde, ipv krampachtig apart doen dmv een jas.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is je reactie verwijderd DH
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Ze zullen zulke dingen ongetwijfeld verwijderen. Maar ik snap het echt niet, ze maken leuke vrolijke meisjeskleding daar passen zulke zure opmerkingen en ophitserij van moeders toch helemaal niet bij. Als het de eigenaresse is snap ik het nog minder, volgens mij moet die een lesje delegeren nemen en communicatie/social media overlaten aan mensen die er wat meer gevoel voor hebben.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie jouw opmerking niet DH. Inderdaad verwijdert want ik zie dat er twee reacties waren, maar krijg er slechts 1 te zien. En voor mij is het reden genoeg, naast wat andere vreemde opmerkingen op die pagina van het merk zelf, om het merk te boycotten (helaas heeft Mim-pi alleen meisjeskleding, dus veel impact zal het niet hebben...) (en waarom check ik de mimpi FB site )
Hij zal idd wel verwijderd zijn, sneue mensen daar. Ik post gewoon wat nieuws
Ik snap hem al. Mijn reactie was niet te zien, want ik vond hun site niet leuk. Is opgelost nu
...
anoniem_648f88ee5fb14 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 08:00
Reden: breng misschien mensen op een idee
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een droeftoeterij bij die Mimpi zeg. En helemaal eens met Lemoos: "

En sowieso, het gaat om kinderkleding for Christ sake" !!!!



Dat heb ik hier ook weleens trouwens dat ik sommigen er even aan wil herinneren dat het maar om kinderkleding gaat. Je moet het ook niet belangrijker maken dan het is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fred Mello valt klein en smal! Voor degene die het vroeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven