loodgieter in de zaal

27-08-2014 20:58 13 berichten
Gloeiende gloeiende.... mn afwasmachine is geloof ik weer naar zn grootje, het water loopt niet weg.

Zit me rot te zoeken naar een beetje goedkope loodgieter.

Tot nu toe alleen maar rond de 90 gevonden.

Godsallechristus wat is dat duur tegenwoordig.



Weet iemand toevallig 1 met normalere prijzen in regio 026?

Of heeft iemand de ultieme tip? Ik heb uiteraard al het een en ander losgehaald, maar verder heb ik er de ballen verstand van...

Grrrr.... why o why...
Hier hetzelfde gehad. Vinnetje draaide gewoon hier, filters waren schoon en leeg. Aan de onderkant gekeken, niks kunnen vinden. Afvoerslang gecontroleerd zat ook niet verstopt. En uiteindelijk na de zoveelste natte was, wat in vies water dus stond te draaien. Want de wasmachine pakt geen nieuw water aangezien er nog water instond... Een nieuwe gekocht. Was overigens een bosch die we hadden.
Das de pomp. Denk ik vrouw van loodgieter, maar niet in jouw regio.



Maar eh... Niet elke loodgieter heeft verstand van afwasmachines hoor... Heel ander vak.
Heb je al gecontroleerd of de vlotter vast zit? Onderin je wasmachine, aan de voorkant, zit een luikje. Daarachter zit waarschijnlijk ook een luikje met daarachter een ronddraaiend dingetje. Als daar bijv. een haarspeldje in zit, kan het niet meer ronddraaien en wordt het water niet weg gepompt.

Wel een teiltje en handdoeken in de buurt houden, want als je dat luikje open doet komt het water uit de machine.
Oh het betreft je vaatwasser? Dan weet ik het niet. Heb je al gegoogeld of het boekje gelezen?
Ik ga er echt niet aan zitten friemelen want ik heb er echt

de ballen verstand van...

Ben al uren aan het googlen.. maar allemaal errrug duur...
http://www.witgoedservice ... e/BOSCH-vaatwasser-Arnhem
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook

Hij pompte niet meer af.

En de dag daarna zou ik mijn verjaardag vieren met een huis vol.

Ik heb dus in laten komen voor 90 euro.

Had hem gezegd dat hij pas weg mocht als het gerepareerd was



Klusje was met 5 minuten klaar.

Ik had een stukje plastic wat dwars in de afvoer zat.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Een loodgieter repareert geen vaatwassers. Hier heb je een withoedreparateur voor nodig of een handig iemand. Heb je je vaatwasser al losgekoppeld en de afvoerslang goed doorgespoeld in de douche oid? Meestal zit er gewoon wat verstopt.
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat het labyrint verstopt zit, dan blijft een vlottertje soms hangen en dan pompt hij geen water meer weg, dat blijft dan onder in je vaatwasser staan. Labyrint zit aan de zijkant van je vaatwasser. Op internet staat wel hoe dit moet, tenminste als je het aandurft.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Pimpelmees: je bent geweldig!!

Dacht al dat het niet per se loodgieters werk was, maar ik wist het niet... heb echt de ballen verstand van klussen...



Bedankt allemaal!
fijn dat ik iemand blij heb kunnen maken vandaag.



En nou volgende keer niet die witgoedman bellen als je kraan lekt hè...
jawel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven