Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
quote:missmisery schreef op 28 augustus 2014 @ 01:02:

Ik snap er niks van, maar vooralsnog denk ik niet dat het een gezonde relatie is. Maar denk ook dat dingen verbieden kan uitwerken in een "iedereen is tegen ons situatie" ook niet echt prettig.Hoe kan dit ooit (met dit leeftijdsverschil) wel een gezonde relatie zijn? Verbieden kan uitwerken in een "iedereen is tegen ons situatie", maar het toestaan kan nog veel meer kapot maken.
Eerste reactie...gatverdam,mmeeeeeee
Ik denk dat ik hi8er niks van geloof...2e reactie
Alle reacties Link kopieren
In Noorwegen kan alles!!!
quote:fairy1 schreef op 27 augustus 2014 @ 23:10:

Ja daag. Geloof er niks van. Welke ouder vindt het ok dat haar/zijn 14 jarige dochter een "relatie" heeft? Dat heet verkering als je 14 bent. Of het is aan, en meestal snel weer uit, met een jongen die even oud is of een jaartje ouder.

Een kerel van 40, 30 of 20 heeft niks te zoeken bij een meisje van 14. Dat weet je vriendin toch ook wel, of is ze niet helemaal?Dat vraag ik mij ook af. Als die moeder echt een 'relatie' gedoogd van haar 14-jarige dochter met überhaupt een volwassen vent, of deze nou 20, 40 of 60 is moet ze meteen uit de ouderlijke macht ontzet worden. Dat is nl. verwaarlozing, pure kindermishandeling. Dat meisje moet beschermd worden tegen dit soort figuren en als haar moeder dat niet kan of wil, dan maar een ander weldenkend volwassene.
Snap niet dat ze dit niet verboden hebben. Er zijn natuurlijk grenzen wat zo'n kind kan flikken terwijl ze nog thuis woont. Verder zou ik gelijk de telefoon hebben gepakt om de laatste roddels over die pedo aan m'n vriendin te vertellen. Snap niet dat je dat niet hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 28 augustus 2014 @ 00:05:

[...]



Aanvulling: het probleem is dat als iedereen meteen naar de politie holt, het risico groot is dat het meisje alleen maar leert dat ze voortaan niet meer eerlijk moet zijn over haar eventuele relaties. Want voor je het weet wordt je vriend opgepakt.



Ik geloof meer in praten en de dochter ervan overtuigen dat het geen goed idee is. In elk geval als eerste stap. Dan kan je daarna altijd nog na gaan denken over aangifte e.d.



Je hoeft niet altijd de betse vriend van je kind te zijn. Soms moet je gewoon handelen. Als de man 20 is, dan is een gesprek met dochter van 14 prima op zijn plaats. Maar bij 40 vervalt dat 'eerst een gesprek' meteen.



Dan geef ik hem eerst aan, en ga ik haar daarna uitleggen met behulp van een psycholoog waarom een veertig jarige man echt niet kan. Want een meisje die zich laat inpalmen door een oude man heeft een psycholoog nodig. Die 'mist' iets in haar leven. Dat wil niet zeggen dat ik boos ga zijn op dochter, dat ze straf krijgt of wat dan ook. Maar dat ze gewoon professionele hulp nodig heeft.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Mij is trouwens ook wel eens iets zwaar verboden op die leeftijd hoor. Ik ben daar echt niet 'stiekem' door geworden naar mijn ouders. Sterker nog, toen ik een paar jaar ouder was en echt zelfstandig KON nadenken over oorzaak/gevolg (moeilijk als je 14 bent) heb ik ze nog niet niet op mijn knieen bedankt voor hun beslissing.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:blijfgewoonbianca schreef op woensdag 27 augustus 2014 23:03 Dus 40 vindt ze wel oké, maar 55 gaat misschien net te ver?



Hoe on/zwakzinnig moet je zijn om het te accepteren dat je 14 jarige dochter een relatie heeft met een volwassen vent? Dit
quote:sascha- schreef op woensdag 27 augustus 2014 23:06 Dat snap ik ook niet.. Hij is van de kerk dus zou het wel goed wezen (haar woorden)Nou, inderdaad, dan zit het wel snor....
Jullie moeten je niet zo de kast op laten jagen. Met dat kat-van-de-buren-verhaal kwam ze ook niet meer terug (zie opmerking 3 pagina's terug).
quote:Suze02 schreef op 28 augustus 2014 @ 00:08:

Gooit iemand even een loep op Sas. Wat heeft ze verder voor topics?Had ik al gedaan, maar typ in onzichtbare inkt geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Dat maakt toch niet uit dat de TO niet meer komt? Niemand heeft het nog tegen haar, er is inmiddels een interne discussie ontstaan over het onderwerp.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Haar reactie in ander topic over relaties:quote:sascha- schreef op 26 augustus 2014 @ 07:49:

[...]

Wat maakt leeftijd uit?
Weet "dochter van vriendin" ook dat haar lieve vriendje strafbaar is?
Alle reacties Link kopieren
Zou een kind van 14 al nadenken over al dan niet strafbaar?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kuzu schreef op 28 augustus 2014 @ 04:22:

In Noorwegen kan alles!!!+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Een trol, hoe verzint ze het.
Alle reacties Link kopieren
Wouw, wat een bericht zeg. Je dochter van 14 met een man van 40/55!? No way dat ik dat van mijn kind zou pikken!
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-08-2014 13:36
Reden: verwijderd ivm kwetsend en trollhunten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:zeeuwsknoopje schreef op 27 augustus 2014 @ 23:08:

Hij is van de kerk?

Ehm ja, die komen zo goed in het nieuws de afgelopen jaren -.-Misschien is hij protestants
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar w*f?! Jij vraagt om advies hier?! Kun je zelf niet bedenken dat dit alle perken te buiten gaat? Ik zou geen moment twijfelen en die gast aangeven!! En de vader? Die pikt dit alles? Omdat hij van de kerk is? Als ik erachter zou komen dat zo'n viezerik wat uitspookt met mijn dochter van 14, heeft hij een serieus groot probleem!



Ik geloof dit gewoon niet.. Dit is weer te bizar voor woorden!
I'm not going to shoot my own shadow ;P
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aangifte doen van pedofilie. Dat die moeder de relatie accepteert!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Op wat voor geestelijk niveau zit een vent van 55 die een relatie wil met een meisje van 14 ? Vast niet voor de goede gesprekken op niveau...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven