Entertainment alle pijlers

Ik zoek een liedje!

28-08-2014 10:52 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een liedje maar ik heb zo weinig aanknopingspunten dat Google geen bal helpt.

Dit weet ik ervan

- het wordt tegenwoordig weleens op 3fm gedraaid en ook weleens waar ik uit ga, het is dus denk ik een nieuw/recent nummer;

- het is een vrouw die zingt, in de eerste instantie rustig maar daarna klinkt het vrij hysterisch;

- Ik geloof dat er continu één zin wordt herhaald. Ik wil zeggen dat het iets met 'I can't wait' is, maar eigenlijk heb ik geen flauw idee.



Allemaal lekker supervaag dus, maar wie weet zit de grootste fan van deze dame hier op Viva en herkent het gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kun je bij Google ook op delen van de song tekst googelen.



Misschien is dat het proberen waard?
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar aangezien ik niet verder kom dan 'I can't wait' en dat eigenlijk ook niet zeker weet, schiet ik daar niets mee op. Die zin zit in elk liedje ongeveer ;)
Don 't wait van Mapei?
Wat voor stijl is het?

Ik moet zelf aan Bang Bang denken, nogal hysterisch nummer.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet Mapei, wel fijn nummer overigens
Alle reacties Link kopieren
haha Bang Bang is idd vrij hysterisch maar dat is 'm niet.

Het is een hele aparte stijl, qua muziek volgens mij vrij minimalistisch maar haar stem is heel bijzonder. Het wordt met uitgaan gedraaid laat op de avond en dan op beetje hipster-muziek avonden.
Grote gok, maar zou het iets van Lana Delrey kunnen zijn?
Hmmm lastig!



Cut your teeth? En dan de Kygo mix?
Komt alleen niet iets van wait in voor.
Als je trouwens ongeveer het tijdstip weet dat het werd gedraaid op 3fm, kan je het terugzoeken. Ze zetten hun speel geschiedenis op de site.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even wat Lana Del Rey geluisterd maar denk het niet... en Cut your Teeth is het ook niet.



Ik heb een onmogelijke opgave voorgelegd, I know...

Het is zo lastig te beschrijven, maar ze zingt de hele tijd een zin echt heel hysterisch, of alsof haar stem steeds verschiet naar hoog/laag.

Dat 'can't wait' weet ik dus niet eens zeker. Ik ben echt niet handig bezig.
quote:n93 schreef op 28 augustus 2014 @ 11:16:

Als je trouwens ongeveer het tijdstip weet dat het werd gedraaid op 3fm, kan je het terugzoeken. Ze zetten hun speel geschiedenis op de site.





Dit is een goede tip!

Of je vraagt het als je uit bent even op het moment dat het gedraaid wordt.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal goede tips inderdaad! Weet nu even niet meer wanneer het op 3fm was, ik hoop gewoon dat ze 't snel weereens draaien. Vond 't namelijk een heel vet nummer!
Chandelier van Sia? Rustig begin, typische stem.
Alle reacties Link kopieren
Is het deze?

http://youtu.be/SYM-RJwSGQ8
kovacs met my love? Wordt veel gedraaid op 3fm en begint rustig. I can't wait zit er volgens mij niet in
Alle reacties Link kopieren
One less problem without you, ook vrij hysterisch
Alle reacties Link kopieren
Kiesza - hideway?
Alle reacties Link kopieren
Nee, allemaal niet... Vind ze overigens allemaal wel tof. Het is qua muziek wel net zo minimalistisch als bijv. hippie sabotage en kovacs! Maar haar stem gaat op een gegeven moment helemaal los.
London Gramar?
Alle reacties Link kopieren
Tove lo, high all the time?
Alle reacties Link kopieren
http://www.top40.nl/lilly ... -robin-schulz-remix_24973
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Nee... maar die van Lilly Wood & the Prick vind ik ook heel vet en het kán zijn dat ik de tekst daar deels mee door de war haal.

Maaar daar hebben we dus ook weer geen ruk aan, haha.

Toch wel bedankt voor alle andere titels, lekker muziekjes luisteren is nooit weg
Alle reacties Link kopieren
Bel of app naar Dokter Pop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven