Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
@lionlily ja vooral omdat we op vakantie zijn gedurende deze wachtperiode haha

Zit alleen te twijfelen, of ik een test mee op vakantie zal nemen..
Alle reacties Link kopieren
Niet doen, hoor, laury, ga nou maar lekker op vakantie. Testen kun je ook als je terug bent, dat verandert niets aan de uitslag. Misschien juist wel heerlijk rustig als je niet kunt gaan testen?
@lionlily ja je hebt gelijk.. als ik zwanger ben dan is dat nog steeds zo hopelijk als ik terug kom.van vakantie en als ik ga bloedden tja dan weet ik helaas genoeg !
Alle reacties Link kopieren
Daar ga ik ook van uit, Laury! Lekker vakantie houden



Hier is vannacht mijn menstruatie doorgekomen. Ik werd wakker van de pijn en heb uren wakker gelegen, nu aardig gebroken

Vroeger had ik verschrikkelijk pijnlijke menstruaties en daar lijk ik weer naar terug te gaan zonder anticonceptie. Ik zit al 20 jaar aan verschillende anticonceptie en nu begint blijkbaar de hormonenstorm weer door te breken. Ik vind het dubbel pijnlijk



We gaan er maar weer voor. Op naar ronde 18.
Alle reacties Link kopieren
Lionlily, heel veel succes voor de volgende ronde, meid!

Ik wil ook graag zwwanger worden. Rond de 27e werd ik in juli ongesteld en twee weken later had ik spontaan wat bloed, huisarts noemde dat innestelingsbloeding en vandaag werd ik op de wc verrast met wat bloed, maar echt raar kleurtje, heel weinig, rood-oranje-zalmachtig... Wat is t? Ga ik ongesteld worden? Kan ik nu een zwangerschapstest doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je rond je nieuwe nod zit, kun je een test doen, mussk. Hoe lang is jouw cyclus? Of ben je die nog aan het uitzoeken?
@ lionlilly & missitalica: wat naar voor jullie allebei!



(Ik voel me bijna schuldig, ik had zo het voorgevoel dat het bij ons nog wel even zou duren, en nu is het zo snel gelukt... Het is zo niet eerlijk eigenlijk...)



Ik blijf met jullie meelezen hoor, en hoop op snel positief nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Knuffel voor jou lionlily!! Balen!! Klote zeg, na zoveel rondes!!



Ik ben ook bang dat het snel doorbreekt, vannacht opvliegers en vanochtend weer flink pukkeltjes.. Dat zijn mijn voorbodes van m'n menstruatie...
Alle reacties Link kopieren
En Laury, ik merkte dat ik er op vakantie zoveel minder mee bezig was!! Dat was echt heeeeeeel fijn! Mocht je nou echt heel graag willen testen, is daar ergens vast ook een apotheek toch? Maar dat is weer wat verder dan dat er een test in je koffer zit!
Alle reacties Link kopieren
Thanks, bloes, ik hoop het ook



Marijntje, ik hoop niet dat je ongesteld wordt, jij bent ook al een tijd bezig met zwanger worden toch?
Alle reacties Link kopieren
@ lionlily balen! Hier nog steeds geen duiveltjes te bekennen....



Hoop ook omdat ik nu duidelijkheid heb wat minder moe wordt en me buik minder opgeblazen voelt... Anders meld ik me weer bij de huisarts.



@bloes niet schuldig voelen! Ben super blij voor je.



@laury ik zo ook geen test meenemen kijken wat t gaat doen



Martijntje 22 wanneer was/is jou nod?
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies, lees nu weer vaak mee. Wat is het moeilijk om niet ongeduldig te zijn.



@lionlily, wat balen meid!! That sucks. Inderdaad, op naar de volgende ronde.



@marijn, ik begin hier ook meer pukkels te krijgen. Zo irritant. Nooit echt last van gehad. Maar sinds mk wel. Hoop niet dat dat een teken is.



Hier nog 8 dagen wachten. 4 sept is nod. Ik krijg die dag ook te horen wat er met mijn team op het werk gaat gebeuren en of we mogen blijven. Dus afleiding genoeg.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
@ Lionlily, wat ontzettend jammer dat het alsnog doorgezet is. En dat je ook nog zo'n last hebt ook. Dubbel zo vervelend! Ik ga heel erg voor je duimen dat ronde 18 het wordt voor jullie... Jij gaat dus een dezer dagen ook weer aan de sushi en wijn



@ Laury, ik zou geen test meenemen denk ik... lekker even alles loslaten op vakantie en je verandert idd niets aan de uitslag.



Wij gaan er vanaf vandaag weer tegenaan. Ongesteldheid is verdwenen...

Ik heb vorige week een tweede gesprek gehad bij een heel leuk bedrijf. Vandaag hoor ik de uitslag, we waren met zn 2en over, dus erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ook ik lees al een tijdje mee met jullie spannende twee weken en kan mij zeker vinden in de gevoelens die jullie hebben rondom deze weken.

Mijn man en ik proberen al een jaar zwanger te worden, zonder enig resultaat tot nu toe.

Ik was vorige week ongesteld, voor die tijd had ik echt behoorlijke buikpijn en was ik erg misselijk. Tijdens ongi niet en nu heb ik weer de klachten als voor de ongi. Heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Fijn om hier dingen met elkaar te delen!
Hoi allemaal,



Mijn man en ik zijn aan het proberen voor een tweede kindje. Hopen natuurlijk dat dit snel lukt...Momenteel wacht ik op mijn menstruatie en als mijn cyclus net zo is als de vorige keer zou ik nu zo'n 3 dagen overtijd moeten zijn. Alle testen zijn echter negatief. Rond mijn eisprong (vermoed ik) heb ik een rood stuk slijm verloren (sorry voor het onsmakelijke..) en de dagen er na ook wat rood/bruin door mijn afscheiding. Ook had ik een week later last van pijnlijke borsten. Dit alles is nu echter weg en de testen zijn negatief. Iemand die dit herkent? Hoe ervaren jullie de ovulatietesten? We zijn nog niet heel erg lang bezig en willen het liever niet 'moeten' op een bepaalde dag. Snap dat als je al erg lang bezig bent je er dan anders naar kijkt..en moet je dan elke dag je temperatuur opmeten of hoe werkt dit?



Grroetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:lionlily schreef op 27 augustus 2014 @ 08:28:

Als je rond je nieuwe nod zit, kun je een test doen, mussk. Hoe lang is jouw cyclus? Of ben je die nog aan het uitzoeken?



ik ben elke maand ongesteld, maar weet niet hoe lang mn cyclus is, vanmiddag spreek ik mn huisarts, ik heb vanmorgen maar inderdaad gevraagd of ik n zwangerschapstest kan doen, want dan weet ik t tenminste!



Ik hoop echt dat t voor ons allemaal hier lukt, t is zo spannend!
Alle reacties Link kopieren
Spannend musk! Laat je weten hoe het bij de huisarts was?
Alle reacties Link kopieren
quote:mussk schreef op 27 augustus 2014 @ 13:11:

[...]





ik ben elke maand ongesteld, maar weet niet hoe lang mn cyclus is, vanmiddag spreek ik mn huisarts, ik heb vanmorgen maar inderdaad gevraagd of ik n zwangerschapstest kan doen, want dan weet ik t tenminste!



Ik hoop echt dat t voor ons allemaal hier lukt, t is zo spannend!Maar als je elke maand ongesteld wordt, kun je je cyclus toch berekenen? Of ben je heel onregelmatig?
Heujj ben ik weer op naar ronde geen idee ergste menstruatie is voorbij en vandaag begonnen met de 2e ronde clomid. Voorlopig nog geen wachtbankje maar wou toch even melden dat ik mee blijf lezen en aan jullie denk! Ik heb meestal een late eisprong dus ik zal me over een kleine 2 weekjes weer melden denk ik



succes voor de meiden die wachten! Ik gun het iedereen zo! Niemand wilt net als ik al 2,5 jaar wachten bah!
Alle reacties Link kopieren
Ah mijo, sterkte meid. Je geduld wordt zwaar op de proef gesteld!



@lilly, spannend! Hoe ist gegaan? You got the job?



@arice, wat vervelend dat het al een jaartje duurt. ik heb dat niet gehad. Ik had vooral zware buikkrampen tijdens en mn vorige ongi.



Nu voel ik het rommelen mn onderbuik. Vandaag wel een wijntje en een paar sushi gegeten. Maar ben wel ongeduldig! Nog een weekje wachten..
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Ook ik zit op het wachtbankje. Schreef eerst mee in een "zwanger worden vanaf" topic, maar vind dit denk ik toch iets fijner...



Ik heb altijd een onregelmatige cyclus, maar over het algemeen wel altijd een korte. De laatste was 24 dagen.



Wij wilden vanaf september actief proberen om een kindje te krijgen, maar hebben dit iets vervroegd. Onder het motto van een generale repetitie, want ik was er zeker van dat ik afgelopen zondag toch echt ongesteld moest worden. Alleen is dat nog steeds niet gebeurd! Laatste keer dat ik ongesteld werd was op 25 juli, dus nu een cyclus van ong. 33 dagen.



Mijn eerste reactie was: het zal toch niet?? Maar we zouden er allebei zo blij mee zijn Dus nu maar afwachten...



Weet iemand vanaf wanneer we dan kunnen testen? NOD-dag gaat niet helemaal op, omdat die eigenlijk eerder zou zijn dan onze "generale"...



Voor alle dames die nu al kunnen testen: spannend hoor, succes!! Erg leuk om mee te lezen en plaatsvervangende spanning te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, ik kon het niet laten, een dag voor m'n NOD een test gedaan... Niks..

Ga er maar vanuit dat ik dan morgen ongesteld wordt..

Klotezooi.. Sorry hoor, baal zo enorm!!

Net als mijo al zo lang bezig.. Ik vraag me dan echt af of het ooit gaat lukken...

Ik heb nog 2 rondes clomid die ik mag doen en daarna gaan we met de arts verder kijken... Hoop zo dat dat niet nodig zal zijn...



Sorry voor de egopost...
Marijntje ik begrijp je helemaal!

Ben je al lang met clomid bezig? Heb jij veel bijwerkingen?



Ik heb eerst gonal f injecties gehad, het is bij mij beetje omgekeerde wereld haha, meeste beginnen met clomid
Alle reacties Link kopieren
Ah, balen, marijntje , maar goed, je bent nog niet ongesteld dus er kan nog van alles gebeuren. Ik hoop het voor je. Die vragen 'waarom', 'gaat het wel lukken' kan ik me voorstellen, die heb ik zelf ook regelmatig, het voelt ook heel moeilijk en soms oneerlijk. Iedereen hier gunt het jou en de andere meiden ontzettend. Iedereen die een kinderwens heeft, zou hem in vervulling moeten zien gaan.
Alle reacties Link kopieren
@ oreos, Ik heb gewoon niets gehoord! Het is al een lang sollicitatie traject geweest. Ze weten de spanning wel op te voeren zo Ik heb net gebeld, maar die persoon is er vanmorgen niet. Op een gegeven moment wil je ook weten waar je aan toe bent

Spannend he die week... ik ben echt nog een groentje op dit gebied haha, maar vorige x voelde ik van alles. Hopelijk kan ik het de komende rondes wat meer loslaten.. Ik probeer me er gewoon op in te stellen dat het een half jaar tot een jaar zeker duurt.



Voor iedereen die al een tijdje bezig is Als je maar gewoon wist dat het goed zou komen he...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven