Dochter van vriendin

27-08-2014 23:00 192 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft een straatverbod
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 27 augustus 2014 @ 23:00:

Zei is 14 en haar nieuwe vriend is 40... Vriendin vind het niet leuk natuurlijk.. Maar accepteerd haar relatie. Voor mij hierdoor volledig gediskwalificeerd als moeder. Aangifte doen tegen die man natuurlijk! Dit is seksueel misbruik! (ja, ook als het met instemming van dochter is)
Alle reacties Link kopieren
quote:patchouli_ schreef op 27 augustus 2014 @ 23:07:

En anders geef jij hem aan. Die man is strafbaar. Terecht.Aangifte doen. Dan maar vriendschap over. Iemand moet dat meisje beschermen. Wat een k*tmoeder zeg.
Alle reacties Link kopieren
TO, 40 of 55 maakt geen verschil. Je schrijft trouwens over die moeder en 'haar partner'. Hoe zit het met de vader van het meisje? Weet die dat dit speelt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 27 augustus 2014 @ 23:51:

Wat is er strafbaar aan een relatie tussen een 14 jarig meisje en een 40 jarige man ?

Zo lang er geen seks aan te pas komt is hier volgens mij erg weinig tegen te doen en is het zeker niet strafbaar.Doe even normaal zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me zelden zo boos gemaakt als over dit topic. TO, doe iets!

Nogmaals: dit is seksueel misbruik!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 28 augustus 2014 @ 10:31:

Ik heb me zelden zo boos gemaakt als over dit topic. TO, doe iets!

Nogmaals: dit is seksueel misbruik!!!Waar heb jij gelezen dat er sprake is van seks ? Ik ben het nergens tegen gekomen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hm,TO reageert inderdaad niet veel, maar een trol is ze daardoor nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik niet meer gereageerd hebt, er is veel gebeurt gisteren en vanochtend.



Up-date :



Gisteravond na er lezen van deze reacties zijn partner en ik terug naar vriendin gereden. Hebben veel gepraat er over, partner had zijn verhaal gedaan dat hij gescheiden en 55 etc.



Dochter hebben we opgebeld of ze naar huis wou komen met haar 'vriend' om te praten. Helaas durfde hij niet langs te komen en zijn wij er zelf naar toe gegaan. Heftige discussie en gesprek gehad. Heb partner in bedwang moeten houden.



We hebben vanochtend aangifte gedaan, samen met vriendin en dochter was mee.

Haar 'ex' vriend werd 'opgehaald' door de politie.

Hij zit nu op het bureau. Voor de rest weten wij nog niks, hou jullie op de hoogte!
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Ga nu richting werk, hou jullie op de hoogte..
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:lila01 schreef op 28 augustus 2014 @ 10:28:

TO, 40 of 55 maakt geen verschil. Je schrijft trouwens over die moeder en 'haar partner'. Hoe zit het met de vader van het meisje? Weet die dat dit speelt?



Dat weet ik niet, haar man zit in het buitenland vanwege werk..

Hij is er nu wel van op de hoogte, ze hebben net met hem geskypte
Iedereen is mooi
Heel bijzonder verhaal en bijzonder dat een forum er voor kan zorgen dat de vriendin en ouders nu ineens wel inzien dat dit totaal niet kan en er nu wel stappen ondernomen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 28 augustus 2014 @ 10:41:

[...]





Waar heb jij gelezen dat er sprake is van seks ? Ik ben het nergens tegen gekomen.Nee , hij leest elke avond een sprookjesboek aan haar voor, nou goed..
Wat een vreemd verhaal. Als het waar is ben ik blij dat er nu actie is ondernomen. Maar To heeft jouw vriendin nu door hoe bizar dit is?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof er echt helemaal geen reet meer van nu.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Dat gaat wel heel snel ineens. Ook al opgehaald door de politie.
Alle reacties Link kopieren
Is het koud in Noorwegen this time of year?
Smell the flowers while you can....
Van mij zouden ze moeders ook wel ff na mogen kijken... Welke moeder vindt het nou goed dat haar 14 jarige dochter een relatie heeft met een vent van (toen nog) 40, kom op zeg!.

Als dit allemaal waar is dan hoop ik dat er toch ook even een flink praatje met moeders gemaakt gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:sascha- schreef op 28 augustus 2014 @ 11:41:





Dochter hebben we opgebeld of ze naar huis wou komen met haar 'vriend' om te praten.Waar zat dochter dan zo laat nog?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Goh, dus jullie zijn de hele nacht op pad geweest?

Allebei vakantie; jij en je man?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dochter zat bij hem thuis, nee wij hebben geen vakantie meer helaas, vriendin zat gisternacht al op het politie bureau, is inderdaad vrij snel gegaan. Maar er word waarschijnlijk geen actie ondernomen.
Iedereen is mooi
Alle reacties Link kopieren
Toch maar goed dat TO dit topic gestart is, anders had de moeder van dit meiske het nog steeds ''normaal'' gevonden...hoe bizar!
Alle reacties Link kopieren
Wat hebben we toch een doortastend en efficient politekorps in Nederland!
quote:sascha- schreef op 28 augustus 2014 @ 12:23:

Dochter zat bij hem thuis, nee wij hebben geen vakantie meer helaas, vriendin zat gisternacht al op het politie bureau, is inderdaad vrij snel gegaan. Maar er word waarschijnlijk geen actie ondernomen.



Gisternacht? Ik ben het spoor ff bijster nu hoor.

Er was toch al actie ondernomen, hij was al opgehaald?
Had je nou ook maar zo doortastend gehandeld met die kat. Hoe is het eigenlijk daarmee? Zijn de buren al thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven