Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw internationaal 2013

31-08-2013 15:56 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vijf geëmigreerde Nederlandse boeren stellen zich zondag 8 september (20.20 uur, Nederland 1) in het KRO-programma Boer zoekt Vrouw Internationaal voor aan de kijker. Hiermee hopen ze dat een lang gekoesterde wens in vervulling gaat: het vinden van een Nederlandse liefde. Van het Poolse platteland tot de Canadese Rockies en van een Amerikaanse ranch tot de Keniaanse bloemenvelden.



Yvon Jaspers: "Het is een heel bijzondere ervaring de wereld over te reizen om deze boeren te ontmoeten. Zij zijn nog meer dan de boeren in Nederland enorm op zichzelf aangewezen. Ze moeten hun bedrijf draaiende houden, de taal leren en zich de gewoontes van het land eigen maken. Het verlangen naar een Nederlandse geliefde is groot. Maar ik begrijp dat het vinden van een liefde lastig is en dus kom ik niet voor niks!”



De vijf boeren die zondag 8 september worden voorgesteld, worden de gehele serie gevolgd. Ze ontmoeten de briefschrijfsters/schrijvers tijdens een speeddate, gaan op dagdate en vervolgens gaan de vrouwen/mannen van hun keuze mee naar de boerderij in het buitenland. Hier maken de logeerdates kennis met hun boer en het boerenleven ver van huis.



Het vervolg van Boer zoekt Vrouw Internationaal is vanaf 8 december te zien bij de KRO op Nederland 1.



Wat een vals verhaaltje idd.



Wel echt een sappige roddel, dat dan weer wel.
Wat een verhaal op die site. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap, een huwelijk afgeblazen. Sensatiezucht.



Ik hoop stiekem dat het niet waar is. Zou jammer zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dana schreef op 07 augustus 2014 @ 22:51:

Het is wel een raar, kwaadaardig roddelverhaal trouwens, waar dit nieuws blijkbaar op gebaseerd is. Via Google kom ik bij een verwijzing naar Privé, met een kwaadsprekende kennis als anonieme bron.Mss een boze ex? Ik zag het op televisier.nl
--
Alle reacties Link kopieren
Hm, vreemd. Ik heb de Privé van deze week net doorgebladerd (jaja, op dit nachtelijke uur) en kan niets vinden hierover. Hoop ook dat het niet waar is. Maar waar rook is...
Alle reacties Link kopieren
Hmmm, ik vind dit verhaaltje wel erg soapserie. Vraag me af of er ook maar iets van waar is
Op 7 september begint het nieuwe seizoen, niet internationaal deze keer!
Leuk!
http://www.welingelichtek ... in-zijn-eigen-wereld.html



Wat triest!
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 13 februari 2017 @ 18:59:

http://www.welingelichtek ... in-zijn-eigen-wereld.html



Wat triest!Het topic is dik 2 kaar oud..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven