Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
I is ook niet meer op FB , tenminste ze heeft haar pagina gedeactiveerd.

Er is wel een nieuwe FB pagina ipv kritisch



https://www.facebook.com/ ... ntmaskerd/681821345244926
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het Pella81

Ik heb mij maar even aangemeld op dat Forum,

Onder dezelfde naam als hier



Misschien word ik nog wat wijzer? Want het word als maar vager en vager deze Zaak
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Alle reacties Link kopieren
Nu ook al verhalen over Yab Yum , Ze was te zien in de week van willibrord?, natuurlijk is daar geen bewijs van



" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik moest opeens aan de zaak I/H denken, dus kwam even lezen.

Begrijp ik het nog goed?

Geen fbpagina's meer.

I verhuisd uit O.

Nieuw forum met la info over I jaar jeugd. Ze zat dus een jaar in jeugddetentie vanwege diefstal?

Ze was ooit in Klokhuis. Waar ging dat over?

En ze werkte in YabYum?

En waarom was ze bij De Week Van Willibrord?



Hebben jullie linkjes of misschien meer toelichting?

Of iemand die het van dichtbij volgt die het even goed kan samenvatten?

Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig nu.



Heeft I zelf he-le-maal niets meer van zich laten horen sinds pak 'm beet 2 weken?



Of heb ik nu te veel gemist?
Alle reacties Link kopieren
De week van willibrord was in de Yab Yum en zij schijnt Met nadruk op schijnt, In die uitzending gezeten te hebben. (niemand schijnt dat bewijs te kunnen leveren dus noem ik dat een gerucht)



Klokhuis was de reportage van het Poortje over jeugddetentie met haar in beeld.



Ze is uit het huis gezet heb ik begrepen, En is dat ontruimt en woont ze nu bij haar nieuwe vriend in.



en ja er is een heus forum, Omdat Facebook of alle pagina;s heeft verwijderd of dat dreigde te doen.



I haar Facebook is weg of op non actief , Maar ja voor hoe lang, Ik heb ook al enkele weken niets gevolgd en weet even veel als jou Nightsky
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Goh, nieuwe vriend ook al weer.

Was dat die knakker van dat boottochtje met NdesB (met dat reepje stof rond haar billen) & co, ene Ivo, of is t weer n ander?

En waarom huis uitgezet/ontruimd? Op basis van ??
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij een ene Willem ben een week op vakantie geweest heb dus ook een aantal dingen gemist ben nog aan bij lezen..
Rechtzaak vandaag ging niet zo goed voor Irme, Irme en Irme ( ze zijn alle drie aan het woord geweest ) Het is absoluut wachten op een uitspraak, dat kan altijd iets anders uitpakken dan hoe het gegaan is, maar zowel rechter als BJZ staan lijnrecht tegenover Irme.

Irme is nogmaals gewezen op het feit dat ze zich moet houden aan regels opgelegd door BJZ en de daaraan gestelde voorwaarden. Het nu niet meer hebben van een eigen huis etc zijn allemaal stappen terug ipv vooruit. Ook het persoonlijkheidsonderzoek moet in samenwerking gaan met BJZ en niet de 'afhankelijke' rapporten waarmee Irme vandaag kwam ( Inmmiddels heeft ook 1 van deze personen zich teruggetrokken in de rechtzaak ) Met andere woorden, Hansje blijft waar hij zit. Omgang met vader dient opgestart te worden en Irme haar bezoekrecht per week ( 2u/p week ) wordt niet verruimd...
Alle reacties Link kopieren
En Sven S (anti-jeugdzorg Darkhorse) heeft zijn handen van de zaak afgetrokken, omdat er 'geen sprake meer was van een constructieve samenwerking'. Nou prima, want zijn bijdrage was ook niet bepaald constructief, hij praatte Irme naar de lippen en deed er zelf nog een schepje bovenop.
.
Alle reacties Link kopieren
Verder lees ik dat de psycholoog die Irme onderzocht zou hebben zich ook heeft teruggetrokken:



Quote:

hij heeft vannacht via de mail laten weten aan de rechtbank dat hij niets meer met Mvr vd H te maken wilde hebben en hij zijn advocaat zou raadplegen over een evt aanklacht tegen haar
.
Wat een vaag verhaal. Ik ben blij dat ik de meeste tijd vergeet dat het bestaat. Maar is I nu zelf nog actief? Op dat forum blijft blijkbaar hoe dan ook "informatie" naar buiten komen door weet ik veel wie.



Dat verhaal met de jeugddetentie is wel erg sneu en bewijst ook dat ze inderdaad een lastig verleden heeft en waarschijnlijk hulp nodig heeft. Heel naar dat het haar nooit gelukt is de juiste hulp te krijgen/accepteren en daar is nu ook haar zoon helaas de dupe van. Als ze zich in het echte leven net zo opstelt als online of maar de helft zo heftig, begrijp ik wel waarom dat niet gemakkelijk gaat en hoop ik voor haar en haar zoon het allerbeste. Ik hoop echt dat ze nu hulp accepteert. Heeft iemand ooit nog iets gehoord over het FACT team?
Alle reacties Link kopieren
Nee niks over Fact.

Wel over ene MH (weet geen hele naam), die heeft het filmpje in de auto en het opvanghuis gemaakt en schijnt een oude vriend van I te zijn (al sinds de jeugddetentie). Hij zou een heel dubieuze rol spelen in het hele verhaal en een gevaarlijk figuur zijn (met rijke ouders).

Op fb is irme voor zover ik weet niet meer actief, de link naar haar blog ben ik even kwijt (staat wel ergens in dit topic maar geen zin om te zoeken. Als er iets interessants gemeld wordt komt dat wel via het forum naar buiten).



edit: toch maar even nagezocht ( ) en het blog is alleen nog toegankelijk voor genodigden.
.
Het lijkt alleen maar triester te worden deze zaak.

I haar kaartenhuisje is langzaam in elkaar aan het storten, af en toe duikt ze nog eens op op facebook, vandaag zou ze ook nog komen maar tot nu toe nog niets vernomen van haar.

Haar volgers schijnen nogal veel geld aan haar te hebben gegeven wordt er gezegd.



Ze weigert tot nu toe mee te werken aan haar persoonlijkheidsonderzoek omdat dit in samenwerking met BJZ moet.

Als ze zo een goede moeder is dan zou ze toch nergens bang voor te hoeven zijn.

Geen eigen woonruimte meer.

Zo gaat ze haar kind niet meer terug krijgen.



@ Impala als je de naam van MH wilt weten stuur me dan maar een PB hier.
Alle reacties Link kopieren
ik probeer dat forum te volgen maar is niet te doen, Al die afkortingen pffff , Het is een soap.



Ik heb begrepen dat ze steeds minder steun vind , inderdaad Sven.s heeft zijn handen er van af getrokken en die psycholoog is - denk ik- dezelfde mafklapper als die een nep rapport had geschreven ten voordele van Moeder , en G een narcist stempel gaf ZONDER hem ooit gezien te hebben.



Die zal wel angstig zijn dat ook hij aan de beurt is

ik kan dat mis hebben, Maar nogmaals dat gehele forum is ook niet te volgen en hebben ze daar ook geruchten die maar worden aangenomen.



Onder motto " we hebben bewijzen, maar brengen het nu niet naar buiten"

Ik heb mijn jaren met "as the world turns " wel gehad en geen trek meer in onwaarheden.



Ik kom nu en dan wel hier kijken
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Alle reacties Link kopieren
Dit loopt echt de spuigaten uit. Als ze zo doorgaat krijgt ze H nooit terug en volgens mij gaat I dit nimmer inzien.



Ik hoop dat G een goede vader voor H zal zijn, en zijn vertrouwen terug weet te winnen en een stabiele en gezonde relatie met zijn kind krijgt. Ik hoop dat hij ondanks alles op een veilige en warme plek zit waar hulpverleners goed voor hem zijn. Arm joch.
Alle reacties Link kopieren
Deel 7.....ff teruglezen



Arme Hansje
Geniet nooit met mate.....
quote:straaltjezon schreef op 28 augustus 2014 @ 10:02:

Dit loopt echt de spuigaten uit. Als ze zo doorgaat krijgt ze H nooit terug en volgens mij gaat I dit nimmer inzien.



Ik hoop dat G een goede vader voor H zal zijn, en zijn vertrouwen terug weet te winnen en een stabiele en gezonde relatie met zijn kind krijgt. Ik hoop dat hij ondanks alles op een veilige en warme plek zit waar hulpverleners goed voor hem zijn. Arm joch.



Maar wat doet ze dan? Ik dacht dat ze offline was? Komt er nu steeds informatie over wat ze wel en niet doet van dat forum? Met bewijs dat niet naar buiten komt natuurlijk. Geen korrel maar zakken zout zijn hierbij nodig denk ik.



Dat hele forum vind ik pas echt bizar echt het meest idiote in deze hele zaak. Ik ga me ook niet aanmelden ik wil er überhaupt niet mee geassocieerd worden. De oprichters hebben hier een doel mee en ik heb geen idee wat dat is dus ik leen me er ook niet voor. Dit is denk ik een persoonlijke kwestie en het zou me niets verbazen als hier zaken achter zitten die het daglicht niet kunnen verdragen.



Arme arme H in wat een gestoorde omgeving moet dat kind zijn opgegroeid.



Maar als er een zitting is geweest komt er dan geen uitspraak online?
Alles is plots klap uit de lucht, geen forum , twitter of facebook meer.

De redenen zijn niet bekend,

Misschien dat we hier nog wat te horen krijgen.



Waarschijnlijk ook beter zo.
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad vond het ook vreemd dat alles uit de lucht is!!!
Ik hoop dat er niet iets ernstigs aan de hand is.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 28 augustus 2014 @ 11:27:

[...]





Maar wat doet ze dan? Ik dacht dat ze offline was? Komt er nu steeds informatie over wat ze wel en niet doet van dat forum? Met bewijs dat niet naar buiten komt natuurlijk. Geen korrel maar zakken zout zijn hierbij nodig denk ik.



Dat hele forum vind ik pas echt bizar echt het meest idiote in deze hele zaak. Ik ga me ook niet aanmelden ik wil er überhaupt niet mee geassocieerd worden. De oprichters hebben hier een doel mee en ik heb geen idee wat dat is dus ik leen me er ook niet voor. Dit is denk ik een persoonlijke kwestie en het zou me niets verbazen als hier zaken achter zitten die het daglicht niet kunnen verdragen.



Arme arme H in wat een gestoorde omgeving moet dat kind zijn opgegroeid.



Maar als er een zitting is geweest komt er dan geen uitspraak online?

Zoiets denk ik ook. Die Kiddo bijv. Is ook bij de zittingen aanwezig, tenminste zo lijkt het. Ben echt heel erg benieuwd wie dat is dan. En mag je deze info dan wel zo delen op een forum?? Ik krijg er een nare bijsmaak van.

Een web van ellende is die wereld van Irme...dat is wel duidelijk.

Maargoed, alles is weg?!?! Ben benieuwd waarom.
Alle reacties Link kopieren
forum is opeens gesloten, heb al in een pb naar de beheerders aangegeven dat ze zo wantrouwen creeren, erg vreemd allemaal.
quote:kaatjemamavandrie schreef op 28 augustus 2014 @ 16:01:

forum is opeens gesloten, heb al in een pb naar de beheerders aangegeven dat ze zo wantrouwen creeren, erg vreemd allemaal.



Hoe kun je nou een pb sturen als het forum is gesloten ?

Of bedoel je op facebook ?



Ze zullen er wel een goede reden voor hebben waarom het zo plotseling moest.

Ze hebben hier nog de kans om iets erover te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
stond op fb pagina voor ie gesloten werd iemand van t beheer dat je een pb kon sturen, dat t om privéredenen gesloten was. Rede die ze via pb gaf was duidelijk niet de echte rede om t zo ala minuut te sluiten, heb ook gevraagd wat de echte rede was maar die kon ze niet zeggen, ze vond t wel heel vervelend want schijnbaar was zij niet degene die het besloten had. zo kwam t iig over. Ik was altijd bij kritisch fb actief, dus vind het niet netjes dat ze nu zo sluiten zonder rede en aankondiging. Nu moet ik zeggen dat ik het forum veel dingen deelde waarvan ik had, wat heeft dat met nu en hans te maken? ben benieuwd of de uitspraak die over anderhalve week is online komt te staan, openbaar zeg maar. weten we gelijk of het verslag op het forum klopte. dat sven zich terug trok is niet voor niks neem ik aan.
Als de informatie echt is kan ik me goed voorstellen dat dat niet mag en dat daar wellicht actie op is ondernomen. Hele vage bende bij elkaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven