Help, mijn nieuwe huisgenoot is vreselijk!

28-08-2014 13:01 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie lijkt jou vreselijk als huisgenoot? TO trapt af: Patty Brard. Ik zou me kapot ergeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd wat aanmatigend dat mensen BN'ers denken te ''kennen'' , zoals ze in de media overkomen. Ik weet niets van BN'ers privé (écht privé dus niet de bullshit uit roddelbladen en rubrieken) dus ik heb ook geen oordeel over ze. En ik vind het ook totaal oninterressant wat BN'ers wel of niet doen, dat soort bladen bestaat bij de gratie van mensen die zelf geen leven hebben en dan zich daar druk over maken.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn baas zou ik trouwens ook niet willen samenwonen.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Faun schreef op 28 augustus 2014 @ 13:57:

Met mijn baas zou ik trouwens ook niet willen samenwonen.

Of een Palestijn en een Israëliër, geeft ook rotzooi in de keuken.

Een pro- en een anti-Piet

Een bv- & een fv-moeder
Oke geen bn ers dan.

Ik wil niet samenwonen met Linda, Arjen of Michiel.
En chantal ook niet. Vreselijke mensen allemaal.
Iedereen behalve mijn man en kinderen eigenlijk.
Viola Holt
Linda en Arjen kan ik me nog wel voorstellen; Starshine. Maar Chantal? Schat van een vrouw.

Ik vind Kees en Trudy echt verschrikkelijk irritante mensen.





Zie je, werkt totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Andries Knevel. Niet mijn type...
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou geen amerikaanse bekende tienermeisjes als huisgenoten willen hebben. Van die Miley cyrus en i carly gevallen.( London en Maggy ,Tori, Zeke en Luthers zusjes noem maar op. Je weet wel van die meiden die acteren in disney series enzo. Ik zou daar echt gek van worden.Hele dagen dat populaire gedoe om me heen, grote mond, bitchy gedrag alles moet perfect zijn. Ze denken dat ze de hele wereld aan kunnen maar o wee als er een blote piemel op tv te zien is. Dan rennen ze t liefst jankend naar hun papa en mama want dat is toch zoooow disgusting.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat de twee balletjes aan het einde van de gang zouden verhuizen. Ze schijnen niet te snappen dat om drie / vier / vijf uur met de jaarclub luid brallend thuiskomen echt niet tof is voor de rest van het huis. Vooral omdat in de rest van het huis geen studenten wonen en iedereen weer braaf om half negen op hun werk moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Onze buurman. Zo neerbuigend als die praat/schreeuwt tegen de buuf geeft mij echt de kriebels.
...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk bijna iedereen. Er zijn maar heel weinig mensen met wie ik kan samenwonen. Ik woon dan ook al jaren alleen. Nou ja met mijn kat dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet. Ik denk dat een bekende Nederlander thuis weleens heel anders, heel gewoon zou kunnen zijn.



Hun beroemde alter ego is immers maar een kunstje, een kunstmatig opgezette persoonlijkheid.



Ik kijk overigens nooit of zelden naar BN-ers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sylvana Simons.
Alle reacties Link kopieren
Rob de Geus... want mijn rubbertjes zullen wel niet schoon genoeg zijn.
Viktoria Koblenko, ik zou geen oogverblindende schoonheid zoals zij als huisgenoot willen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Met Harry Nak, want je kunt wel aan de gang blijven om de gevallen koffie en de plasvlekken van Liesje weg te poetsen, een nachtmerrie!



Met Bep en Toos zou ik daarentegen weleens een beschuitje willen eten n'tuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Als je echt een origineel topic wilt maak er dan van 'met welke forummer wil je niet dood gevonden worden?'



Samenwonen...ik vind het met mezelf al lastig samenwonen. Laat staan als er een 3e stoorzender bij zou komen, maar qua BN'ers zou ik niet met Bridget kunnen samenwonen of hoe heet ie...die homo van RTL Boulevard....iemand?
Mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
quote:poeziewoezie schreef op 28 augustus 2014 @ 16:36:

Mijn ex.
Alle reacties Link kopieren
Zou Patty Brard wel met jou willen samenwonen? How much fun are you to live with :-)
Alle reacties Link kopieren
Emile Ratelband
Pluk de dag!
quote:Sensy12 schreef op 28 augustus 2014 @ 16:26:

Als je echt een origineel topic wilt maak er dan van 'met welke forummer wil je niet dood gevonden worden?'

Goeie, maar daar krijg je dus een ban voor. Ik zat er ook al over te denken. Weet jij al een antwoord?
quote:duploo schreef op 28 augustus 2014 @ 15:53:

Rob de Geus... want mijn rubbertjes zullen wel niet schoon genoeg zijn.Na gebruik moet je je rubbertjes ook weggooien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven