Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



quote:tatlitatli schreef op 27 augustus 2014 @ 22:35:

Oh zouden de maten echt zijn aangepast per deze winter. Ik had voor mijn dochtertje deze zomer al een jurkje dat ik niet heel smal vond vallen. Leuke aankopen trouwens Gatti, vind Ninni Vi wel leuk maar vaak de kleuren een beetje ouwelijk/ niet meisjesachtig. Deze zijn wel echt leuk!



Over facebook pagina's van merken gesproken. Ik klikt gisteren op een of andere manier door naar de Mim-pi facebook pagina en tjeminee zeg! Ik zat echt vol verbazing te lezen. "Dont forget to buy your daugthers winterjacket, they will sell out in 2 weeks" En als iemand dan replied met: "Ik vind ze leuk maar ik ga niet in augustus al een jas kopen". Dan zegt de Mim pi mevrouw "Ja je kan altijd nog een jas kopen die de halve school ook heeft en Mim pi jassen zijn voor moeders die iets bijzonders willen voor hun kind". Of iets dergelijks.

Dat is toch belachelijk?? Net als spelletjes: Foto's van 2 jurken uit de nieuwe collectie. Left or right, What is your girl wearing on the first day of school?

En hele volksstammen die erop reageren met foto van kind erbij.... Wat een staaltje arrogantie zeg! Hemel!
Het is voor mij echt een reden om nooit iets van dat merk aan te schaffen. Genoeg andere leuke dingen, die ook nog eens beter betaalbaar zijn en waar het personeel wel vriendelijk is.
Dat van welk jurkje draagt je kind vind ik wel mee vallen qua arrogantie, dat zie je wel op meer sites van (kinder)kleding.

Die opmerkingen op de jassen van mimpi zelf vind ik wel, 'apart'



Maar goed ik blijf de jassen wel leuk vinden, dochter had er vorig jaar ook een (in de sale gekocht en dit jaar voor nagenoeg de aankoopsprijs verkocht ) vind ze wel leuk, maar niet ieder jaar.
Ik had het over de jassen, wat iedereen op FB knalt boeit me niet zo. Net het merk eens bekeken, beetje folklore. Wel leuk op zich, maar wel duur hoor. Ik gooi nog liever dit merk in de boycot dan HEMA.
Mijn hema bestelling is binnen,

o.a. deze
Ik heb vandaag deze besteld! Worden als het goed is ergens dit weekend of net erna geleverd. Goede maat hadden ze niet meer bij de perry hier

Vind ze erg leuk! Sowieso zit adidas gewoon goed bij dochter en qua kleur kan dit eigenlijk ook overal bij. Veters zijn van dat elastiek, dus geen gedoe met los trekken. Toch maar geen knalroze met beertjes meer deze winter haha! Prijs is ook leuk, 34,99



En nog een Pim en Pom pyjama bij kruidvat gescoord!







En nog wat ondergoed van hema, want het zindelijk worden gaat toch wel echt goed. Hadden even een kleine terugval, vooral wat poepen betreft. Maar ook dat gaat goed. Soms nog wel een ongelukje, maar vandaag zijn we vanaf half 10 tot half 12 op pad geweest en had ze een luier om. Die was droog en thuis trok ze hem meteen uit, ging op de pot en deed een hele grote plas ben toch best wel heel trots, want heb er eigenlijk maar weinig aan hoeven doen tot nu toe! Komt helemaal van haar zelf.
Wat schetste onze verbazing op vakantie.

Bij de c&a in oostenrijk verkopen ze gewoon lederhozen en dirndl jurken. Wel behoorlijk aan de prijs (anders was het wel leuk voor de carnaval)

Omdat het toch rotweer was en wij aan het winkelen waren manlief en zoon erin aangekleed en samen op de foto gezet, was erg leuk!



Verder helaas weinig leuks gevonden terwijl ik vorig jaar in Tsjechië en Oostenrijk erg leuk en goedkoop geslaagd was voor normaal relatief dure merkkleding. (ach eigenlijk heeft zoon toch nog wel genoeg in zijn kast hangen :P)
Goed van je dochter, DH! Ik vond de jassen van de Hema echt heel erg leuk. Ik was vanmiddag bij de Zeeman en ook die jassen vond ik wel heel erg leuk. Deze week net even de jassen gepast, maar als ze niet al te hard groeit heeft ze 3 jassen voor de winter. Als ze wel hard groeit ook 2. In elk geval 1 speeljas en 1 jas waar ze wat zuiniger mee mag zijn



De HEMA wordt in mijn stad verbouwt en leggings, babykleding en babyspeelgoed hadden ze voor het gemak maar gewoon in het magazijn opgeslagen Lekker onhandig als je een kraamcadeautje moet kopen.
Wat een prachtig hemd!!
quote:Shenandoah schreef op 28 augustus 2014 @ 20:43:

Wat schetste onze verbazing op vakantie.

Bij de c&a in oostenrijk verkopen ze gewoon lederhozen en dirndl jurken. Wel behoorlijk aan de prijs (anders was het wel leuk voor de carnaval)

Omdat het toch rotweer was en wij aan het winkelen waren manlief en zoon erin aangekleed en samen op de foto gezet, was erg leuk!



Verder helaas weinig leuks gevonden terwijl ik vorig jaar in Tsjechië en Oostenrijk erg leuk en goedkoop geslaagd was voor normaal relatief dure merkkleding. (ach eigenlijk heeft zoon toch nog wel genoeg in zijn kast hangen :P)ik ben het gewend, c&a in duitsland hangt er ook altijd vol mee. En die zijn idd niet even voor de leuk, ben je zo een euro of honderd (of meer) voor kwijt. Ik was laatst in de galeria kaufhof, mooie dirndl's joh! Maar ja, wanneer doe je dat hier aan he?
Bij de ernstings hebben ze goedkope (kinder)dirndls

En volgens mij hebben ze in nl ook wel oktoberfesten, alleen of je daar met je kind heen wil..
Deze bv, prachtig! Hele mooie stoffen : http://www.galeria-kaufho ... Schuerze-Ruby-/1010459701
Rare opmerking idd van MimPi!



Hier is vandaag een nieuw slaapzakje gekomen van Jollein, 90 cm.

De Hema slaapzak wordt echt te klein (68-80 cm) maar de maat erboven is 86-104 en die is wel heeeeel ruim. Met deze kan hij wel de winter door
Ik had wel nog bijna deze gekocht vind die zo tof en zitten volgens mij ook wel lekker! http://www.galeria-kaufho ... htenboots-Jack/1009843888
quote:-teuntje- schreef op 28 augustus 2014 @ 20:53:

Bij de ernstings hebben ze goedkope (kinder)dirndls

En volgens mij hebben ze in nl ook wel oktoberfesten, alleen of je daar met je kind heen wil..



haha idd, hier zou het voor de carnaval geweest zijn maar niet voor die prijs ;P Ernstings heb ik niet gezien, misschien zit die niet in Tsjechie en Oostenrijk?



Hier hetzelfde probleem met de winterslaapzakken NYC

Had er hier 2 mee op vakantie, 1 tot maat 86 en 1 vanaf maat 86. 1e was vies na 1,5 week en die andere was wel erg ruim, vooral de te lange onderkant was onhandig, de rest kon wel met omslaan van de mouwen, nek kan zijn hoofd niet door. Uiteindelijk 2 drukknoopjes uit het naaisetje voor de vakantie erop gezet zodat ik de onderkant dubbel kon vouwen.

Ik was ook erg blij met mijn combisleeper! Het was zo koud dat het op een gegeven moment bijna vroor s'nachts. Zoon dus in joggingpak in de combisleeper met de losse te halen vulling erin, en nog had ie het koud. Gelukkig had ik een elektrische kruik bij me.
quote:Desperate_Housewive schreef op 28 augustus 2014 @ 21:00:

Ik had wel nog bijna deze gekocht vind die zo tof en zitten volgens mij ook wel lekker! http://www.galeria-kaufho ... htenboots-Jack/1009843888Die zijn best leuk idd, maar ik zou te weinig gelegenheid hebben ze te dragen, kan niet op werk, en thuis loop ik meestal op sneakers en nu op birkenstocks of ballerina's
quote:-teuntje- schreef op 28 augustus 2014 @ 20:53:

Bij de ernstings hebben ze goedkope (kinder)dirndls

En volgens mij hebben ze in nl ook wel oktoberfesten, alleen of je daar met je kind heen wil..Die zijn nog 39 euro, best aan de prijs nog. En ik ga toch niet naar een oktoberfest hoor vind alleen de kleding wel heel leuk, maar je slaat behoorlijk de plank mis met zoiets buiten een oktoberfest haha! Daarom heb ik er toch maar geen
OMG, Dh, wees blij dat je ze niet gekocht hebt
quote:-teuntje- schreef op 28 augustus 2014 @ 21:03:

OMG, Dh, wees blij dat je ze niet gekocht hebtHaha! Ik vind die schoenen echt tof zat nog te denken om ze alsnog te bestellen. Leuk onder een skinny! Ik hou echt van dit soort spul, die motiefjes, hertjes enz. Mijn moeder heeft net een oktoberfest dekbedovertrek gekocht voor dochter met een hertje, ruitjes, zo'n soort kantrandje en dan blauw met bruin. Geweldig!
Hele rare opmerking van Mimpi. Al moet ik wel zeggen dat ik de nieuwe collectie wel erg leuk vind. Ik zou er best wel een shirtje willen uitzoeken. Maar een jas koop ik er niet (meer) van, want daar loopt bij ons idd het halve schoolplein mee. (kakschool).



Voor jongste wil ik morgen kijken voor de hema jas, maar dan de lange versie. Ik heb nog kortingsbonnetjes liggen en dan is ie ¤30. Dan heeft ze een lange en een korte winterjas. Dat vind ik altijd wel prettig.



Leuk hemd met dat paardje. Ben alleen zelf niet zo fan van spaghettibandjes. Die zakken hier vaak af.



Wat gaat het goed met zindelijk worden DH. En heerlijk dat je er haast niets aan hoeft te doen. En handig veters van elastiek.




Oh Sorry DH, maar ik zie ze nu pas de schoenen, ze zijn echt heel erg, Maar wel leuk dat je zo'n lekkere eigen stijl hebt.
Zoiets dus



quote:bubbelwijn schreef op 28 augustus 2014 @ 21:17:





Oh Sorry DH, maar ik zie ze nu pas de schoenen, ze zijn echt heel erg, Maar wel leuk dat je zo'n lekkere eigen stijl hebt. Haha! Oke, ik snap de hint tja, ik hou echt van die duitse oktoberfest stijl, shoot me en ik zou het idd ook echt gewoon aan doen. Heb me nooit zo heel druk gemaakt over wat anderen ervan vinden gelukkig. En ik moet zeggen, ik kom er nog vaak mee weg ook
Gevonden! Deze heeft mijn moeder gekocht voor dochter ik kan niet wachten tot haar 3e verjaardag dat ze haar grote bed krijgt en dan met deze overtrek erop!



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven