Gezelligheid gezocht in Haarlem

28-04-2014 22:21 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi mede Viva-forum chicks!



Ik woon sinds een half maandje in Haarlem (vind t helemaal tóp!) en (maar) doordat ik niet hier vandaan uit de buurt kom (anderhalf uur rijden) heb ik toch een bosje vriendinnen achtergelaten! Op en neer rijden geen probleem, maar die spontane avonden mis ik wel!!



Ik ben 26, afgestudeerd en werkend in communicatie, hou van mode en huisinrichting, lekker eten (Italiaans, sushi, Indische keuken), beetje shopverslaafd, erg koffieverslaafd (!) heb al een aantal jaar een hele lieve vriend en probeer echt het 'joggen' weer op te pakken! Verder: zomer betekent voor mij festivals (urban, house, eclectic)



Ik lees graag wat jullie bezighoudt en wie weet houden we er ook nog leuke contacten aan over!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik kan me goed vinden in je verhaal. Ik woon in leiden en het lijkt me gezellig om een keer af te spreken

Ik houd van reizen en ontdekken maar vermaak me ook met lekker koken (en vooral het eten haha) of een kop koffie!

Grt dionne
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik woon al zo'n 7 jaar in Haarlem en ik ga er niet meer weg

Ook verslaafd aan sushi, koffie (alhoewel het in deze combi niet echt smakelijk klinkt) en een festival kan ik ook wel waarderen.



Ben wel al 34, geen idee of dat een probleem is.



Groet Nance
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Klinkt herkenbaar!

Ik hou van muziek, lekker eten, en gewoon gezellig kletsen met een glas thee/koffie/wijn erbij!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik woon niet ver van Haarlem vandaan

Koffie addict en een leuk festivalletje... Hou ervan!
Ik ga binnenkort naar Haarlem, vanuit Amsterdam, en zie er heel erg tegenop. Komt ook omdat ik 11 jaar nu in A'dam heb gewoond en het eigenlijk voelt als "thuis" (gevoel nog nooit eerder gehad, want ben heel vaak verhuisd met mijn ouders).

Het lijkt me leuk dus om anderen te ontmoeten. Ik ben zelf 29, werkverslaafd (en dus ook koffieverslaafd), maar dat geeft niet want het werk is fantastisch *zie nickname. Ik woon samen met vriend en hond, en hou erg van terrasjes/eten. Verder sport ik en ga ik graag na vieren naar Zandvoort.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon ook sinds een paar maanden in Haarlem en ken nog niet veel mensen hier.

De berichtjes van jullie hierboven zijn heel herkenbaar!

Ik hou van winkelen, reizen, sporten, uitgaan (festivals!) en terrasjes pakken (koffie, wijn, maakt allemaal niet uit!) of uit eten gaan (sushi, italiaans, thais etcetcetc :-) )



Groetjes, Kirsten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!



Ik woon al heel lang in de buurt van Haarlem, maar al mijn vriendinnen wonen juist erg ver weg. Ik wil graag mensen ontmoeten die wat dichter in de buurt wonen.

Ik ga graag uit eten, lekker reizen, lezen en naar de bioscoop. Ik heb een abonnement op Pathé, dus ben daar zeker vaak te vinden. Ook ben ik dol op bakken, kletsen, kletsen tijden het bakken en ga ik graag naar festivals of andere leuke feestjes.

Ik ben bijna 21 jaar oud. Ik hoop niet dat dat een probleem is. Het lijkt me leuk om eens wat contacten hier in de buurt te vinden!
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



Mijn naam is Christine en woon ook al paar jaar in Haarlem. Echter ken ik door nog niet echt veel mensen in Haarlem en ook ik sta open voor nieuwe vrienden in mijn leven!



Ik ben 29 jaar en geniet samen met mijn man onwijs van het leven. We houden van lekker eten, filmpjes kijken, lekker reizen en avondjes doorbrengen in goed gezelschap.



Zou graag met meiden in contact komen van ongeveer mijn leeftijd om lekker mee te koffie/thee leuten!

Jullie kunnen me mailen op christinevdveen@gmail.com.



Misschien tot snel!



Liefs

Christine
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Wat een leuke reacties :-)! Ik had al even niet hier gekeken dus vandaar m'n wat late reactie. Ik weet niet hoevaak jullie hierop kijken, maar misschien is het handiger (voor mij in ieder geval) uit te wijken naar een ander communicatieplekje: een Facebook groep aanmaken ofzo bijvoorbeeld. En een x wat drinken lijkt mij iig heel gezellig, alle leeftijden welkom natuurlijk hè



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
quote:saenn schreef op 10 juni 2014 @ 11:16:

Hi allemaal,



Wat een leuke reacties :-)! Ik had al even niet hier gekeken dus vandaar m'n wat late reactie. Ik weet niet hoevaak jullie hierop kijken, maar misschien is het handiger (voor mij in ieder geval) uit te wijken naar een ander communicatieplekje: een Facebook groep aanmaken ofzo bijvoorbeeld. En een x wat drinken lijkt mij iig heel gezellig, alle leeftijden en woonplaatsen welkom natuurlijk hè



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey! Leuk nog een topic voor Haarlemse muggen. Hier ook zin in gezelligheid. Ik ben net 32 geworden en geniet van jet single bestaan. Hou van koffie, wijntjes bij Dodici en sporten. Haarlem Night skate is bijv ook erg leuk. Iemand nog van het stappen of festivals?



Misshien is een (whatsapp) groep wel handig inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Hai dames! Naar aanleiding van jullie reacties en een paar priveberichtjes heb ik een (geheime) FB groep aangemaakt: Haarlemse gezelligheid. Hij is dus niet te vinden voor anderen :-) Als je toegevoegd wil worden, stuur me dan aub een priveberichtje met je Facebooknaam dan kan ik je toevoegen. Mailtje naar Vivahaarlem@gmail.com kan ook. Groetjes en tot daar, Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hi Saenn,

Ik heb je gemaild
Alle reacties Link kopieren
Hi saenn,



Ook ik heb je gemaild..

Maar nog niks ontvangen.

Zal je privé bericht sturen.



Grtjs!!
Hoi dames,



Weet niet of jullie al een Facebook-groep zijn gestart? Maar er is inmiddels ook door 1 van de andere dames een groep aangemaakt! Als jullie interesse hebben, mail dan je fb naam naar S_hebron@hotmail.com. Zie ik jullie daar?!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat een leuk oproepje en dito reacties. Is de facebookgroep inmiddels een beetje actief en zijn er al gezellige avondjes uit voort gekomen? :-) Lijkt me gezellig ook nog aan te sluiten! Is mailen nog steeds handig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven