valencia

29-08-2014 00:07 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort op citytrip naar valencia,wat moet ik echt zien,doen of proeven???kortom alle tips zijn welkom!
Ik ga de 27 e september. Ben jij dan al geweest of kan ik erop terugkomen dan?
Alle reacties Link kopieren
Super leuk!! Het park in de oude rivier is super, je kunt naar t strand, en ook de dierentuin is geweldig. Oceanium niet de moeite waard. Verder natuurlijk gewoon in het centrum rondkijken, en de overdekte markt is ook leuk!
Hé, ook weer een waardeloze nacht? :-)
Wat wij gaan doen is allemaal nog niet bekend, want niet zelf georganiseerd, maar we doen in ieder geval een segway tour door de stad vernam ik.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik al terug,maar kan ik jou tippen!
Alle reacties Link kopieren
Plan is idd de oude stad zien en het nieuwe deel.van de dierentuin wist ik niet.noteer het.
Ik hoef geen tips, dank je, mijn trip is van begin tot eind gepland. Door iemand anders :-)
Alle reacties Link kopieren
Naar het Sciencepark, wandelen door de Turia en de oude stad. Fietsen huren om mee naar het strand te gaan en langs de boulevard te rijden. Naar Albufera (kan ook op de fiets).
Alle reacties Link kopieren
Mayou,is dat ver fietsen naar albufera?de moeite waard dus?
Alle reacties Link kopieren
Whopper,dat klinkt spannend!
Ja, de reisjes die ons worden aangeboden door de baas van mijn man zijn altijd erg leuk! Hoef me nooit zorgen te maken of ik iets wel leuk ga vinden, altijd is alles prima geregeld. Ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hangt ervan af wat ver is voor jullie. Als ik me goed herinner was het een uur of 2 heen en ook weer terug. Mooie tocht door het natuurgebied en een leuk dorpje om te lunchen.
Alle reacties Link kopieren
Oke dankje voor je info

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven