Vrouwen die teveel mannen hebben gehad afknapper.

28-08-2014 22:46 810 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem met veel van de vrouwen tegenwoordig. Ik vind het een afknapper om een vrouw te daten die voor mij al door veel mannen gepenetreerd is. Ik vind het zelfs een vies idee.



Ik vind dat veel vrouwen doorslaan. Sex and the City draagt daar ook aan bij. Ik heb de serie wel eens gezien en kan mijn ogen niet geloven. De vrouwen gedragen zich als hoeren en verwachten respect?



Bestaan er nog vrouwen die zich niet als hoer gedragen? Die een of twee partners gehad hebben waar ze echt van hielden?



Wat het moeilijk maakt is dat veel vrouwen niet eerlijk zijn. Als ze zegt dat ze er 5 heeft gehad kun je dat zeker verdubbelen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha is die Arie Boomsma nog altijd bij de eo?

Lees ik hieronder op viva toch dat zelfs hij kortstondige relaties prefereert.

Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een schone broek aantrekken en slapen ondanks dit kostelijke leesvoer.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Rubberen vriend hoeft niet, Enn, ik heb genoeg aan mijn schattiepetattiefoezeltjedroppie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 29 augustus 2014 @ 00:07:

Ik herinner ze me allemaal niet, hoor. Zeker nu je het aantal moet verdubbelen.Whahahahahhahahaaaa
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 augustus 2014 @ 00:07:

Tats!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, en dat noemt zichzelf man
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 29 augustus 2014 @ 00:07:

Ik herinner ze me allemaal niet, hoor. Zeker nu je het aantal moet verdubbelen.
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 29 augustus 2014 @ 00:10:

Rubberen vriend hoeft niet, Enn, ik heb genoeg aan mijn schattiepetattiefoezeltjedroppie.Nou.... lekker dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Mopsie41 dat zeg ik niet, ik bedoel alleen dat ik pas seks met iemand zou hebben als ik een relatie met de jongen in kwestie heb. Maar ik zal niet 'blijven hangen' als ik een slechte bedpartner zou hebben.. Zou er wel aan werken om dat proberen te verbeteren, mocht dat niet lukken zou ik zeker niet m'n leven ongelukkig bij iemand blijven. Heb ook niet gezegd dat er iets mis is met meerdere partners hebben.

Nogmaals, moet ieder voor zich weten, ik zeg alleen dat ik begrijp wat Hans/Nadia bedoelen wat betreft groot aantal bedpartners; als ik een jongen hoor zeggen dat hij 30 vrouwen heeft geneukt, zou ik daarop afknappen.
quote:ladyveraa schreef op 29 augustus 2014 @ 00:16:

@Mopsie41 dat zeg ik niet, ik bedoel alleen dat ik pas seks met iemand zou hebben als ik een relatie met de jongen in kwestie heb.



Zo deed ik dat ook. Toch niet bij 1 blijven hangen, zo gaat dat soms.



Ik vind niet dat ik dan een hoer ben.
quote:ladyveraa schreef op 29 augustus 2014 @ 00:16:

@Mopsie41 dat zeg ik niet, ik bedoel alleen dat ik pas seks met iemand zou hebben als ik een relatie met de jongen in kwestie heb. Maar ik zal niet 'blijven hangen' als ik een slechte bedpartner zou hebben.. Zou er wel aan werken om dat proberen te verbeteren, mocht dat niet lukken zou ik zeker niet m'n leven ongelukkig bij iemand blijven. Heb ook niet gezegd dat er iets mis is met meerdere partners hebben.

Nogmaals, moet ieder voor zich weten, ik zeg alleen dat ik begrijp wat Hans/Nadia bedoelen wat betreft groot aantal bedpartners; als ik een jongen hoor zeggen dat hij 30 vrouwen heeft geneukt, zou ik daarop afknappen.Maar waarom? Ben je bang dat je niet de beste bent voor hem? Word je daar onzeker van? Voel je je dan vergeleken? Of word je jaloers door het feit dat hij gevoelens met anderen heeft gedeeld? Ben je bang dat hij anderen mooier vond?
quote:ladyveraa schreef op 29 augustus 2014 @ 00:16:

@Mopsie41 dat zeg ik niet, ik bedoel alleen dat ik pas seks met iemand zou hebben als ik een relatie met de jongen in kwestie heb. Maar ik zal niet 'blijven hangen' als ik een slechte bedpartner zou hebben.. Zou er wel aan werken om dat proberen te verbeteren, mocht dat niet lukken zou ik zeker niet m'n leven ongelukkig bij iemand blijven. Heb ook niet gezegd dat er iets mis is met meerdere partners hebben.

Nogmaals, moet ieder voor zich weten, ik zeg alleen dat ik begrijp wat Hans/Nadia bedoelen wat betreft groot aantal bedpartners; als ik een jongen hoor zeggen dat hij 30 vrouwen heeft geneukt, zou ik daarop afknappen.Ben je er trots op dat je maagd bent? Je benoemt het vaak in dit topic. En Hansie heeft het over meer dan 1 of 2..
Alle reacties Link kopieren
Waarom staat dit topic niet op seks?
quote:karinabos schreef op 29 augustus 2014 @ 00:23:

Waarom staat dit topic niet op seks?Omdat Viva nog geen pijler 'Liefde bedrijven' heeft denk ik.
quote:riannerianne schreef op 29 augustus 2014 @ 00:24:

[...]





Omdat Viva nog geen pijler 'Liefde bedrijven' heeft denk ik.
Maar, hoe weet je dat je date al door veel mannen gepenetreerd is?

Bespreek je dat tijdens de date?

Hoeveel sekspartners is te veel volgens jou? Hoeveel sekspartners heb jij gehad?

Wat maakt een vrouw die veel sekspartners heeft gehad dan vies?

Welke aflevering van SATC heb je gezien?



Op je vraag of alle vrouwen hoeren zijn heb ik geen antwoord, ik ken ze niet allemaal.
@Mopsie41 geen van allen, eigenlijk. Maar zoals ik al zei, ik vind dat seks iets speciaals is, het is iets intiems wat je in mijn opzicht moet delen/ervaren met een geliefde. Klinkt misschien super ouderwets maar zo zie ik dat. Als een man 30 vrouwen heeft gehad, komt hij bij mij over als iemand die maar 'in de rondte neukt' en seks niet zien zoals ik dat zie. Is niks mis mee, moet ieder lekker zelf weten maar ik zou zelf niet met een willekeurig persoon kunnen neuken en daarom zou ik ook geen jongen willen die luchtig over seks denkt.

Tja. Misschien wat moeilijk uit te leggen maar ik zie dat gewoon zo. Vind het knap als mensen ONS kunnen hebben, seks zonder verder gevoel (liefde) maar ik zou dat zelf niet kunnen. Ben niet gelovig, wil niet wachten tot het huwelijk en ben heus geen heilige, maar zo is iedereen weer anders



@soophanoniem eigenlijk wel ja, zeker omdat je tegenwoordig van dertienjarige al seksavonturen te horen krijgt. Maar het is niet zo dat ik ermee ga opscheppen, ik heb het in dit topic 2x vermeldt, omdat niet iedereen alle berichten leest en het te maken had met wat ik zei. Tis verder niet zo dat ik trots van de daken ga lopen schreeuwen dat ik nog maagd ben of me beter voel dan anderen ofzo. Ik wacht gewoon liever tot ik er klaar voor ben en de 'juiste' persoon ben tegengekomen waarmee ik een relatie zou aangaan
Ik snap dat verheven gevoel nooit. Dat je voor jezelf besluit dat je het lekker vindt om je benen bij elkaar te houden, prima, maar waarom staat daar áltijd zo'n wijzend vingertje naar anderen tegenover. Naar de sletten, dat je blij bent dat niet zo'n vies wijf bent. Die externe redenatie zit er altijd bij.
Alle reacties Link kopieren
Respect voor Ladyveraa. Ik denk er net zo over. Heeft helemaal niets te maken met je verheven voelen, of naar anderen wijzen of onzekerheid of wat dan ook.
Valt mee toch? Volgens mij ligt het gemiddelde nog wel op 17/18, en dat zijn prima leeftijden. Hans heeft het over meer dan 1 of 2 bedpartners, dus dan begrijp ik nog steeds niet hoe je dat kunt begrijpen. Jij maakt er een ander verhaal van (meer dan 30 etc, terwijl ook meer dan 30 helemaal niet per definitie hoeft te zeggen dat iemand maar een slag in de rondte neukt).
quote:huismuts schreef op 29 augustus 2014 @ 00:40:

Respect voor Ladyveraa. Ik denk er net zo over. Heeft helemaal niets te maken met je verheven voelen, of naar anderen wijzen of onzekerheid of wat dan ook.Respect voor iemand omdat iemand de keuze maakt om seks te hebben met iemand waar ze gevoelens voor heeft? Dat heb ik nooit begrepen. Dat is toch ontzettend normaal? Daarnaast: je hoort gewoon respect te hebben voor iedereen en dat ligt niet aan wat voor keuzes iemand maakt op het gebied van seks.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn er ook mannen die wel van een lekker vies hoertje houden. Heb je ook gegarandeerd geweldige sex mee.

Was ook geen enkele belemmering om met me te trouwen eerder een pré.
quote:ladyveraa schreef op 29 augustus 2014 @ 00:36:

Als een man 30 vrouwen heeft gehad, komt hij bij mij over als iemand die maar 'in de rondte neukt' en seks niet zien zoals ik dat zie. Is niks mis mee, moet ieder lekker zelf weten maar ik zou zelf niet met een willekeurig persoon kunnen neuken en daarom zou ik ook geen jongen willen die luchtig over seks denkt.





En wat is teveel dan?



Als een man van 40 10 vaste relaties heeft gehad sinds zijn 15e en met allemaal seks is hij toch niet bepaald aan het rondneuken geweest.
Een man die dertig vrouwen heeft gehad, kan inderdaad in de rondte geneukt hebben. Ik geef hem daar alleen maar groot gelijk in.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb respect voor ladyveraa omdat zij seks verbindt aan liefde en niet gelijk het bed induikt met een one night stand. Volgens Soophanoniem moet ik respect hebben voor iedereen ongeacht de sekskeuze. Dat betekent dus dat jullie ook respect moeten hebben voor andermans keuze, inclusief die van Hansdeman.

Verder moet iedereen vooral doen wat hij zelf prettig vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven