Filmpje uithuisplaatsing deel 7

15-07-2014 09:59 1877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar we maar niet uitgepraat raken over het filmpje dat door moeder Irme op internet werd gezet van de uithuisplaatsing van zoon Hans en vooral niet over de nasleep daarvan op facebook.



In de zes voorgaande delen zagen we een 'wanhopige' moeder volledig doordraaien, een leger aan tokkie-vrienden verzamelen, vele leugens verspreiden, keihard aangevallen worden en verstrikt raken in een web van geld- en aandachtswolven, wanna-bee politici, pedo-jagers en hun prooien en andere dubieuze figuren die hun eigen graantje mee willen pikken in deze facebookhype.



Terwijl haar volgelingen en vijanden elkaar virtueel afslachten en Hansje in een instelling verblijft, geniet moeder aan het begin van dit deel 7 met haar nieuwe vrienden van een welverdiende vakantie op een motorboot, ergens op de Nederlandse wateren. Waar ze zich zal bevinden -en met wie- tegen de tijd dat hier 3000 posts zijn gedaan, Joost mag het weten. Of de goed beveiligde bosvilla nog tot de opties behoort, hangt af van hoeveel klinkende munt ze weet te slaan uit haar facebookimperium.





Deel 6 is hier te vinden:

Filmpje uithuisplaatsing deel 6
.
Alle reacties Link kopieren
quote:troostjeniet schreef op 28 augustus 2014 @ 23:53:

[...]





Ik niet, in het begin werd er ook iets geschreven over vader dat die ook geen fijne vent was. Dat heb ik gelijk als waarheid aangenomen. Waarom weet ik niet, maar een gevoel, I zal zeker hulp nodig hebben maar G is ook niet oke.Ik ook. Heb ik ook steeds geschreven. Het is niet of hij, of zij. Het is niet zwart-wit. Maar dat I zwart is, is onderhand wel duidelijk geworden. Van de vader weten we dat niet zeker, maar ik neem aan dat hij minstens grijs is.
.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg!!!! De kritisch bekeken van Kiddo is ook weer open!!!
Alle reacties Link kopieren
En het forum ook!
Lees ik nu alweer BB



Van die man krijg ik kriebels
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet hoe vader is hoor. Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel omdat hij met zijn andere kids en ex blijkbaar een normale omgangsregeling heeft. Voor de rest wordt hij ook strak in de gaten gehouden door BJZ neem ik aan.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik eerst uitleggen dat het offline van het forum niks te maken heeft met a Vader, b ziekte, c arrestatie(?) of wat dan ook. Soms moet een forum onderhouden worden.



Irme laat via diverse vrinden weten dat ze zogenaamd naar een safehouse gaat en dat ze weer herenigd wordt met Hansje.



Dit is een leugen van haar!! Irme weet dat ze vandaag te horen heeft gekregen dat ze naar aanleiding van haar niet nagekomen afspraken met BJZ dat ze ter observatie MOET gaan!!! Dit gaat een poos duren, dit omdat BJZ haar momenteel niet in staat acht een goede opvoedkundige moeder te zijn voor Hansje. Pas na een gedegen observatie en dat kan maanden en maanden duren, dan nog afhankelijk van uitkomst kan het misschien gebeuren dat ook Hansje een tijdje samen met Irme tegelijk wordt geobserveerd. Dit is geen terugplaatsing dan wel enige garantie voor de toekomst van Irme met Hansje samen. Ook het contact met vader wordt hersteld en Irme zal wil ze ooit een kans hebben samen met Hansje het toe moeten laten dat er ook contact en omgang is met vader!!



Dus niks safehouse.... wat een bullshit!!!!!





Dit is van de forum, niet van mij :-)
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eerlijk gezegd niet meer dan logisch dat de kant van de vader ook openbaar werd belicht, nadat I haar kant de wereld in geslingerd had en hem zo zwart maakte, al dan niet terecht. En ook logisch dat hij dat niet onder eigen naam deed. Of die Kiddo echt een door vader 'ingehuurd' doorgeefluik was weet ik niet. Hij kwam misschien gewoon voor de vader op.
.
Oke BB heeft een tijdje nauw contact gehad met Kiddo,( geloof ik )

Op het forum heeft Kiddo hem geblockt toen hij weer steeds kwam met zijn eigen verhaal.

Is dit wraak van BB ?
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 29 augustus 2014 @ 00:01:

Laat ik eerst uitleggen dat het offline van het forum niks te maken heeft met a Vader, b ziekte, c arrestatie(?) of wat dan ook. Soms moet een forum onderhouden worden.



Irme laat via diverse vrinden weten dat ze zogenaamd naar een safehouse gaat en dat ze weer herenigd wordt met Hansje.



Dit is een leugen van haar!! Irme weet dat ze vandaag te horen heeft gekregen dat ze naar aanleiding van haar niet nagekomen afspraken met BJZ dat ze ter observatie MOET gaan!!! Dit gaat een poos duren, dit omdat BJZ haar momenteel niet in staat acht een goede opvoedkundige moeder te zijn voor Hansje. Pas na een gedegen observatie en dat kan maanden en maanden duren, dan nog afhankelijk van uitkomst kan het misschien gebeuren dat ook Hansje een tijdje samen met Irme tegelijk wordt geobserveerd. Dit is geen terugplaatsing dan wel enige garantie voor de toekomst van Irme met Hansje samen. Ook het contact met vader wordt hersteld en Irme zal wil ze ooit een kans hebben samen met Hansje het toe moeten laten dat er ook contact en omgang is met vader!!



Dus niks safehouse.... wat een bullshit!!!!!





ff voor de duidelijkheid: dit schrijft kiddo op het heropende forum.

En ik geloof het (behalve dan dat 'onderhoud aan het forum )

En ik vind het een goede zaak.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 29 augustus 2014 @ 00:06:

[...]





ff voor de duidelijkheid: dit schrijft kiddo op het heropende forum.

En ik geloof het (behalve dan dat 'onderhoud aan het forum )

En ik vind het een goede zaak.Ik weet niet of ik het kan geloven, gek is dat
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Ik weet van veel dingen niet of ik het moet geloven in deze affaire, maar dit geloof ik zeker wel. Het is heel concreet en to the point. En logisch. En het is helemaal des I's om daarvan te maken dat ze naar een 'safehouse' gaat.
.
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, hoop dat iedereen uit de lucht blijft.

Dat kritisch bekeken, dat waren internet criminelen.

Dat zijn mensen die erop uit zijn om onrust te zaaien.

Dat was meer als duidelijk, want nette reacties werden verwijderd, of je werd geband. Het was beslist niet de bedoeling dat je probeerde kritisch te zijn. Maar gemeen.

Ik denk dan ook niet dat daar echt mensen zaten die Irme echt konden. Maar veel via roddel en achterklap ging. Plus een hoop fantasme.

En ja ik denk ook aan priveci inbreuk, via internet.

Internet criminelen, waarom? Gewoon voor hun lol.
Alle reacties Link kopieren
Ach, binnen twee weken zal er ook wel weer een uitspraak langskomen, dan zullen we het zien denk ik dan maar.



Ik denk zelf dat I het weer eens een beetje verkeerd begrepen heeft. Dat ze eventueel daar waar ze opgenomen wordt (of zoiets) en het gaat een tijdje goed en iedereen heeft er vertrouwen in, dat ze dan op de een of andere manier samen mogen zijn.



En dat I dan alleen het laatste deel van de vorige zin gehoord heeft: samen mogen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zeker dat die uitspraak online komt. Misschien dat de rechtbank dat uit zichzelf in elk geval niet gaat doen, gezien de hele voorgeschiedenis. Dat ze geen olie op het vuur willen gooien.

Maar dan zal hij via betrokkenen toch wel openbaar gemaakt worden. Ik denk ? niet dat iemand daar iets tegen kan doen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:freelize schreef op 29 augustus 2014 @ 00:13:

Eindelijk, hoop dat iedereen uit de lucht blijft.

Dat kritisch bekeken, dat waren internet criminelen.

Dat zijn mensen die erop uit zijn om onrust te zaaien.

Dat was meer als duidelijk, want nette reacties werden verwijderd, of je werd geband. Het was beslist niet de bedoeling dat je probeerde kritisch te zijn. Maar gemeen.

Ik denk dan ook niet dat daar echt mensen zaten die Irme echt konden. Maar veel via roddel en achterklap ging. Plus een hoop fantasme.

En ja ik denk ook aan priveci inbreuk, via internet.

Internet criminelen, waarom? Gewoon voor hun lol.



Dat geloof ik niet. Er was teveel inside info. En ik heb er een hele hoop normale reacties gelezen hoor.

Maar misschien was het wel én én. Dat insiders er ook een slaatje uit probeerden te slaan, net als I zelf met haar linkbuilding. Misschien heeft ze hen op een idee gebracht
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 29 augustus 2014 @ 00:15:

Het is niet zeker dat die uitspraak online komt. Misschien dat de rechtbank dat uit zichzelf in elk geval niet gaat doen, gezien de hele voorgeschiedenis. Dat ze geen olie op het vuur willen gooien.

Maar dan zal hij via betrokkenen toch wel openbaar gemaakt worden. Ik denk ? niet dat iemand daar iets tegen kan doen.Aangezien de media aandacht er de vorige keer ook al was denk ik niet dat dat een punt zal zijn. Alles wordt altijd geanonimiseerd opgeschreven in zulke stukken. En het is denk ik wettelijk verplicht om uitspraken openbaar te maken. Bij kinderen/minderjarigen (of als het om kinderen gaat) is het volgens mij dan dat de zaak achter gesloten deuren behandeld wordt. Omdat andere rechtzaken in principe voor iedereen toegankelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Basisschool gedrag op fb kritisch over kiddo ?!
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:annemariekritisch schreef op 29 augustus 2014 @ 00:19:

[...]





Aangezien de media aandacht er de vorige keer ook al was denk ik niet dat dat een punt zal zijn. Alles wordt altijd geanonimiseerd opgeschreven in zulke stukken. En het is denk ik wettelijk verplicht om uitspraken openbaar te maken. Bij kinderen/minderjarigen (of als het om kinderen gaat) is het volgens mij dan dat de zaak achter gesloten deuren behandeld wordt. Omdat andere rechtzaken in principe voor iedereen toegankelijk zijn.Niet alle uitspraken worden spontaan op internet gezet. Ik weet niet precies hoe het werkt als de pers erom vraagt. Of als een partij de uitspraak zelf bekend maakt.
.
Alle reacties Link kopieren
De persoon achter kritisch kiddo, lijkt mij dezelfde als, k.o.k beheerder !??
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 29 augustus 2014 @ 00:21:

[...]





Niet alle uitspraken worden spontaan op internet gezet. Ik weet niet precies hoe het werkt als de pers erom vraagt. Of als een partij de uitspraak zelf bekend maakt.Heb je gelijk in! Heb het even nagezocht.

http://www.rechtspraak.nl ... iteria/Pages/default.aspx



Denk in dit geval wel.

Zie nl artikel 4 lid 2 b en artikel 5a
Alle reacties Link kopieren
Wat zou die BB voor rol spelen? (ik snap inmiddels wie het is)



Oh wacht

quote:lavendelbleu schreef op 29 augustus 2014 @ 00:03:

Oke BB heeft een tijdje nauw contact gehad met Kiddo,( geloof ik )

Op het forum heeft Kiddo hem geblockt toen hij weer steeds kwam met zijn eigen verhaal.

Is dit wraak van BB ?Dan zou BB achter de Kritisch op Kritisch (Kritisch op kiddo) site zitten? Dat klinkt plausibel.
.
quote:impala schreef op 29 augustus 2014 @ 00:33:

Wat zou die BB voor rol spelen? (ik snap inmiddels wie het is)



Oh wacht



[...]





Dan zou BB weer achter de Kritisch op Kritisch (Kritisch op kiddo site zitten). Dat klinkt plausibel.Wraak
Alle reacties Link kopieren
Het is mij wel duidelijk nu dat er een tegengeluid nodig is....

Het forum was weg, de facebookpagina was weg iedereen dacht eindelijk rust en hoppakee er komt een anti-pa pagina, al dan niet opgezet door BB of mensen uit het team van I.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niet BB zegt Kiddo op het forum, dan blijft de keuze niet echt heel erg reuze he....
quote:annemariekritisch schreef op 29 augustus 2014 @ 00:38:

Het is mij wel duidelijk nu dat er een tegengeluid nodig is....

Het forum was weg, de facebookpagina was weg iedereen dacht eindelijk rust en hoppakee er komt een anti-pa pagina, al dan niet opgezet door BB of mensen uit het team van I.Het kamp tegen ma (al dan niet voor pa) en het kamp voor ma worden volgens mij beide gerund door mensen die uiteindelijk vrij weinig met een van beide te maken hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven