Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar bed. Welterusten!
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 00:25:

[...]



Buikje masseren is voor kaka. Om haar te laten plassen moest ik met een nat wattenstaafje over haar vagina (wat klinkt dit vies) wrijven. In het begin viel het nog mee, maar na een paar weken (ja heb dat echt veel te lang moeten doen ) kon mevrouw toch echt met een straal plassen. Gelukkig ben ik een kei in dingen ontwijken (vooral in het ontwijken van het huishouden ).

Oh ja.

Nou wees blij dat je het niet net als moederpoes hoefde te doen die doet dat met haar tong.

Ieuw.



Ik heb 2 nestjes gehad (1 per ongeluk..poesje 8 maanden toch al vruchtbaar en 1x van mijn Brits Korthaar officieel metvpapieren enzo) en vond het fascinerend om te zien.
En geen mail hoor.



Wel van Ismene maar niet van bleu.
Goedemorgen allemaal !



Als het goed is hebben Bieb, Splinter, Ismene en Blue mail van mij.

Als je niets hebt ontvangen hoor ik het wel.
Alle reacties Link kopieren
Bieb, wil je misschien je mailadres nog een keer neerzetten in de loop van de dag?

En ik heb paper-clip mail! JeeJ! Heb ook terug gemaild!
Wat een knapperd, die foto in die doos is leuk !

Ik had gisteren de boodschappentas in de bijkeuken laten staan en toen ik hem ging opruimen zat chippie er prinsesheerlijk in. Best nog zwaar om te tillen
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel! Hij is ook echt een knappe kat, dat vind ik ook

Nu heeft hij zich naast me genesteld voor een flinke aai-en kroelbeurt
.
.
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 13:25:

[...]



Heb je mail gehad. Wat een mooie kopjes! En die ogen .



Lief zijn ze he !



Oh ieuw ieuw en nog eens ieuw daarnet zaten ze samen op het gras ergens naar te kijken en ik zie chippie iets oppakken met haar bek. Ga er naartoe en zie dat zo zo'n hele dikke groene rups in haar bek heeft
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Ismene! Heb nog een keer gemaild en hoop dat het nu gelukt is.
Speciaal voor Blue

Alle reacties Link kopieren


Wat een geniaal plaatje paper-clip!
.
Alle reacties Link kopieren
Het klopt trouwens ook nog. Naar zijn kattenklim-en krabpaal en zijn superzachte pluche sluimerbed kijkt meneer niet om, maar hij ligt nu wel op een stevige plastic tas... Haha!
.
Wow, wat hebben jullie veel geschreven!



Ah, Ismene, nu ben ik ervan overtuigd dat je onze zuiderbuur bent. In elke post zie ik wel iets dat erg Belgs klinkt. Klopt dat?



Hee wat een grappige wending, over (geen) kinderen. Ik heb ze ook niet. Nooit moedergevoelens gehad en geen rammelende stokken. Man ook niet en inmiddels ben ik 42 (ahhhh, ik typte 24......) en gaat het ook niet meer gebeuren.

Ismene, voor jullie wel heel lastig hoor, dat je niet op 1 lijn zit. Maar 'gelukkig' ben je nog jong en kan er nog van alles veranderen.

Hm, ik voel me nu echt als 'oma spreekt', maar ik heb om me heen heel vaak gezien dat mensen die heel erg anti-kinderen waren, toch ineens kriebels kregen als ze in de 30 waren. Je weet het niet hè.

Hoop dat jullie er iets moois van maken samen en samen achter je keuze kunnen staan.



En voor de zwangeren onder ons : geniet ervan. Grappig hoe poes erop reageert.



Oeh, poes schrikt hier ineens van iets. Hij schiet overeind uit zijn doos. Dikke staart en zijn hanekam staat recht overeind. Zo schattig, hij heeft echt een kam over zijn rug lopen, ook als hij niet geschrokken is.



Lagoon, jij was nog lekker laat aan het poetsen!



Paper-clip, mail gezien en beantwoord. Prachtig mooie beestjes! Heel knuffelig.



Haha, dat plaatje! Zo herkenbaar. Gelukkig heeft Sammi een mooie knalgele doos uitgezocht van een pakje van de Bijenkorf. Kleur staat prima hier in huis en als de doos ooit kapot gaat, sja, dan moet ik maar weer iets kopen bij de Bijenkorf. He toch.



Ismene, je bent er wel druk mee geweest zeg, met de kleine Flo. Ik denk inderdaad dat ze jou als moeder ziet, zeker als jij haar poep en plas op gang hebt gebracht....



Een nestje heb ik nooit gehad, maar onze buren hadden een nestje met Britse Kortharen. Echt te schattig. Met mijn verstand ben ik tegen nestjes en zou ik er nooit aan mewerken, maar die kleine frummels zijn wel zo prachtig!



Zo, ben ik een beetje bij nu?

Opstaan vanochtend was niet echt een feest, maar nu zit ik eindelijk lekker op de bank met een glas wijn. Lekker weekend!
.
Geen mail
Zou het in je spam kunnen zitten Bieb?

Ik zal mijn mail van blue_lagoon naar je doorsturen, misschien lukt dat wel.
Ik ben moeoeoeoe...hele dag in de sauna liggen word je bekaf van

Gelukkig hier ook geen kinderen toen ik thuiskwam.

(al vind ik ze wel leuk hoor, ben ook alleen niet moederig genoeg denk ik)



Zo tas inpakken en morgen zitten we al om 9u op de motor richting Brielle voor een nachtje.

Ik had nog haar willen verven maar ja...kat op schoot.
quote:Splinter_ schreef op 29 augustus 2014 @ 22:15:

Zou het in je spam kunnen zitten Bieb?

Ik zal mijn mail van blue_lagoon naar je doorsturen, misschien lukt dat wel.



Ja inderdaad.



Nah wat stom..
Dat zou goed kunnen hoor, Ismene, dat je dat al verteld had. Is me ontgaan, maar ik vind het ook wel leuk dat ik het zelluf ontdekt heb.



Is Flo al een beetje tot rust gekomen? Ze zal in elk geval goed slapen vannacht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven