Op zoek naar persoon via Google

29-08-2014 02:21 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een persoon, maar ik kan niet achter de naam komen via google.



Ik weet waar die persoon woont, de voornaam, burgerlijke staat etc, maar toch kan ik niet echt iets vinden.



Wie kan en wil mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Als je weet waar die persoon woont, dan ben je toch niet meer op zoek?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de voornaam, delite. Ik vind het zo raar: ik heb wel 8 aanwijzingen over die persoon, maar is toch onvindbaar.
Alle reacties Link kopieren
En de reden waarom ik dit vraag: mijn broer wordt 40 en wij geven een surprise party voor hem. Hij had in zijn puberjaren een goede vriend die hij uit het oog is verloren. Wij willen hem graag uitnodigen.
Alle reacties Link kopieren
Ah, oke. Dus je bent geen stalker.

Misschien via een sportvereniging waar hij ooit lid van was, een hobby waar hij actief in is, schoolbank.nl.

Als hij in een kleine plaats woonde dan kom je ms met FB en de plaats ook nog wel ergens.

Weet je waar zijn ouders wonen?

Moeilijk, ik heb ook wel eens iemand geprobeerd te vinden met zo weinig info. Het is me niet gelukt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
En dit vindt broer leuk? Zeker?



Ik zou er namelijk totaaaaaal niet op zitten te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Kijken of je via een andere gezamelijke vriend nog wat kan vinden. Via zijn familie, FB, Linkedin en alle andere shit. Schoolbank. Oude woonadressen en telefoonnummers, enz.



En soms willen mensen niet gevonden worden, dan is het een kwestie van jammer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je z'n adres hebt kun je toch 'n brief sturen? Daar hoeft echt geen achternaam op.
Alle reacties Link kopieren
Precies mijn idee Niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 augustus 2014 @ 03:39:

Kijken of je via een andere gezamelijke vriend nog wat kan vinden. Via zijn familie, FB, Linkedin en alle andere shit. Schoolbank. Oude woonadressen en telefoonnummers, enz.



En soms willen mensen niet gevonden worden, dan is het een kwestie van jammer.Helemaal mee eens, ik moet er niet aan denken om gevonden te worden.
Alle reacties Link kopieren
Kun je achterhalen of hij die vriend wel weer eens wil zien, zo ja dan kun je een uitmonding in de bus doen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt zijn adres ???

Wat is dan de f*cking moeite om een kaartje te schrijven ???



Kaartjes bestaan niet alleen op internet.

Het zijn kartonnetjes met een afbeelding, waar je met schrijfgerei zoals een pen of potlood, iemands naam en adres opschrijft en een boodschap.

Vervolgens ga je daarmee naar een winkel waar ze plakkers verkopen, die worden postzegels genoemd. Deze plak je in de rechterbovenhoek. Daarna ga je op zoek naar een oranje doos met twee gleuven, daar gooi je de brief in en dan komt de brief vanzelf bij die vriend terecht.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wonen zijn ouders nog altijd op hetzelfde adres als vroeger?
quote:ienemienemutte schreef op 29 augustus 2014 @ 02:32:

Ik heb alleen de voornaam, delite. Ik vind het zo raar: ik heb wel 8 aanwijzingen over die persoon, maar is toch onvindbaar.



Niks raars aan. Ik ben ook niet te vinden op internet.



Ik heb geen social media, schoolbank account en laat nergens mijn gegevens openbaar achter.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn zoon zijn naam googel, dan lees ik dat hij een "volunteer fire chief" is in Ohio. Hij is een vijftiger.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:WellieB schreef op vrijdag 29 augustus 2014 03:31 En dit vindt broer leuk? Zeker?



Ik zou er namelijk totaaaaaal niet op zitten te wachten. Jouw mening is niet die van een ander.
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
quote:Snoesje666 schreef op 29 augustus 2014 @ 08:14:

Als ik mijn zoon zijn naam googel, dan lees ik dat hij een "volunteer fire chief" is in Ohio. Hij is een vijftiger.





Dan had je hem maar een uniekere naam moeten geven.



Verder ehh.. inderdaad een brief?? Waarom wil je hem per se via Google vinden?
Alle reacties Link kopieren
En hoe weten wij dat je niet een stalker bent ?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het geloof ik niet doen. Als je broer en zijn vroegere vriend echt nog waarde hadden gehecht aan die vriendschap, was het nooit verwaterd. ALS ik al zoiets zou doen, zou ik het niet koppelen aan een surprise party met heel veel andere mensen erbij
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 29 augustus 2014 @ 09:05:

[...]





Dan had je hem maar een uniekere naam moeten geven.







Zijn vader ging niet accoord met A'naaisho, Ayschendru of Blade-Viggo.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips. Nee, ik ben geen stalker daarom heb ik ook de reden verteld waarom ik dit doe.



Ook heb ik geen adres want anders zou ik wel een kaartje sturen inderdaad en zou ik niet dit topic hebben geopend.



Die vriendschap begon in de kleuterjaren. Zijn achternaam zijn mijn ouders en mijn broer vergeten. Mijn ouders en zijn ouders hadden nooit veel contact want ze zijn vrij snel verhuisd.



Een paar jaar geleden zijn zijn en mijn ouders elkaar weer tegengekomen. Ze maakte een praatje met elkaar en wisselden gegevens uit zoals beroep, burgerlijke staat etc. Ze hebben alleen niet gevraagd hoe ze heten van hun achternaam. Daarom heb ik wel wat gegevens, maar daar kom ik niet verder mee.



Die ouders zeiden trouwens nog dat de jongens altijd zo leuk met elkaar hadden gespeeld en dat die jongen het er nog wel eens over heeft, net zoals mijn broer. Toen ik het plan had hem uit te nodigen dacht ik dat het makkelijk zou zijn om zijn FB te achterhalen en hem een berichtje te sturen. Als hij dan niet wil even goede vrienden. Het verbaast mij dat hij niet te vinden is, maar goed ik ben zelf ook niet makkelijk te vinden op internet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had dus in de OP moeten schrijven: ik weet zijn woonplaats ipv ik weet waar hij woont. .
Zet het dan op een prikbord, zoals hier, Wie kent Pietje uit Zierikzee, geboren in 1974, zat vroeger op voetbal. Of in de appie in de woonplaats.



De ouwe Google zeg maar
En tuurlijk is het een leuk idee, als hij niet wil, dan komt ie niet, even goeie vrienden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven