Lijf & Lijn alle pijlers

bultbibs

27-08-2014 22:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets doms gedaan en zoek naar de gouden tip.



Twee weken geleden ging ik een weekendje weg en voor die tijd ging ik mijn benen en bikinilijn nog ‘even’ ontharen. Ik had een tube ontharingscrème die je kunt gebruiken onder de douche. Lang, lang geleden (zeg maar vroeger toen ik nog jong was) heb ik ooit in viva(*) bij de anybody gelezen over iemand die elke week haar hele lichaam onthaarde. Dat heb ik onthouden omdat me dat gruwelijk veel werk en gedoe leek, élke week álles.

Ik stond toch naakt in de douche met mijn nieuwe volle tube ontharingswonder en dacht dat mijn bovenbenen voor een keertje ontharen wel een goed plan was. Knijp-kledder-smeer, ging hartstikke makkelijk. Maar nou komt het domme: ik smeerde ook mijn billen onder. Niet dat ik grote behaarde gorillabillen heb, maar van die kleine schattige blonde haartjes heb ik dus wel. En was toch aan het smeren dus het kon in ene moeite mee.

Resultaat: vanaf mijn middel superglad.





Drie dagen.





Daarna ging de boel natuurlijk weer groeien. Ingroeien. Van de 500 schattige kleine haartjes kwam de helft zonder moeite weer naar buiten. De andere helft niet. Die 250 onwillige verdwaalde haartjes kunnen de uitgang niet vinden en groeien alle mogelijke verkeerde kanten op. 250 rooie bultjes… waarvan een goed deel echte pukkels/pukkeltjes geworden zijn.

Van supergladde billen naar een rood jeukend maanlandschap. Gelukkig hoef ik niet meer in bikini en dus niet uit angst voor herkenning mijn OT laten verwijderen en is mijn man zó diep onder de indruk van mijn karakter dat hij niet gillend de slaapkamer uitrent als hij mijn blote kont ziet maar…



Mijn achterste ziet er niet uit en ik word gek van de jeuk, help!



Ik knoei nu maar wat aan met van die scrubhandschoentjes onder de douche. Helpt bij ingegroeide haren op mijn benen wel, maar mijn billen steken anders in elkaar. Wie weet iets wat wel helpt?



(*) om aan te geven dat het uiteindelijk dus eigenlijk de schuld van de viva is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ga zo snel mogelijk naar de dokter. Dit zou heel goed een schimmel kunnen zijn, mijn zus heeft dit namelijk gehad na ontharingscreme. Een zalfje, paar dagen smeren en je bent er weer van af!
Pfb vanish halen en gebruiken dan komen de ingegroeide haren zo door .
Alle reacties Link kopieren
Bij de Etos hebben ze ontharings schuurpapiertjes. Silkey ( nog wat). Doet geen pijn en werkt als een tiet!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook meegemaakt. Bumpstopper halen halen bij de drogist! Ben je er binnen 3 dagen vanaf ongeveer.
quote:qoesje schreef op 27 augustus 2014 @ 23:42:

en je lijkt me een gezellig mens

Moet een enorme opgave zijn, gezellig zijn terwijl je een bultbips hebt!



Hoe is het momenteel met de bibs? (En je seksleven?)
Alle reacties Link kopieren
Met lichte pleinvrees ben ik naar de drogist gegaan om een aantal tips in te slaan. Ik weet dat het complete onzin is, maar ik was dus écht bewust van het feit dat iemand "Ben jij BULTBIBS???" zou kunnen vragen op het moment dat ze mij zagen zoeken naar betadine crub en arganolie.



Maar het gaat wel beter nu. Pfb vanish moet ik nog halen. Niet dat ik óóit nog mijn lieftallig achterwerk zal ontharen (zei iemand iets over epileren ) maar ik had daar nog nooit van gehoord en wat ik googelde was een superreclamepraatje.



De jeuk is weg. Ik kan nog niet zonder grondige fotoshop in een mannenblad, maar ik merk verbetering. Ik scrub héél zachtjes. Terwijl ik, denk 'dit mag eigenlijk helemaal niet van Meds'

nooit gedacht dat ik elke keer als ik mijn achterste boen aan Meds zou denken!!!. En bij gebrek aan gewone arganolie heb ik pure argan - hand & nail cream (werkt ook).



En mijn sexleven... mijn man had niet eens gezien dat er iets met mijn kont is. Ik ga er nog lang en diep over nadenken wat ik daar van vind.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven