pijn bij indaling?

29-08-2014 04:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
ha dames, vraagje!

ben inmiddels 33 weken zwanger en had al het gevoel dat de kleine iets gezakt wad in mijn buik.

Nu werd ik vannacht wakker met een pijn helemaal onderin mijn buik, krampachtig, menstruatieachtig uitstralend naar onderrug/ anus.. Ook als de kleine beweegt geeft dit een beetje een vervelende druk op die plek..

meteen maar even gegoogled en daar kwam naar boven dat dit indalingspijn kan zijn.. klopte allemaal wel met wat ik voelde!



Inmiddels is het weer afgezakt maar ben benieuwd of jullie dit herkennen!
Alle reacties Link kopieren
Nope. Morgen even de vk bellen joh. Weet je het zeker! En trusten he ;)
Ja, herken het zeker, menstruatie achtige krampen. En pijnscheuten rond mijn schaambeen. Twee weken geleden bij 35 weken.

Ik ben er wel voor naar het ziekenhuis geweest omdat mijn kleintje er een paar uur erg rustig van was.

Maar met de baby was alles goed en met mij verder ook, op de echo was wel te zien dat het hoofdje behoorlijk was ingedaald.
Alle reacties Link kopieren
Ja herkenbaar.

Hier wel pas in week 37 en 38.
Alle reacties Link kopieren
nou toch even vk gebeld, die bevestigde eigenlijk mijn vermoedens.. wilde wel even dat ik mijn urine laat checken op een mogelijke blaasontsteking (dat weeën en pijn niet daardoor veroorzaakt zijn) dus vanmiddag even langs de ha
Ja, herkenbaar, bij mijn eerste ook rond die tijd.
Met week 34 heb ik zuchtend en steunend van pijn en ellende op een harde vloer op mijn zij gelegen om het weg te zuchten. Was de enige manier voor mij wat uit te houden was. Na ongeveer 1.5 tot 2 uur was het over en lag de kleine man een handbreedte lager.



Dorian kwam bijna 5 weken later toen ter wereld.
Alle reacties Link kopieren
Ja, heel herkenbaar bij alle vijf de kinderen, je kunt echt indalingsweeën krijgen zelfs. Je krijgt meer ruimte boven in je buik bij je ribben en maag en je blaas wat minder ruimte ;) ik had dan ook vaak wat last van mijn liezen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Heel herkenbaar. Met 34 weken kreeg ik ook indalingspijn. Wist even niet waar ik het zoeken moest. Twee weken later werd mijn dochter geboren.
Alle reacties Link kopieren
ooh wat fijn zeg dat mijn verhaal herkenbaar is! niet fijn dat jullie hier allemaal last van hebben gehad uiteraard... maar het is dus geen onbekend verschijnsel.. woensdag hebben we zo ie zo een controle bij de VK dus dan gaan we zien of de kleine al gezakt is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven