Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen, wie doet mee? - deel 2

14-08-2014 23:18 3053 berichten
We gaan weer verder!



Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG voor 19.00 uur. Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Blossom, Rosanna en MevrouwJack werken de tabel op maandag/dinsdagavond bij. Wil je dan de volgende info doorgeven:



Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen



Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.





NaamLengteStartStreefDeze week HuidigeAfgevallenSchorpioen361.8299.682-0.796.3 -3.3Tweety291.72105.385097.4-7.9Kleinmeisje1.6379.175X278.2 -0.9Patsy_clein1.60116100-1.8103.2 -12.8Laurentien1.68124.3114122.8 -1.5Coosje821.7080.065X279.2-0.8Zusenzoo1.7711276110-2.0Jan10e20001.6096,556-0.593.0-3.5Cupcakegirl1.5885.762-0.980.4-5.3Speechless..1.77104.670101.8-2.8Blossom19801.7510880X2106.6-1.4Scamp1.66140Mooie jurk 103.0-37.0Lalalinda1.65115.6<100-1.3109.3-6.3IJsbloempje1.68102,185-1.094.1 -7.8Rosanna081.58123<80Vakantie80.6-42.4Gewooneenzus1.68 XXMooie jurk -1.8 XX-9.7Paulien011.5873.555X271.5 -2Marjolein8521.65 95 7492.5-2.5MevrouwJack1.84 116.6<110 -0.9111.2-5.4Liara1.72 9579 -0.5 91.0-12Pyh19891.58 8160 -0.676.0-5.0Ronkel1.69 10290+1.3 99.6-2.4S19811.65 90<80 -1.284.4 -5.6Broodjekaas 1.75 9775+0.595.5 -1.0Siril1.76 121.4115Vakantie119.8-1.6Spellengek1.65 9080X2 85-5Snoesje6661.638865085.5-2.5Lizzie891.7598.878.0+2.695.0-3.8Titin1.69111.385X2109.4-2.7Curly851.68XXmaat 44-1.8XX-8.1Teefjewentel1.7585.2<70X283.4-1.8Renate731.7095.6<70-0.790.8-4.8Mukkie19891.7210780X2107-0.0Mlsc1.669470-0.090.3-3.7Mustbesomething1.618164Start81Start
Alle reacties Link kopieren
Hiltje, die coleslaw was een supertip!! Een kwart spitskool geschaafd, winterpeen aan sliertjes met de keukenmachine, appeltje, paar plakjes ingemaakte komkommer. Een simpele vinaigrette erdoor en in mosterd en azijn gemarineerde reepjes kipfilet. Heerlijk!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Rosanne, gemiddeld is dit mijn eetlijstje:



O: yoghurt met granen

L: 2 vkb met kaas, sandwichspread of vleeswaren

T: trosje druiven/ fruit

D: klein bordje avondeten



Volgens de eetmeter ca. 1000 kcal. Tussen ontbijt en lunch zit geen tussendoortje, omdat ik pas laat ontbijt altijd. Dinsdag bedacht ik me pas om 16.00 dat ik nog niks gegeten had. Dus toen nog wat brood gegeten en 's avonds macaroni en een trosje druiven.



schorpioen: ik ben dik door stoppen met roken, schildklierproblemen, medicijngebruik en gewoon veel te veel snoepen en ongezonde dingen eten jarenlang. Toen had ik het eetlustprobleem duidelijk nog niet Dat is iets van de laatste tijd. Ook best lastig.
Ik heb al een idee: ik maak 's avonds gewoon nog een lekkere fruitsmoothie. Dan komt er nog wel genoeg bij denk ik, zodat het allemaal iets gezonder wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 28 augustus 2014 @ 19:25:

Hiltje, die coleslaw was een supertip!! Een kwart spitskool geschaafd, winterpeen aan sliertjes met de keukenmachine, appeltje, paar plakjes ingemaakte komkommer. Een simpele vinaigrette erdoor en in mosterd en azijn gemarineerde reepjes kipfilet. Heerlijk!!



Gaat het al weer een beetje beter na je baalbui?



Lekker he? Coleslaw, jij hebt je eigen variant gemaakt. Het is gewoon een supermanier om kool te eten, anders eet ik dat nooit.



Morgen maak ik een salade van koude gekookte bietjes, gesnipperd sjalotje, zachte geitenkaas en walnoten met een honing mosterd dressing.



Vandaag een zware dag. Maar 500 calo's en dat is toch echt een beetje hongerlijen. Gelukkig morgen weer lekker fruit met kwark, die bietjessalade, roti uit de vriezer en 's avonds een paar wijntjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja gaat weer prima thnx
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Dat is idd wel erg weinig Liara, maar weet zo ook even niet wat je er aan toe kunt voegen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws van mijn kant, ik ben uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek! Morgen al, nota bene op m'n verjaardag, maar ik ben al dolblij dat ik überhaupt een gesprek heb!



Vandaag ging het qua eten ook super.

O'brine boterham met kipfilet

T; 12 druiven

M: 2 volkoren boterhammen en wat salade

T; 6 druiven

A: spaghetti met een zelfgemaakte kerriesaus
Alle reacties Link kopieren
Even een egopost maar wilde me toch even melden. Ik heb enorm zware dagen/avonden/nachten achter de rug dus ik ben langzaamaan van zwak naar ziek aan het gaan en ben er zo niet blij mee! Qua eten gaat het nog steeds wel goed ondanks misselijkheid en drukte.



Ben vandaag ook even wezen sporten, 35 min crosstrainer en 25 min fietsen. 600 kcal. Maar wat was ik moe zeg! Het heeft me echt ontzettende energie gekost om uberhaupt te gaan. Was ook een beetje sloom vond ik zelf. Na 10 min op de crosstrainer kreeg ik een verdoofd gevoel in mn rechtervoet, mn buitenste tenen vooral daarna ook kuitkrampen en gewoon misselijk. Maarja, ben wel weer gegaan. Is ook wat waard.



Eetlijstje vandaag:

O: kwarkmuffing

L: meergranenpistolet met pindakaas

A: gewokte bloemkool met sperziebonen en aardappelen en tikka massala pasta

T: zelfgemaakte appelflap zonder suiker (was heerlijk, alleen een beetje kaneel en appel. Zo lekker en dan besef je je hoeveel onnodige suikers je eigenlijk binnenkrijgt als je niet oplet).



Toch aan de 1400 kcal vandaag. Prima.



Heb echt keelpijn, hoest etc. Niet fijn.

Hoop dat het met jullie wel beter gaat!
Alle reacties Link kopieren
oh dat is zeker goed nieuws Speech!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Fijn speech dat je op gesprek mag! Wat voor functie? Veel succes morgen en natuurlijk alvast een fijne verjaardag!! :-)
Alle reacties Link kopieren
beterschap Patsy!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een succes- / verjaardags- / beterschaps- / hart onder de riem-knuffel nodig heeft:



Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Thnx roos.

Lief plaatje mw!
Speech: succes morgen

Patsy: beterschap

Mevrouw: leuk hoor dat plaatje



Net Pilates gedaan. Was dezelfde muziek als yoga maar intensiever. Niet qua conditie maar spieren. Ik hen vooral mijn buikspieren goed gevoeld. Zijn allemaal grondoefeningen. Ik ga dit niet elke week doen maar vond het ook niet vervelend.



Morgen weer naar zumba.



Eetlijstje

O: 4 kleine speltboterhammen met muisjes en appelstroop en gebakken eieren

L: Griekse yoghurt met banaan en aardbeien.

D: lasagna ( beetje teveel want had honger)



Zit uiteindelijk op de 1500 kcal.
Alle reacties Link kopieren
Ook nog even een (vakantie)lijstje:



O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met kaas

T: -

L: 2 donker volkoren boterhammen met 1 gebakken ei en wat augurk

D: 4 en een derde pannenkoek met beker melk, bij moeders thuis. Die hakken er best in qua calorieën ondanks dat ze olie ipv margarine gebruikt.

T: 2 donker volkoren boterhammen met smeerworst en een radler.



Verder water en 2 thee met honing ipv suiker.



Qua beweging zit ik vandaag goed, anderhalf uur fietsen goed voor 800 kcal minder en het eten komt nu op 1966, wel stuk meer dan de gemiddelde 1500 van afgelopen week. Die pannenkoeken laten we voorlopig maar even voor wat het is.



Alvast gefeliciteerd Speechless! En succes met de sollicitatie!

En Patsy beterschap!
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de hele dag gewerkt en daarna bij mijn kersverse nichtje gekeken. Qua eten ging het best wel goed. Wel heb ik overdag echt te weinig gegeten. Zelf had ik dit idee niet, maar na het avondeten had ik op fatsecret pas 996 kcal gehad. Gelukkig nog genoeg ruimte voor mijn snickers ice cream (ik mag van mezelf 1 per dag en zaterdag en zondag sla ik over) en ik nam nog een glas melk. Mijn eetlijstje:



O: Glas fruitontbijt

T: Appel

L: 2 bruine boterhammen met beenham en halvarine + glas melk

T: 2 pruimen

D: aardappelpuree met andijvie, shoarma en kaas

S: Snicker ice cream amandel en glas melk



6 Glazen water



79% ADH = 1264 kcal

52 % koolhydraten = 164,62

29% vet = 40,22

19% eiwitten = 59,01

94,03 suiker

17,1 vezels



Omdat zowel de suiker als het vet hoog is heb ik even nagekeken waar dat in zit en qua vet lag het vooral aan de shoarma reepjes, de kaas en de snicker ice cream en de suikers zijn vooral uit het fruit gekomen en het drinkontbijt.



Vandaag nog een halve dag werken en daarna lekker weekend! Vanmiddag komt er een vriendin langs.
Alle reacties Link kopieren
Gister ging het goed Tot ik met lief de stad in ging.



We zijn heerlijk tapas gaan eten ......



Wat ga ik daarvoor invullen op de eetmeter... Goede vraag



alles volgens mij in de eetmeter gepropt. En ik denk nu terug en denk. Wat heb ik heeeeerlijk gegeten gisteravond. Dus dat neemt niemand me meer af. Voorlopig zal het er door werk lief en mijn nieuwe baan niet in zitten om uit eten te gaan. Gewoon omdat we niet op dezelfde lokatie verblijven.



Maar alles naar zo veel mogelijk eerlijkheid ingevuld. en ik kom op totaal voor de tapas op 1500 kcal



en voor de hele dag op bijna 2200.
Ja ik weet dat ik beter niet op de Weegschaal kan gaan staan maarja toch gedaan en sta daarop stil. Daarentegen is een broek wel weer losser gaan zitten in de afgelopen 2 weken. Ik eet voldoende. Gemiddeld 1400 kcal. En natuurlijk 4 keer gesport. Ik zal maar denken ik snel vetweefsel in spieren omzet :p of vocht vast houd ? Of Weegschaal kapot.



We gaan gewoon verder. Ergens zal het er wel afgaan.



Vandaag taart bakken. Dus dat word uitdaging om niet van beslag te snoepen. Vind ik zo lekker.



Vandaag lekker spelt boterhammen eten en vanavond denk ik salade met kipfilet.



Iedereen succes vandaag
Alle reacties Link kopieren
Spieren wegen toch meer dan vet. En als je broek losser en losser gaat zitten. Dan ben je heel goed bezig!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Speechless!



Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!



Speech, gefeliciteerd!!!!!! Weer een jaartje ouder





Schorpioen, het feit dat je kleding losser gaat zitten, is belangrijker dan dat de cijfertjes op de weegschaal omlaag gaan!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd speechless
Speechless: Gefeliciteerd en veel succes met je sollicitatie.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ben ein-de-lijk ook het laatste pondje kwijt en heb vandaag mijn eerste mijlpaal gehaald: 10 kg eraf.



Ik heb er precies 10 weken over gedaan, maar het is een beetje gek gegaan, want de eerste 6 kg was er binnen 2 weken af met Sanaslank. De overige 4 kg heeft me dus 8 weken gekost en ik heb idd het idee dat ik nu voor elk onsje moet knokken. Op zich is een pond per week natuurlijk ook goed, en ik moet ook eerlijk zeggen dat ik elke week wel 1 of 2 keer goed zondig met borrels en/of etentjes. Afgelopen week nog een halve fles wijn en een plak rittersport chocolade bovenop een 8-gangen diner waar ook de wijn rijkelijk vloeide.



Misschien moet ik toch af van dat elke dag op de weegschaal staan en me minder bezighouden met onsjes en pondjes.
Alle reacties Link kopieren
Gepland eetlijstje voor vandaag:



O: magere kwark met aardbeien

L: salade van bietjes met geitenkaas en walnoten

T: komkommer en worteltjes

A: roti-kip en boontjes met zoete aardappel en een eitje

T: 2 tot 3 wijntjes bij de borrel.....en een paar hapjes die rondgaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven